Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
29?
Hier 36 als verwachting
Hier 36 als verwachting
Ja, zelfs nu staat er maar max 30 op de kaart voor hier vandaag. Raar toch? Hoewel er wel buien aankomen... misschien dat die voorkomen dat het straks nog meer opwarmt?
smulpaap schreef: Boris ..... Wodka , Kaio en alle andere oudjes .... sterkte voor vandaag![]()
Wij missen onze oude tut nog steeds enorm![]()
Maar we zijn ""blij "" dat ze deze warmte niet meer mee hoeft te maken
Ik snap je dubbele gevoel helemaal. Ondanks dat ik de damesch beer nog steeds mis, ben ik blij dat ze deze hitte niet hoeven te doorstaan. Dubbel.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
dat is t hier binnen al bijna.... 29 gr nu dus zal helaas nog wel oplopeneelke schreef: Ja, zelfs nu staat er maar max 30 op de kaart voor hier vandaag. Raar toch? Hoewel er wel buien aankomen... misschien dat die voorkomen dat het straks nog meer opwarmt?
Hier wel de wekker gezet om vroeg weg te gaan met de soos , maar verslapen
Dus in de eerste versnelling wat gewandeld in Velsen -Zuid
Veel bomen , maar ook al erg warm , regelmatig even pauze en onder de bomen gezeten
En na een uurtje maar weer naar huis , ze liggen nu rustig
Dus in de eerste versnelling wat gewandeld in Velsen -Zuid
Veel bomen , maar ook al erg warm , regelmatig even pauze en onder de bomen gezeten
En na een uurtje maar weer naar huis , ze liggen nu rustig
Hier is het ook ernstig heet. Kleine beer heeft er nog steeds geen enkele moeite mee, neel apart. We kregen net dame niet uit de vijver, die lift er als een soort krokodil in, roerloos. Grote paardje is van het zwemmen afgekoeld. Nu is het vooral zelf rustig blijven zitten. Foppe heeft heel vroeg een heel lange wandeling gehad en ligt zeer tevreden te slapen (lekker warm toegedekt).
Het is hier binnen lekker koel
. 29,5 graden. Ventilator met ijsfles staat aan. Maar zo raar eigenlijk, de honden zoeken nog steeds niet het koelste en lekkerste plekje (na de kelder dan) op en dat is de keukenvloer. Die ouwe tegeltjes zijn heeeeeeeeeeeeeerlijk koel! Ik denk dat ik vannacht maar op de keukenvloer slaap 
Vinden ze vast gezellig 
hier is het doodstil, zon is soms weg achter een laag wolken en het is 30 graden en het is nog niet eens 12.00 uur. Mevrouw merel zit nog op het nest. Als het 35 graden wordt gaat ze op de rand staan om de eitjes niet te koken.
Binnen is het koel, maar de dames verroeren zich niet. Die vinden het wel best in de gang op de plavuizen te lummelen.
hier is het doodstil, zon is soms weg achter een laag wolken en het is 30 graden en het is nog niet eens 12.00 uur. Mevrouw merel zit nog op het nest. Als het 35 graden wordt gaat ze op de rand staan om de eitjes niet te koken.
Binnen is het koel, maar de dames verroeren zich niet. Die vinden het wel best in de gang op de plavuizen te lummelen.
-
inge58
- 5-sterren

Django heeft nergens last van! Wij zitten binnen in de hut met de airco aan, Django ligt onder het balkonnetje waar nooit zon komt. Nu en dan sproei ik hem nat maar hij hijgt niet of niks! Vanmorgen in het bos rent hij op en neer alsof er niks aan de hand is. Gekke hond...
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ja hoor!!
de zomerse temp behaald van 30gr!!
Binnen
de zomerse temp behaald van 30gr!!
Binnen
- Charlie Angel
- Moderator
Wederom niet kunnen slapen, zelfs niet een beetje. Gelukkig heeft dat dan als voordeel dat ik heel vroeg de boel tegen elkaar heb open kunnen zetten waardoor de temperatuur in de woonkamer lekker gezakt was. Nu met airco ook aan rond de 25.8, hopelijk blijft dat een beetje zo hangen. Buiten is het inmiddels 35 graden.
Kon dus ook weer lekker vroeg met Charlie op pad.
Die was vannacht via de balkondeur van de woonkamer naar de slaapkamer (ook balkondeur) gegaan om daar bij baasje lekker te slapen, zot want daar was het veel warmer.

Vriendlief heeft de printers in de woonkamer gezet aan de grote tafel, dus dan kan ik fijn daar doorwerken, in het kantoor is het op zijn zachtst gezegd niet aangenaam.
Kon dus ook weer lekker vroeg met Charlie op pad.
Vriendlief heeft de printers in de woonkamer gezet aan de grote tafel, dus dan kan ik fijn daar doorwerken, in het kantoor is het op zijn zachtst gezegd niet aangenaam.
Er komt regen aan! 
Jullie mogen mij allemaal bedanken want het komt uiteraard omdat ik was buiten gehangen heb
Jullie mogen mij allemaal bedanken want het komt uiteraard omdat ik was buiten gehangen heb
Die was is dan allang droog eer de regen er is 
Ja 8) dus helemaal geen ramp. Maar ik wist t. Altijd als ik de was buiten hang gaat het regenen. Had ik dat maar eerder bedacht 
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

eelke schreef: Er komt regen aan!
Jullie mogen mij allemaal bedanken want het komt uiteraard omdat ik was buiten gehangen heb![]()