Floor schreef:
![]()
Alleen kamperen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Alleen kamperen
Ja, heerlijk met je hondje(s) de tent delen! Je klinkt reuze enthousiast, haha. Ik ben sowieso graag alleen.
Kijk....DAT vind ik nog eens stoer !! Jemig zeg !! Dan heb je vast een winter-kampeer-tent o.i.d ? Daar ga ik met mijn lidl-dingetje niet aan beginnenDrie/Ermelo december 2013

-
Lil
Denk ik ook. Hier lag het gewoon te slapen ook bij ipo lag meneer naast het pakwerk te slapen totdat hij zelf mocht en was hij klaar dan ging hij weer slapen. Hij heeft aantal jaar geleden op animal event naast de demo ring midden in de drukte liggen pitten. Maar opgesloten zijn kan hij niet goed tegen dus als hij kan weg kan als ik er niet ben doet hij dat. Tent is wel erg gemakkelijk helaas. Deed mijn teef ook maar zij had het misschien wel afgekeken. Ook zij was super rustig op wedstrijden (is ook vaak meegeweest voordat zij zelf zover was).Floor schreef: Misschien hangt het per hond af en heb ik geluk dat die van mij best wel makkelijk is met dingen. Tijdens een agilitywedstrijd kan hij wel van de blaffestijn zijn als ik even bij het parcours ga kijken, maar bij hem wijt ik dat aan alle prikkels die hij ineens krijgt.

Het is wel heel gezellig met een hond samen in de tent. Ilan kan zich prima gedragen. Hij krijgt het wel soms koud...
Ik heb trouwens best een ruime tent waar ik ook in kan staan. Drie weken in een tentje waarin je je alleen liggend kunt aankleden doe ik niet meer.
Haha, en toch was het die Kerst stukken (!) warmer dan met Pasen 2014 toen het gewoon nog echt flink vroor.Envie schreef: Kijk....DAT vind ik nog eens stoer !! Jemig zeg !! Dan heb je vast een winter-kampeer-tent o.i.d ? Daar ga ik met mijn lidl-dingetje niet aan beginnen![]()
![]()
Het is geen speciale tent, gewoon een billig dingetje van 40 euro, wel met binnen- en buitententzeil. Het "geheim" zit in de slaapzak en hoe je daarin gaat. Hoe meer kleding je draagt, hoe moeilijker het wordt om de slaapzak zijn werk te laten doen. Ik hou het slaapgedeelte altijd erg klein, want dat warmt sneller op. En als de hond ook nog eens halverwege de nacht in de slaapzak kruipt..... lekker kruikje.... win-win!
Gaan beide honden op de foto trouwens mee in jouw tent? Want dat vind ik dan weer stoer. Met z'n drieën (of meer) in een koepeltje overnachten! Die van mij kan ik altijd wel ergens tussenvouwen, maar die twee op de foto moet je echt een eigen slaapkamer geven, lijkt me.
Hij was echt om op te vreten. Ik was gesloopt en deed een "middagdutje", hij kwam er gelijk bij liggen in de slaapzak. Ik heb ook nog even de slaapzak een stukje opgetild en ik zweer dat hij ligt te grijnzen.Anne in Duitsland schreef:![]()
![]()
![]()

