Philips airfryer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Philips airfryer
he bah........ nu ben ik ook naar een airfryer aan het kijken 
Leuk, leuk, als het goed is komt mijn Philips Airfryer vandaag binnen!
Wat zal ik er als eerste in maken.....
Wat zal ik er als eerste in maken.....
-
Lil
Philips kost bij Blokker 120 euro, dus om te zeggen een stuk voordeliger. Nee, klein beetje voordeliger.Doranto schreef: Ik zie dat de Princess bij Blokker niet meer leverbaar is. Bij de Bodyenfitshop staat hij trouwens voor 99,90. Een heel stuk voordeliger dus dan de Philips. Als er dan geen tot weinig verschil is, is de keuze niet zo moeilijk denk ik.
Nu manlief nog om krijgen![]()
120 euro voor de XL ???, of is dat de kleinere?Lil schreef: Philips kost bij Blokker 120 euro, dus om te zeggen een stuk voordeliger. Nee, klein beetje voordeliger.
Ik kan hem op het internet nergens voor minder dan 189,= vinden.
edit: Heb net op de pagina van Blokker gekeken. De xl is nu afgeprijsd naar 207,95. Zal dus de kleiner geweest zijn die je gezien hebt
Laatst gewijzigd door doranto op do 23 jul 2015, 09:48, 1 keer totaal gewijzigd.
die van de blokker is analoog (denk ouder type) en de nieuwere die er nu allemaal staan zijn digitaalDoranto schreef: Ik zie dat de Princess bij Blokker niet meer leverbaar is. Bij de Bodyenfitshop staat hij trouwens voor 99,90. Een heel stuk voordeliger dus dan de Philips. Als er dan geen tot weinig verschil is, is de keuze niet zo moeilijk denk ik.
Nu manlief nog om krijgen![]()
-
Lil
Ben wel benieuwd naar die xl, want de princess xl had een even grote doos als die Philips (niet dat formaat van de doos iets zegt.Doranto schreef: 120 euro voor de XL ???, of is dat de kleinere?
Ik kan hem op het internet nergens voor minder dan 189,= vinden.
edit: Heb net op de pagina van Blokker gekeken. De xl is nu afgeprijsd naar 207,95. Zal dus de kleiner geweest zijn die je gezien hebt![]()
Ik ook. De philips mag volgens internet wel meer tegelijk in t mandje bakken terwijl het aantal liters gelijk is aan die van de princess
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik blijf lekker nog even meelezen tot iedereen het hier zeker weet. Dat scheelt mij enorm veel twijfelen. 
-
Lil
Dat zal hem zijn! Ik zie het online inderdaad duurder staan, maar ik stond in een fysieke winkel.san :) schreef: die van de blokker is analoog (denk ouder type) en de nieuwere die er nu allemaal staan zijn digitaal
-
Summerditches
- 5-sterren

+1...ik dacht in het begin dat het een totaal mislukte hype was..alles bleef bleek en moest er uren in..en nu opeens is het de hemel op aarde....bah..nu moet ik er ook 1El_Kato schreef: he bah........ nu ben ik ook naar een airfryer aan het kijken![]()
-
Summerditches
- 5-sterren

ff voor de zekerheid..jij bent volgens mij echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel enthousiast..en je hebt..de philips airfryer xl? Het lijkt mij geweldig maar ik wil er wel 1 waar meer in kan dan alleen snacks..mijn over wordt wat slechter dus dat zou een zeer prettige bijkomstigheid zijn...BlissSpirit schreef: Yep, hier ook een airfryer en wil niet meer zonder.
Ik gebruik hem erg veel. Manlief eet geen gekookte aardappelen, dus friet, gebakken aardappeltjes gaan er iig altijd in en smaken erg lekker. Heb de frituurpan nog geen minuut gemist.
Verder bak ik cake, taart, bladerdeeghapjes, afbakbroodjes, vlees ovenschotels allemaal in de airfryer. Kook zelfs mijn ei erin.
Nou ja en nog veel meer. Voordeel het gaat sneller dan in de oven en gebruik veel minder vet, waar mijn darmen dan weer blij van worden. [emoji2]
Ik heb ook de philips airfryer,helaas niet de XL. Ik heb een springvorm bij AH gekocht die precies in mijn mandje past en daar bak ik chocoladecake,appelkruimeltaart in,hartige taart,aardappels poffen,krieltjes! Maar ook vis die je normaal kan frituren,bijvb die in bierbeslag van iglo,of de visfingers,bak je krokant in de airfryer! En daarna gaat gewoon alles in de afwasmachine 
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Yup, inderdaad de Philips Airfryer XL en wil niet meer zonder.Summerditches schreef: ff voor de zekerheid..jij bent volgens mij echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel enthousiast..en je hebt..de philips airfryer xl? Het lijkt mij geweldig maar ik wil er wel 1 waar meer in kan dan alleen snacks..mijn over wordt wat slechter dus dat zou een zeer prettige bijkomstigheid zijn...
Heb vorige week de grillpan gekregen en ook helemaal blij mee. De oven gebruik ik alleen nog om echt grote ovenschotels te maken als er eters komen of voor een plaatpizza en verder alleen als opslagplaats [emoji12]
-
Summerditches
- 5-sterren

super dank jeBlissSpirit schreef: Yup, inderdaad de Philips Airfryer XL en wil niet meer zonder.
Heb vorige week de grillpan gekregen en ook helemaal blij mee. De oven gebruik ik alleen nog om echt grote ovenschotels te maken als er eters komen of voor een plaatpizza en verder alleen als opslagplaats [emoji12]
Als ik manlief nu zover krijg dat hij dit topic ff leest.... 
Dan is hij misschien ook zo om
Tot nu toe gaat mijn voorkeur ondanks het prijsverschil toch uit naar de Philips. Maar dat is meer gevoelsmatig. De meerprijs zal toch niet uitsluitend de naam zijn....
Dan is hij misschien ook zo om
Tot nu toe gaat mijn voorkeur ondanks het prijsverschil toch uit naar de Philips. Maar dat is meer gevoelsmatig. De meerprijs zal toch niet uitsluitend de naam zijn....