Borke schreef:
Wij hebben heel zacht water, omdat we een waterfilter hebben op de waterleiding, dus mijn ervaringen zijn niet representatief voor Zoetermeer.
Die deodorant van Louland ruikt gelukkig niet sterk, tenminste niet degene die ik heb.
Ik transpireer niet enorm veel, dus heb wellicht minder deo nodig dan anderen.
Het is inderdaad wat in je oksel smeren, ik heb eigenlijk liever een roller, ma na even wennen bevalt het wel.
Ook makkelijk om mee te nemen als je dat wilt, het zit in een klein blikje.
Deze heb ik:
Coconut Silk Cream – Natural Scent Deodorant
Deze Natural Scent Deodorant heeft geen toegevoegde parfums en is daarom heel geschikt voor de zeer gevoelige huid. Een zijdezachte natuurlijke deodorant in de vorm van een crème die gemakkelijk door je huid wordt opgenomen. De koudgeperste Kokosolie heeft een natuurlijke antibacteriële werking en je herkent direct de heerlijke geur van verse kokosnoot. Biologisch Maiszetmeel werkt zeer goed om je huid te kalmeren en absorbeert bovendien transpiratie vocht. Het biologische Zuiveringszout verhoogt de zuurgraad van je huid waardoor nare en geur- veroorzakende bacteriën geen kans krijgen. Blijf fris op een heerlijke en vooral natuurlijke manier!
de deo die ik heb is ook zonder parfum. Ik heb deze:
Coconut Silk Cream – Citrus Blossom Deodorant
100% biologische en zijdezachte natuurlijke deodorant in de vorm van een zachte crème. Deze deo smeert gemakkelijk uit en wordt snel door je huid opgenomen. De koudgeperste Kokosolie heeft van nature een antibacteriële werking. De biologische Maïzena kalmeert je huid en absorbeert overtollig transpiratievocht. Het Zuiveringszout zorgt voor een verhoging van de zuurgraad van je huid waardoor nare bacteriën wegblijven.
Blijf op een natuurlijke manier fris met deze Citrus Blossom Deodorant. Deze deo heeft een hele verfrissende geur met complexe citrustonen.
INGREDIËNTEN (60 GRAM TOTAAL):
etherische Oliën van Bergamot, roze Grapefruit en Petitgrain (Citrus aurantium)
koudgeperste biologische Kokosolie
biologische Bijenwas
biologisch Maiszetmeel
koudgeperste biologische Jojoba Olie
biologisch Zuiveringszout