Philips airfryer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Philips airfryer

El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

he bah........ nu ben ik ook naar een airfryer aan het kijken  >:(
Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

Leuk, leuk, als het goed is komt mijn Philips Airfryer vandaag binnen!
Wat zal ik er als eerste in maken..... ::)
Lil

Bericht door Lil »

Doranto schreef: Ik zie dat de Princess bij Blokker niet meer leverbaar is. Bij de Bodyenfitshop staat hij trouwens voor 99,90. Een heel stuk voordeliger dus dan de Philips. Als er dan geen tot weinig verschil is, is de keuze niet zo moeilijk denk ik.
Nu manlief nog om krijgen  ::)
Philips kost bij Blokker  120 euro, dus om te zeggen een stuk voordeliger. Nee, klein beetje voordeliger.
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Lil schreef: Philips kost bij Blokker  120 euro, dus om te zeggen een stuk voordeliger. Nee, klein beetje voordeliger.
120 euro voor de XL  ???, of is dat de kleinere?
Ik kan hem op het internet nergens voor minder dan 189,= vinden.

edit: Heb net op de pagina van Blokker gekeken. De xl is nu afgeprijsd naar 207,95. Zal dus de kleiner geweest zijn die je gezien hebt ;)
Laatst gewijzigd door doranto op do 23 jul 2015, 09:48, 1 keer totaal gewijzigd.
san :)
4-sterren
4-sterren

Bericht door san :) »

Doranto schreef: Ik zie dat de Princess bij Blokker niet meer leverbaar is. Bij de Bodyenfitshop staat hij trouwens voor 99,90. Een heel stuk voordeliger dus dan de Philips. Als er dan geen tot weinig verschil is, is de keuze niet zo moeilijk denk ik.
Nu manlief nog om krijgen  ::)
die van de blokker is analoog (denk ouder type) en de nieuwere die er nu allemaal staan zijn digitaal
Lil

Bericht door Lil »

Doranto schreef: 120 euro voor de XL  ???, of is dat de kleinere?
Ik kan hem op het internet nergens voor minder dan 189,= vinden.

edit: Heb net op de pagina van Blokker gekeken. De xl is nu afgeprijsd naar 207,95. Zal dus de kleiner geweest zijn die je gezien hebt ;)
Ben wel benieuwd naar die xl, want de princess xl had een even grote doos als die Philips (niet dat formaat van de doos iets zegt.
san :)
4-sterren
4-sterren

Bericht door san :) »

Ik ook. De philips mag volgens internet wel meer tegelijk in t mandje bakken terwijl het aantal liters gelijk is aan die van de princess

Sent from my iPhone using Tapatalk
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Ik blijf lekker nog even meelezen tot iedereen het hier zeker weet. Dat scheelt mij enorm veel twijfelen. :biggrin2:
Lil

Bericht door Lil »

san :) schreef: die van de blokker is analoog (denk ouder type) en de nieuwere die er nu allemaal staan zijn digitaal
Dat zal hem zijn! Ik zie het online inderdaad duurder staan, maar ik stond in een fysieke winkel.  ;)
Summerditches
5-sterren
5-sterren

Bericht door Summerditches »

El_Kato schreef: he bah........ nu ben ik ook naar een airfryer aan het kijken  >:(
+1...ik dacht in het begin dat het een totaal mislukte hype was..alles bleef bleek en moest er uren in..en nu opeens is het de hemel op aarde....bah..nu moet ik er ook 1
Summerditches
5-sterren
5-sterren

BlissSpirit schreef: Yep, hier ook een airfryer en wil niet meer zonder.
Ik gebruik hem erg veel. Manlief eet geen gekookte aardappelen, dus friet, gebakken aardappeltjes gaan er iig altijd in en smaken erg lekker. Heb de frituurpan nog geen minuut gemist.
Verder bak ik cake, taart, bladerdeeghapjes, afbakbroodjes, vlees ovenschotels allemaal in de airfryer. Kook zelfs mijn ei erin.
Nou ja en nog veel meer. Voordeel het gaat sneller dan in de oven en gebruik veel minder vet, waar mijn darmen dan weer blij van worden. [emoji2]
ff voor de zekerheid..jij bent volgens mij echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel enthousiast..en je hebt..de philips airfryer xl? Het lijkt mij geweldig maar ik wil er wel 1 waar meer in kan dan alleen snacks..mijn over wordt wat slechter dus dat zou een zeer prettige bijkomstigheid zijn...
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Ik heb ook de philips airfryer,helaas niet de XL. Ik heb een springvorm bij AH gekocht die precies in mijn mandje past en daar bak ik chocoladecake,appelkruimeltaart in,hartige taart,aardappels poffen,krieltjes! Maar ook vis die je normaal kan frituren,bijvb die in bierbeslag van iglo,of de visfingers,bak je krokant in de airfryer! En daarna gaat gewoon alles in de afwasmachine :D
BlissSpirit
5-sterren
5-sterren

Bericht door BlissSpirit »

Summerditches schreef: ff voor de zekerheid..jij bent volgens mij echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel enthousiast..en je hebt..de philips airfryer xl? Het lijkt mij geweldig maar ik wil er wel 1 waar meer in kan dan alleen snacks..mijn over wordt wat slechter dus dat zou een zeer prettige bijkomstigheid zijn...
Yup, inderdaad de Philips Airfryer XL en wil niet meer zonder.
Heb vorige week de grillpan gekregen en ook helemaal blij mee. De oven gebruik ik alleen nog om echt grote ovenschotels te maken als er eters komen of voor een plaatpizza en verder alleen als opslagplaats [emoji12]
Summerditches
5-sterren
5-sterren

BlissSpirit schreef: Yup, inderdaad de Philips Airfryer XL en wil niet meer zonder.
Heb vorige week de grillpan gekregen en ook helemaal blij mee. De oven gebruik ik alleen nog om echt grote ovenschotels te maken als er eters komen of voor een plaatpizza en verder alleen als opslagplaats [emoji12]
super dank je
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Als ik manlief nu zover krijg dat hij dit topic ff leest.... ::)
Dan is hij misschien ook zo om  :D
Tot nu toe gaat mijn voorkeur ondanks het prijsverschil toch uit naar de Philips. Maar dat is meer gevoelsmatig. De meerprijs zal toch niet uitsluitend de naam zijn....

Plaats reactie