Echt welHij was echt om op te vreten. Ik was gesloopt en deed een "middagdutje", hij kwam er gelijk bij liggen in de slaapzak. Ik heb ook nog even de slaapzak een stukje opgetild en ik zweer dat hij ligt te grijnzen.
Die voorste is maar een minie hoor, van 6 kilootjes. Die vouw je overal tussen. De ander is met 40 kg wat groter.... Ze liggen beiden in de tent, die 3 persoons is. Er is wel over nagedacht hoorGaan beide honden op de foto trouwens mee in jouw tent? Want dat vind ik dan weer stoer. Met z'n drieën (of meer) in een koepeltje overnachten! Die van mij kan ik altijd wel ergens tussenvouwen, maar die twee op de foto moet je echt een eigen slaapkamer geven, lijkt me.
Toen ik 's morgens om 6 uur wakker werd, keek ik even met één oog naar de kleine. Die kwam overeind, gaf me een klein likje op m'n neus, en rolde toen weer op haar bedje in slaap. Tis zo'n lekker ding
Die grote stinkt in een tent toch wel wat meer dan in huis. Je moet wat over hebben voor de bewaking
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Veel gedaan en heerlijk gevonden. Handig voor als je even naar wc/douche moet of als je hond 's morgens vroeg geneigd is de tent uit te kruipen, is een stoffen bench. Je hebt ze in alle mogelijke maten en met veel ventilatie (de mijne is 1.20 lang, stahoogte en rondom volledig van horregaas).
Vind ik leukCathelijn schreef:
Het is wel heel gezellig met een hond samen in de tent. Ilan kan zich prima gedragen. Hij krijgt het wel soms koud...
Ik heb trouwens best een ruime tent waar ik ook in kan staan. Drie weken in een tentje waarin je je alleen liggend kunt aankleden doe ik niet meer.
Doe je nu niet meer? Heb je ook een afbeelding (of merk) van deze stoffen bench? Een van 1.20 is lekker ruim !!Parelridder schreef: Veel gedaan en heerlijk gevonden. Handig voor als je even naar wc/douche moet of als je hond 's morgens vroeg geneigd is de tent uit te kruipen, is een stoffen bench. Je hebt ze in alle mogelijke maten en met veel ventilatie (de mijne is 1.20 lang, stahoogte en rondom volledig van horregaas).
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik kan het fysiek helaas niet meer, kamperen, dus idd verleden tijd. De bench heb ik járen geleden gekocht op de Winner show. Hij ligt nu op de vliering en ik mag gen trap lopen, maar zal vragen als er hier weer iemand is of die 'm zouden willen pakken voor merk en foto. Maar middels google kom je misschien ook al ver, zeker t.a.v. wat je nu kunt kopen. Ik vond zo bijv. deze http://www.reisbench.nl/c/reisbenches/ die hebben tot zelfs 1.30 cm. En deze http://www.online4pets.nl/shop/index.ph ... ct_id=1487 tot 1.20 meter. Of deze: http://www.witjesverzendhuis.com/honden ... chtgewicht Zo maar een greep, er zijn er héél veel.Envie schreef: Vind ik leuk![]()
Doe je nu niet meer? Heb je ook een afbeelding (of merk) van deze stoffen bench? Een van 1.20 is lekker ruim !!
Dank je wel hoor Parelridder; dat had ik inderdaad ook zelf kunnen bedenken
Maar ben altijd nieuwsgierig naar anderen (en hun ervaringen !!) Thanks !
-
lianneke
- 5-sterren

Oooo , het lijkt me geweldig met je hond kamperen. Heb het wel gedaan, vaak zelfs, met de kids toen ze nog klein waren. Als de hond dan ook mee ging namen we altijd een huisje. Ik vind er overigens niks aan om zonder hond op vakantie te gaan 
Ik kampeer ook graag alleen maar dan zonder hond. Ik sjouw ook nog eens alles op mijn rug mee.
-
TomsBorders
- 5-sterren

Zo sliep Kaya af en toe als ik buiten zat.
Erg aandoenelijk

Erg aandoenelijk

Knap !! Een hele organisatie om het minimale noodzakelijke mee te nemen. Soms zie ik hier van die stoere stappers langskomen, en ooit heb ik eens een leuk gesprek gehad met een man die dat elk jaar deed en even in de berm een bakje koffie ging maken. Elk jaar even "met zichzelf" op stap. Stoer hoor !!Hitam schreef: Ik kampeer ook graag alleen maar dan zonder hond. Ik sjouw ook nog eens alles op mijn rug mee.