Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

thanks!Lizzy schreef: Mooi bos zeg. Waar is het? Prachtige plaatjes van je twee schatjes
![]()

we zullen het met regenweer nog eens een keertje overdoenAngelique schreef: En niet eens black & black aan het eind van de wandeling![]()
Binno schreef:

fijn dat hij het beter doet op de andere voedingssupplementen. Wat krijgt hij nu als ik vragen mag?Binno schreef: Gian is jonger dan Rakker, 8 jaar is hij.
Hij heeft nogal snel last van de warmte en zijn heupjes zijn ook niet schitterend,
maar hij heeft het vandaag heel goed gedaan, dapper meegestapt!
Sinds ik hem een ander voedingssupplement geef loopt hij terug vlotter en is hij ook weer speelser geworden,
dus hij voelt zich ook duidelijk beter en daar ben ik uiteraard blij mee.![]()

Arthroluxyl SeniorDian schreef: fijn dat hij het beter doet op de andere voedingssupplementen. Wat krijgt hij nu als ik vragen mag?
zit toch wel iets anders in als wat Rakker krijgt. Op advies van Tannetje heb ik voor hem Gewrichten Speciaal Complex van Animal Best........... Hiervan is de samenstelling:Binno schreef: Arthroluxyl Senior
*gaat snel even kijken voor de samenstelling*................
Samenstelling:
D-glucosamine sulfaat, salix, harpagophytum, taraxacum, urtica, rutine, mangaan ascorbaat, magnesium, calcium, fosfor, ijzer, koper, zink, kobalt, molybdeen.![]()

ziet er ook een goeie uit, die ga ik onthoudenDian schreef: Op advies van Tannetje heb ik voor hem Gewrichten Speciaal Complex van Animal Best........... Hiervan is de samenstelling:
N-acetylglucosamine, Glucosaminesulfaat, MSM, Chondroïtinesulfaat 90%, Boswellia-extract, Salix Alba, Harpagophytum, Heermoes, Ascorbinezuur (vit. C), Ipriflavonen, Magnesiumcitraat, Mangaanaminochelaat, Zinkcitraat, IJzergluconaat, Seleniummethionine.