Update-tje 9-12-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Update-tje
Goed om te horen! Geweldig die uitslag! Heel veel sterkte met de rest van de behandeling 
Wat een goed bericht!!! Gefeliciteerd.
T.a.v. littekenweefsel, is daar calendulazalf niet goed voor?
T.a.v. littekenweefsel, is daar calendulazalf niet goed voor?
Dit dus!Mieke L. schreef: Goed om te horen! Geweldig die uitslag! Heel veel sterkte met de rest van de behandeling![]()
Goed nieuws!
Oh Deb, wat een super nieuws
Zelf had ik jaren geleden heel goede ervaringen met Bio Dermal PCEL creme , maar na de operaties van Milyck heb ik een klein wondertje zien gebeuren met Vetramil creme: binnen 3 weken waren de vieze operatiewonden op zijn buik nog maar een klein smal rood streepje, sindsdien zweer ik daarbij en heb ik het altijd in huis.
Zelf had ik jaren geleden heel goede ervaringen met Bio Dermal PCEL creme , maar na de operaties van Milyck heb ik een klein wondertje zien gebeuren met Vetramil creme: binnen 3 weken waren de vieze operatiewonden op zijn buik nog maar een klein smal rood streepje, sindsdien zweer ik daarbij en heb ik het altijd in huis.
Dat is heel goed nieuws!
Sterkte met het verdere behandelplan! Wordt het nu alleen Herceptin of toch ook hormoontherapie?
Aan littekens heb ik zelf nooit iets bijzonders gedaan. Wel braaf oefeningen gedaan om na het okselkliertoilet m'n linkerarm weer even mobiel te krijgen als m'n rechter. In het begin trok het litteken dusdanig dat ik die arm niet meer volledig omhoog kon strekken, maar dat is wel goed gekomen.
Sterkte met het verdere behandelplan! Wordt het nu alleen Herceptin of toch ook hormoontherapie?
Aan littekens heb ik zelf nooit iets bijzonders gedaan. Wel braaf oefeningen gedaan om na het okselkliertoilet m'n linkerarm weer even mobiel te krijgen als m'n rechter. In het begin trok het litteken dusdanig dat ik die arm niet meer volledig omhoog kon strekken, maar dat is wel goed gekomen.
Wat enorm fijn nieuws!
Ga zo door zou ik zeggen ;-)
Ga zo door zou ik zeggen ;-)
Wat een super fijn nieuws! Je hebt nog even te gaan, maar dit geeft je hopelijk de kracht om ook de laatste loodjes goed te doorstaan!
- Inge en Bono
- 5-sterren

Wat een geweldig nieuws!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Wauw, Deborah, fantastisch nieuws! Gefeliciteerd! Wat zul jij je op-naar-de-toekomst voelen! 
Ik heb gehoord dat crème met vitamine E herstellend werkt voor littekenweefsel, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. Volgens mij is het vooral belangrijk dat je blijft smeren, zodat het weefsel soepeler wordt en niet hard blijft.
Succes met alles!
Ik heb gehoord dat crème met vitamine E herstellend werkt voor littekenweefsel, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. Volgens mij is het vooral belangrijk dat je blijft smeren, zodat het weefsel soepeler wordt en niet hard blijft.
Succes met alles!
Oh wat een mooi nieuws! Sterkte met de rest vd behandeling, maar dit zal je vast kracht geven.
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Wauw, wat ontzettend goed!! Gefeliciteerd, sterkte met het vervolg..
Wat Anne in Duitsland zegt, soepel houden en blijven smeren..
Wat Anne in Duitsland zegt, soepel houden en blijven smeren..
Wat een super nieuws
!!!
Wat fijn om te lezen 
Calendulacreme/zalf en honingzalf werken beide goed tegen littekens. Ik zou voor en na de operatie ook Traumeel van Heel nemen. Homeopathische tabletten.
Calendulacreme/zalf en honingzalf werken beide goed tegen littekens. Ik zou voor en na de operatie ook Traumeel van Heel nemen. Homeopathische tabletten.
Super!! Geweldig nieuws!