Philips airfryer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Philips airfryer

san :)
4-sterren
4-sterren

Bericht door san :) »

Zaten wij nog te denken, zou een schnitzel er ook in kunnen?die paneerlaag legt t loodje altijd bij ons in de pan.
Lil

Bericht door Lil »

san :) schreef: Zaten wij nog te denken, zou een schnitzel er ook in kunnen?die paneerlaag legt t loodje altijd bij ons in de pan.
Dat wilde ik ook nog eens uitproberen. Er kunnen twee oorzaken zijn (mij gaat het nooit stuk in de pan): 1 te weinig olie in de pan. De Duitsers frituren als het waren de schnitzel in de pan. Er moet een behoorlijke laag in tov wat ik gewend ben (nauwelijks iets). 2 verkeerd gepaneerd als je ze zelf paneert is het: bloem, ei, paneermeel, ei paneermeel. Velen vergeten de bloem.
4-sterren
4-sterren

Wordt uitgetest ??
Thea
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Thea »

Ik heb vorige week de Philips XL bij Media markt gekocht voor 177.
Nu heb ik denk ik de oplossing gevonden om er toch wat grotere dingen in te maken.
Heb van2 stukken alu folie het mandje bekleed daar heb ik een grote cake in gebakken, nou ja de normale hoeveelheden.
Hij was nog een beetje plat dus denk dat ik volgende x maar een echte grote cake ga maken van bv 300 gr zelfrijzende meel 300 gram boter 5 eieren 50 ml melk en 2 zakjes vanillisuiker.
In ieder geval de cake s zijn hier groot succes qua smaak.
Maar op die zelfde manier kan je natuurlijk ook een ovenschotel maken.
OK mss wat lastig om eruit te halen maar dan scheppen we het maar uit het mandje ;)
Tot nu toe tevreden met wat eruit is gekomen.
Patat, kroketten, frikandellenbroodjes, banaansnoepje (halve banaan in plakje bladerdeeg met wat honing en kaneel), broodje ei, aardappelschotel en andijvieschotel.
Oef heb hem net een week en dat allemaal al gemaakt. Ik denk dat we hem niet meer willen missen ;D
Ik heb toch voor philips gekozen omdat ik daar net wat meer vertrouwen in heb dan in Princess ???
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Dan was het een aanbieding of een ander model denk ik. Op dit moment kost ie bij de mediamarkt 189,=.
Thea
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Thea »

Was aanbieding ;)
Jump
4-sterren
4-sterren

Bericht door Jump »

san :) schreef: Zaten wij nog te denken, zou een schnitzel er ook in kunnen?die paneerlaag legt t loodje altijd bij ons in de pan.
Laatst een gepaneerde kipschnitzel erin gedaan,zo uit de diepvries,10 minuutjes.
lekker!Het laagje wordt wel niet zo bruin als in de pan.
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

:circle: Keppum!!! :D
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

keetje schreef: :circle: Keppum!!! :D
:thumbup:
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

En raad eens?? Helemaal GRATIS.  :biggrin2:

Over 2 weken heb ik hem in huis. Heb dus helemaal niets te verliezen, ik kan mijn geluk niet op.Ik ben er klaar voor.  :)
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

keetje schreef: En raad eens?? Helemaal GRATIS.  :biggrin2:

Over 2 weken heb ik hem in huis. Heb dus helemaal niets te verliezen, ik kan mijn geluk niet op.Ik ben er klaar voor.  :)
Dat is nog eens leuk! Hoe krijg je dat voor elkaar!
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Tja, meneer Keetje had flying blue miles van de KLM en die dreigden in November te vervallen. We hebben geprobeert die aan stichting AAP te doneren maar dat lukte niet. Toen ontdekte ik op de KLM site die store et voila, daar stond er 1.  :)  Die komt nu dus deze kant op, samen met een geinig horloge en een muziekdownload voor meneer Keetje. Ergens voel ik me best wel schuldig, hij vliegen en ik de kado's maar hij stond erop en ik heb, wijselijk, niet tegen gestribbeld.  :biggrin2:
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Zo leuk!
4-sterren
4-sterren

Leuk!! Welke?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Lil schreef: Dat wilde ik ook nog eens uitproberen. Er kunnen twee oorzaken zijn (mij gaat het nooit stuk in de pan): 1 te weinig olie in de pan. De Duitsers frituren als het waren de schnitzel in de pan. Er moet een behoorlijke laag in tov wat ik gewend ben (nauwelijks iets). 2 verkeerd gepaneerd als je ze zelf paneert is het: bloem, ei, paneermeel, ei paneermeel. Velen vergeten de bloem.
Ja zo dus. Zo doe ik het altijd, perfecte schnitzels! Ik paneer ook zelf , idd te starten met bloem.Ei moet nl aan iets kunnen hechten. moet je nog zorgen dat de olie heet genoeg is anders zuigt ie het vet op wat juist niet de bedoeling is.
Oja airfryer, nee nog niet in geprobeert, maar ergens denk ik niet dat het handiger is voor zelfgemaakte schnitzels  ;)

Oja in belgie hadden ze op de kookzender speciale afleveringen koken met airfryer  :biggrin2: van philips. Misschien dat die terug te vinden zijn op youtube? Was echt vanalles

Plaats reactie