Spannend, Tjerk weer voor operatie
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Spannend, Tjerk weer voor operatie
Lekker thuis!
Riek, door jarenlange ervaring hebben wij er gewoon kijk opRiek schreef: Tjerkwat een lekkertje is hij toch. Ja ja, ik weer het, ik ben een ouwe doos
Fijn dat hij weer thuis is. Weer een stap genomen.
Met jou kan ik pratenLizzy schreef: Riek, door jarenlange ervaring hebben wij er gewoon kijk op![]()
Meneer heeft zojuist een bord warm eten op. Ging prima.
Nu is de koek een beetje op.
Ik wilde net zeggen: Volgens mij was de reis naar huis best vermoeiend.Ronald schreef: Meneer heeft zojuist een bord warm eten op. Ging prima.
Dikke zoen voor Tjerk!
Staat genoteerd!-Saskia- schreef: Ik wilde net zeggen: Volgens mij was de reis naar huis best vermoeiend.
Dikke zoen voor Tjerk!![]()
Lekker Tjerk, in je voormalig huis lekker bijkomen. Hoop dat je snel weer opknapt. Als je een kind van je vader bent maken we je nu dolgelukkig: Een heel dikke lebber van Bronwyn en onze Dame. En als je meer een kind van je moeder bent: Een dikke kwispel en knuffel van Foppe.
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ronald schreef: Meneer heeft zojuist een bord warm eten op. Ging prima.
Pffff, ik vind dat Tjerk het heel goed doet. Vrijdag een mega operatie aan zijn hoofd, en nu al thuis. Petje af voor hem. Tjerk, heel veel beterschap en ik denk aan je.
Best een intelligente opmerking van Tjerk: hij heeft van allebei wat, dus waarom niet van allemaal?kira schreef: Lekker Tjerk, in je voormalig huis lekker bijkomen. Hoop dat je snel weer opknapt. Als je een kind van je vader bent maken we je nu dolgelukkig: Een heel dikke lebber van Bronwyn en onze Dame. En als je meer een kind van je moeder bent: Een dikke kwispel en knuffel van Foppe.
Fijn dat het goed is gegaan en hij weer lekker thuis verwent kan worden!
beterschap!
beterschap!
Zo, meneer krijgt al weer praatjes. Het gaat de goede kant op! 
-
Lil
Geweldig goed om te horen!Ronald schreef: Zo, meneer krijgt al weer praatjes. Het gaat de goede kant op! :P
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Ronald schreef: Zo, meneer krijgt al weer praatjes. Het gaat de goede kant op!![]()
goed om te horen..... dan voelt hij zich ook beter!! Heerlijk onder moeders vleugels