Philips airfryer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Philips airfryer
Hoe bak ik cake in zo een ding?
Wij gebruiken hem voor aardappel dingen. Missen de andere pan niet. Makkelijk schoon te houden en minder vet.
Wij gebruiken hem voor aardappel dingen. Missen de andere pan niet. Makkelijk schoon te houden en minder vet.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb de airfryer xl en zou hem niet meer willen missen. Frietjes, gebakken aardappels, balletjes gehakt, beenham, biefstukje, kipkluifjes, broodjes, lekker belegde boterhammetjes, zelfgemaakte loempia's, ovensnacks etc. Iedereen gebruikt hem hier hij staat ook klaar voor gebruik en is nooit een kastje in geweest. Het voordeel ten opzichte van het gebruik van een oven is dat hij sneller warm is en een kortere tijd nodig heeft.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb dat zelf nooit gedaan maar gewoon zoals je normaal een cake bakt, maar dan in een wat kleinere vorm en wat kortere baktijd.kira schreef: Hoe bak ik cake in zo een ding?
Krijgen gepaneerde dingen een bruin korstje?
een philips, tefal, princes, wat is het verschil?
ik lees een draaiding erin ?
welke hebben jullie en waarom heb je voor die gekozen?
zou je de volgende keer weer voor dezelfde gaan of toch een andere?
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
De speciale ovenkroketten en bitterballen wel. Verder heb ik nog niets gepaneerd erin gedaan.monster schreef: Krijgen gepaneerde dingen een bruin korstje?
De Tefal heeft er een soort rond draaiende schep in die dus steeds ales omdraait.petralita schreef: een philips, tefal, princes, wat is het verschil?
Voor kroketten of bitterballen kan je wel een los mandje kopen.
Ik heb hem van mijn moeder gehad, maar denk nu over om de Philips te kopen.
Die heeft gewoon een bak en een instelbare temperatuur wat tefal ook niet heeft
Zit ik nu te bedenken, ik heb er ook zo een met een draaiding erin, als ik nu dat draaiding er gewoon niet inzet, dan zou een cake misschien wel kunnen?
Dan moet je er iets opzetten want anders heb je een groot gat en loop je beslag onder de pan door.
Ik denk ook dat je dan niet gelijkmatig verwarmt.
Ik denk ook dat je dan niet gelijkmatig verwarmt.
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Cakeblik van 20 cm, mand eruit en cakeblik erin. Airfryer wel eerst voorverwarmen op 150 graden en cake 50 min. bakken.kira schreef: Hoe bak ik cake in zo een ding?
Cupcakes zet ik op een rond bakplaatje of de onderkant van een springvorm en dan 15 min. op 160 graden.
Ff googlen op recepten airfryer en je vindt er legio. [emoji2]
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Ik heb de airfryer xl en zou hem zo weer kopen. Kan hem niet meer missen. Mijn zus heeft de actifry en was er niet kapot van. Duurt veel langer, minder mogelijkheden en minder lekker.petralita schreef: een philips, tefal, princes, wat is het verschil?
Maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak.
-
Lil
Kun je daar ook alles mee maken if alleen maar frieten?Jump schreef: Ik heb er sinds kort ook een, van Princess, leuke aanbieding bij Blokker voor € 79.95
kan 'm nu al niet meer missen!
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik maak zelf friet omdat kant en klare diepvries friet voor gefrituurd is.BlissSpirit schreef: Nope, alleen als zelf friet maakt, dan adviseren ze een eetlepel olie. Maar die gooi je niet in de pan, daar hussel je de friet FF doorheen. Als ik aardappelschijfje heb,.bijv de gekruide van AH of de gewone van cela vita ofzo, dan gebruik ik niks. En ook niet als ik er diepvries(oven)friet in bak. Dus eigenlijk gebruik ik nooit olie
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Klopt, maar als je dan na het bakken in de pan kijkt, is er ook weer veel vet uitgekomen.Irish schreef: Ik maak zelf friet omdat kant en klare diepvries friet voor gefrituurd is.
De aardappelschijfjes en partjes die ik gebruik zijn niet voorgebakken en ook daar gebruik ik geen olie bij.
Zelf friet maken vind ik veel werk en moet eerst 30 min. in water staan en dan weer droogdeppen,
Ben ik gewoon te lui voor denk ik [emoji5]
Laatst gewijzigd door BlissSpirit op ma 13 jul 2015, 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgens de gebruiksaanwijzing kan alles erin, ook bakkenLil schreef: Kun je daar ook alles mee maken if alleen maar frieten?
vissticks gingen al goed
Hij is nu zelfs in de aanbieding voor €69.95 zie ik