Foto topic # Ylva (Nieuwe foto's pag 4)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Foto topic # Ylva (Nieuwe foto's pag 3)
Meisje? Meid!
Wat een prachtige hond. Doe haar tuigje uit en ze kan zo in een film als wolf!
Wat een prachtige hond. Doe haar tuigje uit en ze kan zo in een film als wolf!
- Saartje-88
- 2-sterren

Heb ik laatst een keer in het bos gedaan, mensen keken meerdere keren om, bleven staan toen ben ik maar
gaan roepen voor dat er op hart van NL zou komen dat er in Haarlem en wolf gespot zou zijn
gaan roepen voor dat er op hart van NL zou komen dat er in Haarlem en wolf gespot zou zijn
Owww, heerlijke slungel-dame! Nog steeds fan! 
Leuk, een update!
Hoe doet ze het qua Saarloos-gedrag?
Leuk, een update!
Hoe doet ze het qua Saarloos-gedrag?
- Saartje-88
- 2-sterren

Dat is uiteindelijk toch echt naar boven aan het komen. Slapen doet ze nog wel overal maar als er vreemde mannen binnen in de winkel komen blaft ze vaak 1x hard en rent dan weg Of ze laat een lage grom horen. Mensen lopen niet eens op haar af of hebben niet de kans gehad haar aan te kijken. Bij vrouwen heeft ze dit niet. Verder ook niks voor gevallen met een vreemde man.
We spelen nog steeds het spel kom hier. Ik ren alleen heel hard de andere kant af en roep Doei meestal komt ze dan wel. Ze eet nog steeds erg slecht. Ze woog de laatste keer 23,90 kg en ze is sinds 16 april loops. Ons dametje is er vroeg bij. Verder doet ze het super (alleen eigenwijs op cursus) maar daar is het dan weer een Saar voor.
We spelen nog steeds het spel kom hier. Ik ren alleen heel hard de andere kant af en roep Doei meestal komt ze dan wel. Ze eet nog steeds erg slecht. Ze woog de laatste keer 23,90 kg en ze is sinds 16 april loops. Ons dametje is er vroeg bij. Verder doet ze het super (alleen eigenwijs op cursus) maar daar is het dan weer een Saar voor.
Mja, verbaast me niet, dat het toch naar boven aan het komen is. Houden ze daar op je cursus rekening mee?
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ze is prachtig!! 
- Saartje-88
- 2-sterren

Ja op de cursus houden ze daar idd rekening mee. Er wordt dan altijd gezegt kijk dit is nou typisch saarloos
. Misschien kun je het op deze manier proberen maar ja je zult iets harder je best moeten doen. Ze doet ook alles op haar tempo en haar manier maar ze schuiven dan ook gelukkig niet alles op het ras af en soms moeten wr het een paar keer over doen.
Goed te horen! Succes met en geniet van je mooie meisje!Saartje-88 schreef: Ja op de cursus houden ze daar idd rekening mee. Er wordt dan altijd gezegt kijk dit is nou typisch saarloos. Misschien kun je het op deze manier proberen maar ja je zult iets harder je best moeten doen. Ze doet ook alles op haar tempo en haar manier maar ze schuiven dan ook gelukkig niet alles op het ras af en soms moeten wr het een paar keer over doen.
- Saartje-88
- 2-sterren

Foto topic # Ylva (Nieuwe foto's pag 4)
Volgende maand is ons kleine meisje al weer 1 jaar de tijd vliegt :Smitten:

Re: Foto topic # Ylva (Nieuwe foto's pag 4)
M0oie dame hoor, het is dat ze een tuig om heeft, anders zou je op sommige foto`s echt denken, daar staat een wolf !
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ohw, wat is ze praaaaachtig!!!!!
Wat een geweldige hond!!! Ietsje rank, maar das vast leeftijd/teef zijn
Wauw, wat een mooie foto's!!
Wat een geweldige hond!!! Ietsje rank, maar das vast leeftijd/teef zijn
Wauw, wat een mooie foto's!!
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat een prachtig beest.
Ik hou van honden waarvan je nog kan zien waar ze oorspronkelijk van afstammen.
Ik hou van honden waarvan je nog kan zien waar ze oorspronkelijk van afstammen.
- Saartje-88
- 2-sterren

Ze is idd rank noem haar maar gerust te dun ook de dierenarts zei het. Eten doet ze nog steeds super slecht zelfs de karkassen en de nekken waar de eerst zo van smulde weigert ze nu. Brok en vlees eet ze allebij slecht tot nu. Ze is super levendig en de ene keer eet ze 1.5 kg op 1 dag de andere keer eet ze dat in in 1 week. Heb het op gegeven ze eet maar wanneer ze zin heeft. Ben van plan haar dikker te laten worden met brood maar daar ben ik nog over aan het dobben.
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
ohw, eten is altijd zo lastig he.. Ik ken het hier ook, de hond hield niet-eten altijd langer vol dan ik 
Ik kon het na 5 dagen echt niet meer aan, geen reserve op zijn botten en dan de volgende dag weer sport, stopte er dan ook maar altijd iets in..
KVV wordt hier (afhankelijk van de smaak) altijd wel gegeten, vlees moet ik nog steeds klein snijden, botten kauwt hij gelukkig wel..
Voer je 1 of 2 keer? Soms helpt het om 1x te gaan voeren..
Ik kon het na 5 dagen echt niet meer aan, geen reserve op zijn botten en dan de volgende dag weer sport, stopte er dan ook maar altijd iets in..
KVV wordt hier (afhankelijk van de smaak) altijd wel gegeten, vlees moet ik nog steeds klein snijden, botten kauwt hij gelukkig wel..
Voer je 1 of 2 keer? Soms helpt het om 1x te gaan voeren..
- Saartje-88
- 2-sterren

Voer nu idd 1x maar ook dan wordt er weinig tot niet gegeten. Haar opa was ook zo'n slechte eter. Het is een familie kwaal maar die is nu te dik dus uiteindelijk moet het goed komen