Ervaringen pijnstilling welke pijnstilling krijgt jullie hond en wat doet het?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Ervaringen pijnstilling welke pijnstilling krijgt jullie hond en wat doet het?

Belleke
3-sterren
3-sterren

Re: Ervaringen pijnstilling welke pijnstilling krijgt jullie hond en wat doet het?

Bericht door Belleke »

Ik heb de dierenarts even gebeld maar ze mag niet eerder dan zaterdag de trocoxil krijgen. Anders zou ze teveel krijgen.
Ik ben ook van plan als het flejse natuur plus op iets anders natuurlijks voor de pijn te gaan geven.
Ben nog zoekende maar Belle wil de druppels niet. Mijn gevoel zegt altijd dat het dan misschien ook niet het juiste is.
ze slikt namelijk alles trouw.
Het kan ook van de alcohol zijn waarin het opgelost is daar houd ze niet van. Rescue wil ze ook nooit.
Blijf puzzelen en zoeken.
KnuffelsBelleke
Belleke
3-sterren
3-sterren

Bericht door Belleke »

Ik denk dat ik de Puur Natuur  ga vervangen voor Cox Compositum.
Dan zou Belle nu
Trocoxil- Trovet mobility-Doil Vital en de Cox Compositum krijgen.
Zie ik nog wat over het hoofd?
Moet ik er misschien nog Duivelsklauw bij gaan geven?

En wat doet Osteo -Cure? Heb hier een pot staan van een vriendin.
Ik googel nog maar eens verder.
Bedankt voor jullie reacties en het delen van jullie ervaringen.

Knuffels Belleke
Belleke
3-sterren
3-sterren

Bericht door Belleke »

Inmiddels een paar maanden verder en ik loop nu weer regelmatig een rondje park met Belle.
Afgelopen vrijdag op controle geweest en de dierenarts was niet ontevreden hij kon haar nu goed onderzoeken. Alleen bij de laatste poot reageerde ze nog maar dat kon ook de stress zijn.
Ze moet 7 giften zoals hij het noemde dus 7 keer die troxocil krijgen en dan een rustmaand of langer.
Het gewicht was nauwelijks om laag dus daar was hij niet zo blij mee.
Hij zei nog wel dat hij verbaasd was dat het een stuk beter ging en ook dat de medicatie het darmstelsel en de nieren stuk zou maken.
Wij geven haar nu Trovet, doils visolie en Duivelsklauw van de tuinen erbij.
Soms krijgt ze als ze te gek gedaan en pijn heeft of onrustig is nog CBD olie maar dat hebben we eigenlijk al een hele tijd niet meer hoeven te geven.
Ben nog steeds wel bewust dat zij niet heel lang meer hier zal zijn iets wat mij af en toe aan vliegt maar verder probeer ik maar zoveel mogelijk te genieten van haar.
Knuffels Belleke

Plaats reactie