Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Ik houd me aanbevolen. Mijn was hangt ook buiten. *hinthint* 8)
Het komt er aan!
eelke schreef: Het komt er aan!
- Charlie Angel
- Moderator
De mijne ook.-Saskia- schreef: Ik houd me aanbevolen. Mijn was hangt ook buiten. *hinthint* 8)
- renate1982
- 4-sterren

Laat de regen maar komen hoor. Dit is niet lekker meer
Hier staat de voordeur nog even open ( schaduw en wind )
Postbode was blijkbaar geweest . Pretletter liep de deur net uit , en dat zag ik natuurlijk
En ze kwam terug , net voordat ik haar terug wilde roepen ..... met een blauwe brief in haar snater
Postbode was blijkbaar geweest . Pretletter liep de deur net uit , en dat zag ik natuurlijk
En ze kwam terug , net voordat ik haar terug wilde roepen ..... met een blauwe brief in haar snater
Misschien een tip voor in de slaapkamer.......( nee er komen geen bedgeheimen
)
Ik had twee jaar geleden een mobiele airco gekocht maar met die herrie kon ik ook niet
slapen, toen vorig jaar een plafondventilator gekocht, wat een uitvinding!!!
Deze hoor je niet (alleen in de hoogste stand maar dan waai je bijna je bed uit dus die gebruik ik niet)
en je voelt constant n heerlijk briesje over je heen, ik slaap prima dus
Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik rolluiken voor de dakramen heb dus dat scheelt ook, maar het is toch 25 graden s'avond in de slaapkamer.....
Ik had twee jaar geleden een mobiele airco gekocht maar met die herrie kon ik ook niet
slapen, toen vorig jaar een plafondventilator gekocht, wat een uitvinding!!!
Deze hoor je niet (alleen in de hoogste stand maar dan waai je bijna je bed uit dus die gebruik ik niet)
en je voelt constant n heerlijk briesje over je heen, ik slaap prima dus
Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik rolluiken voor de dakramen heb dus dat scheelt ook, maar het is toch 25 graden s'avond in de slaapkamer.....
De was hangt hier ook buiten.
Wanneer komt die regen dan? Ik heb nog niets gezien.
- Angelique
- 5-sterren

Mijn was is op 
Ik heb ook nog maar een plukje hangen. De rest ligt over de strijkplank. Geen zin om te strijken en/of op te ruimen.Angelique schreef: Mijn was is op![]()
- - Judith -
- 5-sterren

Hier is het nu 33,5 in de schaduw en het voelt heel klef
. Ik zit daarom maar binnen met mijn voeten in een bak water naar de Tour te kijken. Zo min mogelijk bewegen.
Hier heeft t om 2 uur toch echt geregend!koekje schreef: Wanneer komt die regen dan? Ik heb nog niets gezien.
Was na 5 min verdampt denk ik.
Mijn zitvlees raakt op 
Niets voor mij
Niets voor mij
-
fransbulletje
Buiten op het terras in de schaduw 35 graden , in de zon wil ik het niet weten.
Binnen met de cooler aan is het 24,5 graden dus dat valt wel mee, maar zal nog wel wat oplopen denk ik
De bullen liggen in hun biabed met schapenvacht te slapen en af en toe even op de plavuizen.
Ze houden zich heel rustig...en ik ook
Binnen met de cooler aan is het 24,5 graden dus dat valt wel mee, maar zal nog wel wat oplopen denk ik
De bullen liggen in hun biabed met schapenvacht te slapen en af en toe even op de plavuizen.
Ze houden zich heel rustig...en ik ook