Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Hier regent het ook aardig, en het is frisjes. Maar er is hoop, aankomende zaterdag en zondag weer warm, tot 32 graden, las ik vanmorgen ergens.
Nou hier is het gelukkig gewoon droog 
-
lianneke
- 5-sterren

Smerig benauwd hier, kom maar op met die herfst 
Het is weer om binnen met Nelson een puzzel te maken in plaats van een wandeling buiten.
Maar we klagen niet, het is prima weer voor de tuin en het weiland.
Maar we klagen niet, het is prima weer voor de tuin en het weiland.
Nou mijn humeur heeft zich inmiddels wel aangepast aan het weer

Hier een hond met "buikgriep" en nu na twee nachten meer buiten dan op bed en dan vandaag elke keer door de regen, dat doet mij geen goed
Hier een hond met "buikgriep" en nu na twee nachten meer buiten dan op bed en dan vandaag elke keer door de regen, dat doet mij geen goed
Bleh wat is er mis met een mooi zonnetje, lekker buiten zitten?
Geloof dat ik wel een zomermens ben
hoeft niet meteen extreem hoor ,maar mag wel 20 + en een zonnetje graag. Herfst en winter is het de rest van het jaar wel 
Ik merk gewoon dat mijn lichaam zomer fijn vind, sinds het weer zo druilerig is, ben ik weer doodmoe
,hoofdpijn, snap er niks van.
Geloof dat ik wel een zomermens ben
Ik merk gewoon dat mijn lichaam zomer fijn vind, sinds het weer zo druilerig is, ben ik weer doodmoe
Het is hier brommerig , gisteren ook al
Hier is het opnieuw weer om te puzzelen, maar ja, dat hebben we gisteren ook al gedaan.
Vandaag maar een regenjas aan en hop, de regen in.
Ik klaag nog steeds niet. Het is overal zo ongelooflijk droog dat het van mij best een paar dagen mag regenen.
Vandaag maar een regenjas aan en hop, de regen in.
Ik klaag nog steeds niet. Het is overal zo ongelooflijk droog dat het van mij best een paar dagen mag regenen.
Voor de planten is het inderdaad wel fijn dat er een beetje water uit de lucht komt.
Ik vind het alleen zo kil worden met dit bewolkte weer dus een zonnetje zo nu en dan zou fijn zijn (wanneer het toch droog is, waarom dan geen zonnetje erbij)
Ik vind het alleen zo kil worden met dit bewolkte weer dus een zonnetje zo nu en dan zou fijn zijn (wanneer het toch droog is, waarom dan geen zonnetje erbij)
Zo, 3 dagen regen gehad! En nog maar amper een plas in het bos...de grond zuigt alles gewoon op, zo droog!
Mijn kleding ookeelke schreef: Zo, 3 dagen regen gehad! En nog maar amper een plas in het bos...de grond zuigt alles gewoon op, zo droog!
-
lianneke
- 5-sterren

Het zou warm worden vandaag. Kom ik dus beneden met , kom laten we eens gek doen, een korte broek, is het hartstikke bewolkt en onweert het.. 
Om te ploffen hier , ben net terug met de soos
Hier hadhet vannacht huis gehouden. En om 7 uur een graadje of 25. Staat wel een stevig windje maakt het erg aangenaam!