Re: wat eten we vandaag... deel 40
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Lizzy schreef: Ik doe zelfgemaakte hele droge aardappelpuree op de bodem. En volgens mij neemt dat veel vocht op.
Anneloog schreef: Wat hier helpt en mega lekker is is 10 a 15 minuten voor schaal uit oven mag er 2 goed opgeklopte eieren er over te gieten, die binden het vocht vast en is gewoon lekker![]()
Ik zal beide opties eens gaan proberen.
Ik eet witlof alleen in de vorm van slaai. Dat helpt ook tegen vocht in je ovenschaal 
OT: gekruide gehaktballetjes, haricots verts, komkommerslaai, opgeleukte gebakken krieltjes. Als toetje vruchtenyoghurt.
OT: gekruide gehaktballetjes, haricots verts, komkommerslaai, opgeleukte gebakken krieltjes. Als toetje vruchtenyoghurt.
- Pauline
- 5-sterren

Plien wil wel bij Koekje eten, maar het is niet naast de deur.....koekje schreef: Ik eet witlof alleen in de vorm van slaai. Dat helpt ook tegen vocht in je ovenschaal
We eten pas laat, want Vera is net aan haar middagdut toch mqar begonnen.
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 40
Ik had vanmorgen, morgen en zondag nasi
Maxi is onderweg naar de Mexicaan as we speak, dus die eet ook lekker.
Stukje vis en röstirondjes uit de oven.
En nu staat er het bakje met de andere drie rauwe paprika's die op moesten naast me te wachten.

En nu staat er het bakje met de andere drie rauwe paprika's die op moesten naast me te wachten.
Restje pastasalade met een maiskolf
Surinaamse nasi met restje kip van gister, met zelfgemaakte komkommer-in-het-zuur 
http://www.francescakookt.nl/surinaamse-nasi/
http://www.francescakookt.nl/surinaamse-nasi/
gebakken aardappels, aziatische roerbakgroenten en een gebakken visje. Toe yoghurt met honing en mijn Schatzi had een ijsje van Daim.
Wij aten vandaag WITTE macaroni met tomatengehaktsaus en komkommer erbij. Als toetje vruchtenkwark.
Gebakken aardappelpartjes in de schil, met rozemarijn en knoflooktenen, met een bak sla.
Vanavond broccolistamppot (broccoli loopt bijna weg) met een biologisch chipolataworstje.
Vanavond broccolistamppot (broccoli loopt bijna weg) met een biologisch chipolataworstje.
Mijn Schatzi had gister in een gekke bui Sushi besteld. Het had best goed gesmaakt
Het nadeel was dat na twee uur onze magen weer begonnen te knorren. Dus toen met de laatste banaan die we hadden 6 veganistische pannekoekjes gebakken en daarna nog 2 speltboterhammen met Griekse olijvenpasta (gekregen van onze Griekse buurman) gegeten.
-
judith1967
- 5-sterren

Na 2 dagen BBQ eet ik vanavond brood 
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

brocoli met kaassausje, gekookte aardappels en karbonade