* Laat maar... Zag de 2 tjes niet achteraan staan!!!
Titeren regio Dordrecht... 18 juli. Om 10.20 nog plaats voor 2 dieren !
Moderator: Lizzy
Re: Titeren regio Dordrecht... 18 juli. Vol!
Even voor de duidelijkheid, sta ik (Pijja82) er nou op om 12.00 uur met 2 honden en om 12.10 uur met 2 katten? Dan klopt het namelijk. Just to be sure! 
Laatst gewijzigd door Pijja82 op do 16 jul 2015, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ga je van de lijst halen, onnodig als je pas volgend jaar hoeft !*Marieke* schreef: Ik pak net mijn entingsboekjes erbij, en heb totaal iets over het hoofd gezien.. Namelijk de ene volgende titer weer in voorjaar 2016 en de ander titer weer in voorjaar 2017. Is het een probleem als ik afzeg? Komen jullie dan in de problemen?
Ja hoor je staat erop !! 4 stuks !Pijja82 schreef: Even voor de duidelijkheid, sta ik (Pijja82) er nou op om 12.00 uur met 2 honden en om 12.10 uur met 2 katten? Dan klopt het namelijk. Just to be sure!
* Laat maar... Zag de 2 tjes niet achteraan staan!!!![]()
Dank je wel! En nogmaals, excuus van het late nakijken... Had het eerder even moeten nazoeken! Bedankt in ieder geval!!de Meiden schreef: Ik ga je van de lijst halen, onnodig als je pas volgend jaar hoeft !
Re: Titeren regio Dordrecht... 18 juli. Om 10.20 nog plaats voor 2 dieren !
Ik zorg dat ik er op tijd ben; gezellig!!!!! 
Het is altijd erg gezellig Nynke !Nynke schreef: Ik zorg dat ik er op tijd ben; gezellig!!!!!![]()
Hm, zijn er nu 2 of 3 katten om te titeren? Ik kom er achter dat ik nog maar twee tests voor katten heb.
Heeft Blafje ook een kat om te titeren?
Heeft Blafje ook een kat om te titeren?
Ja, blafje heeft ook een kat om te titeren
Een ragdoll, Olivier B Bommel, ofwel nu Ollie 
Hopelijk heb je nog een test voor ons, maar mocht het problemen geven, dan kom ik volgend jaar met Ollie.
Die is al zo vaak gevaccineerd sinds zijn geboorte in 2006, dus is allang beschermd, ben gewoon nieuwsgierig,
Hopelijk heb je nog een test voor ons, maar mocht het problemen geven, dan kom ik volgend jaar met Ollie.
Die is al zo vaak gevaccineerd sinds zijn geboorte in 2006, dus is allang beschermd, ben gewoon nieuwsgierig,
Ik heb er echt nog maar twee, sorry, zullen we Ollie dan later doen? Hij toch wel goed.
Hoi Tannetje,
Prima hoor!
Leuk je nu te ontmoeten ipv via telefonisch consult, wij zij je eeuwig dankbaar voor je oplossingen voor een 9 weken oud struviet pupje. Uiteraard ook Bianca van Djairos Nature, voor de Bandit leveringen en de reguliere dierenarts voor de urine controle.
Floor en Ollie (srtruvietkater) doen het prima op barf
Prima hoor!
Leuk je nu te ontmoeten ipv via telefonisch consult, wij zij je eeuwig dankbaar voor je oplossingen voor een 9 weken oud struviet pupje. Uiteraard ook Bianca van Djairos Nature, voor de Bandit leveringen en de reguliere dierenarts voor de urine controle.
Floor en Ollie (srtruvietkater) doen het prima op barf
Ik heb 1 poes voor rabies en 1 jonge hond voor rabies.
Over poes nummer 2 had ik (via fb chat) nog even een vraag gesteld ivm de rabies.
Over poes nummer 2 had ik (via fb chat) nog even een vraag gesteld ivm de rabies.
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
We zijn onderweg maar staan vast.. Kan dat we iets later zijn 
- Fotogravinnetje
- 1-ster

Nogmaals enorm bedankt! Elco hoeft pas weer over zes jaar getiterd te worden. Z'n puppy-entingen zijn dus goed aangeslagen 
- Nicky en Pip
- 2-sterren

Bedankt voor de gastvrijheid!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Zo, ik ben na een gezellige en geslaagde dag ook weer thuis.
Van al de honden en 2 katten die zijn geweest waren de uitslagen zo goed dat men pas na 3 tot 6 jaar weer moet gaan checken, er is dus niet "bij geënt" !
Als dit geen mooi resultaat is !!
Alex en Debby Hinlopen, weer bedankt dat we weer van jullie locatie gebruik mochten maken, en Tannetje ( helaas voor de laatste keer) hartelijk dank voor je komst !
Van al de honden en 2 katten die zijn geweest waren de uitslagen zo goed dat men pas na 3 tot 6 jaar weer moet gaan checken, er is dus niet "bij geënt" !
Als dit geen mooi resultaat is !!
Alex en Debby Hinlopen, weer bedankt dat we weer van jullie locatie gebruik mochten maken, en Tannetje ( helaas voor de laatste keer) hartelijk dank voor je komst !