- Judith - schreef: Fijn Sas en Wod! Hier is het buiten nog boven de 30, maar binnen heb ik het op 25 kunnen houden. Sam doet het ook nog steeds fantastisch met haar aircootje. Ook trots op mijn 15-plusser![]()
![]()
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Joh hier nog boven de 35!
Net uit ons zwembadje gekropen, straks mogen de honden weer in die van hun spelen, staat nu wat schaduw
Net uit ons zwembadje gekropen, straks mogen de honden weer in die van hun spelen, staat nu wat schaduw
Wat goed van Sam en jij! 8)- Judith - schreef: Fijn Sas en Wod! Hier is het buiten nog boven de 30, maar binnen heb ik het op 25 kunnen houden. Sam doet het ook nog steeds fantastisch met haar aircootje. Ook trots op mijn 15-plusser![]()
![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Goed zo Sam!- Judith - schreef: Fijn Sas en Wod! Hier is het buiten nog boven de 30, maar binnen heb ik het op 25 kunnen houden. Sam doet het ook nog steeds fantastisch met haar aircootje. Ook trots op mijn 15-plusser![]()
![]()
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
eelke schreef: Het komt er aan!
Hier is niks aangekomen.
Gelukkig dat het met oude Sam ook goed gaat Judith 
Soos net in de kar , en samen naar de visboer gewandeld . Daar gegeten , soos op het terras
Toen nog even een flinke ronde gewandeld . Soos grootste deel in de koets
En eruit op plekken waar veel schaduw en wind was
Butlers zijn weer wat energie kwijt
Soos is in coma , na heul veul gesnuffel
Soos net in de kar , en samen naar de visboer gewandeld . Daar gegeten , soos op het terras
Toen nog even een flinke ronde gewandeld . Soos grootste deel in de koets
En eruit op plekken waar veel schaduw en wind was
Butlers zijn weer wat energie kwijt
Soos is in coma , na heul veul gesnuffel
- Charlie Angel
- Moderator
Jippie, briesje van buiten :-) binnen is het 27
Fijn dat alle oudjes het goed doen met deze hitte 
Ik ben er inmiddels wel klaar mee. Vroeg op voor de honden, laat naar bed...veel wakker, weinig slaap. Ik ben toe aan de winter
Ik ben er inmiddels wel klaar mee. Vroeg op voor de honden, laat naar bed...veel wakker, weinig slaap. Ik ben toe aan de winter
21 graden hier, en wind! Heerlijk! Alles open binnen!
Vanmiddag 2 films gekeken met zn alles. Mijn zusje en zwager moesten ff weg, hoefde ik t luchtbed alleen nog maar met hondjes te delen!

Vanmiddag 2 films gekeken met zn alles. Mijn zusje en zwager moesten ff weg, hoefde ik t luchtbed alleen nog maar met hondjes te delen!

Het is nu heerlijk buiten. Net gewandeld met Lodi, nu met een wijntje in de tuin. Het leven is weer goed.
Ik heb ook alles lekker tegen elkaar open gezet... maar wij waren over op tropenrooster: 's middags lekker slapen
Tis hier toch nog 33 graden geweest vandaag joh.

- Angelique
- 5-sterren

Morgen zal er ongetwijfeld wat komen, maar die 24uursradar is wel vaak gekke eppie hoor.
Gun mij nou ff mijn dramaAngelique schreef: Morgen zal er ongetwijfeld wat komen, maar die 24uursradar is wel vaak gekke eppie hoor.