Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Gister tussen 21 en 00 op stal bezig geweest, toen was het echt lekker! inmiddels hier bewolkt en wind weg, dus vies en klef...
-
Lil
Het is helaas niet afgekoeld. Half zes vanochtend al zon en warm (26 graden?) bleh. Maar goed morgen moet koeler worden.
Hier nog lekker wel benauwt, weerplaza zegt zware onweers buien in de loop van de middag, hopelijk zonder schade ( hier vlakbij boerderij volledig uitgebrand)
Zo in de kelder was beter slapen.
Volgens mij is het haast niet koeler dan 25 graden geweest vannacht, woonkamer was ook nog 25, voor de slaapkamers mag je er dan nog wel een paar graadjes bijtellen
Even kijken wat vandaag weer brengt met de beren, Fozzy en Maci zijn nu wel te vermaken met het zwembad. Opa Kaio helaas niet.
Volgens mij is het haast niet koeler dan 25 graden geweest vannacht, woonkamer was ook nog 25, voor de slaapkamers mag je er dan nog wel een paar graadjes bijtellen
Even kijken wat vandaag weer brengt met de beren, Fozzy en Maci zijn nu wel te vermaken met het zwembad. Opa Kaio helaas niet.
Wat wil Kaio dan?
Wat een wilde Oscar
Hier zijn we gisteren om 22.15 nog ff naar het bospaadje gereden en ze daar los gegooid. Ze hebben er alles uit gerend, dat was niet normaal!
Nu was het om 8 al veel te warm.
De airco draait volle toeren. Vanmiddag komen mijn zusje, zwager, moeder en honden. Mijn zwangere zusje heeft het ook wel zwaar met dit weer... filmpje kijken met koel lekkers bij de airco.
Wat een wilde Oscar
Hier zijn we gisteren om 22.15 nog ff naar het bospaadje gereden en ze daar los gegooid. Ze hebben er alles uit gerend, dat was niet normaal!
Nu was het om 8 al veel te warm.
De airco draait volle toeren. Vanmiddag komen mijn zusje, zwager, moeder en honden. Mijn zwangere zusje heeft het ook wel zwaar met dit weer... filmpje kijken met koel lekkers bij de airco.
Vanmorgen vroeg op pad, het is erg druk deze week en m'n planner kon het niet anders rondkrijgen dan dat ik een extra rit deed voor m'n normale ritje. Gisteravond om 2200 de digipas uit de tachograaf en om 0700 er weer in, mag allemaal precies.
Dat iemand die kachel eens een keer uitzet!eelke schreef: Wat wil Kaio dan?
Nou inderdaad zeg!Kaio schreef: Dat iemand die kachel eens een keer uitzet!
Heb Gijs opgesloten in de keuken met de airco aan. Hij bleef niet stil liggen door de warmte onrust.
Joep kan er allemaal prima tegen hoor, die heeft echt nergens problemen mee.
*wappert iets verkoelends*

De ouwe doos hier vond het een goed idee op het warmste plekje in huis te gaan liggen slapen. Ik heb haar inmiddels naar een koeler plekje gebonjourd.
Boris ..... Wodka , Kaio en alle andere oudjes .... sterkte voor vandaag

Wij missen onze oude tut nog steeds enorm

Maar we zijn ""blij "" dat ze deze warmte niet meer mee hoeft te maken
Wij missen onze oude tut nog steeds enorm
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
eigenlijk is gentle hier de wijste... die weet wel waar de koelste plekjes zijn...in de gang
vinnie ligt graag op mn bed die is ook niet wijs...
de ergste is zimba.. die, als ik t toe zou laten, loopt heel de dag door huis en de tuin...en maar hijgen en kwijlen dus helaas voor hem, ik doe hem zo nu en dan in de bench met ventilator op gepaste afstand..en dan knalt ie zo in slaap
Buiten is t voor hem niet te doen....met zn longen die niet gezond zijn heeft ie t mega moeilijk..gisteren met poepen viel ie bijna om in katzwijn
vinnie ligt graag op mn bed die is ook niet wijs...
de ergste is zimba.. die, als ik t toe zou laten, loopt heel de dag door huis en de tuin...en maar hijgen en kwijlen dus helaas voor hem, ik doe hem zo nu en dan in de bench met ventilator op gepaste afstand..en dan knalt ie zo in slaap
Buiten is t voor hem niet te doen....met zn longen die niet gezond zijn heeft ie t mega moeilijk..gisteren met poepen viel ie bijna om in katzwijn
Dankjesmulpaap schreef: Boris ..... Wodka , Kaio en alle andere oudjes .... sterkte voor vandaag![]()
Wij missen onze oude tut nog steeds enorm![]()
Wodje is gek, in de warmte gaan liggen, of gewoon lui
Pff Ellen, idd dan maar verplichten ergens te gaan liggen!
Dalijk Maci eens naar binnen halen, die ligt gewoon buiten
Ah arme Kaio!!
Zo blij dat het vanaf vanavond weer even wat koeler wordt!
Net een heel stuk vacht bij zijn Gijs zijn keel weggeknipt. Bah wat wordt dat goor als het zo lang nattig is door het hijgen. Ook al wat geirriteerd ook. Daarna lekker de waterblazer in koude stand er op gezet, en nu maar een slabbetje om.
Het is al weer 30 graden hier en dat terwijl gisteren de max temp voor vandaag 29 zou zijn
Zo blij dat het vanaf vanavond weer even wat koeler wordt!
Net een heel stuk vacht bij zijn Gijs zijn keel weggeknipt. Bah wat wordt dat goor als het zo lang nattig is door het hijgen. Ook al wat geirriteerd ook. Daarna lekker de waterblazer in koude stand er op gezet, en nu maar een slabbetje om.
Het is al weer 30 graden hier en dat terwijl gisteren de max temp voor vandaag 29 zou zijn