Nynke schreef:
hier steekt een lekker verkoelend windje op
Hier ook , ik denk dat er regen aan komt . Dreigende lucht .... en het gaat nog harder waaien , en dan zit moeder net en kan weer naar boven om de boel dicht te doen
Het wappert net zo lekker , smurf komt ook net binnen . Die lag in haar koele hol in de tuin
Hier is het goed aan het betrekken en net heb ik zowaar 3 druppeltjes regen gezien/gevoeld. Ik heb het zonneafdekscherm van de konijnenren afgehaald, de parasol naar binnen maar of er nu ook echt regen komt? Anders moet ik vanavond toch echt de planten in de potten weer water gaan geven. Mijn regentonnen zijn leeg. 1 heb ik gebruikt om de vijver weer op te vullen, de andere heb ik gisteren gebruikt om alle planten water te geven dus een buitje kunnen we hier nu echt wel gebruiken. Ik ga even een regendansje doen denk ik.
Hier is de zon verdreven door wolken, yeahhh
Het waait flink en volgens buienradar komt er straks een flinke plens regen aan. Heb alles lekker openstaan en het is in huis inmiddels 23.8 graden en dat was 26 graden. Boven ist 24.5 graden, daar was het 27.5 graden. Heerlijk hoor die verkoeling!
Hier is het lekker afgekoeld: 17C buiten met af en toe een buitje en wat klappen
Binnen is het nog heeeet: 26C maar er staat van alles op een kier dus hopelijk koelt het wat af...