vroeger:
westie 1875:

1900:

Cairn begin 1900

nu staat in mijn handschrift.......
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

+1*Remy* schreef: De trieste ontwikkeling (mijn mening!) van de labrador retriever
Munden Sentry 1900
Flapper 1902
Winnaar National Dogshow UK 1916
Bramshaw Bob Winnaar Crufts in 1932 en 1933
Scramble Best of Breed The Labrador Retriever Club 2015![]()
![]()
Bedankt he. Mijn Flow komt uit een big bones lijn. Jammer dat je de lijnen neer zet als verdrietig. Big bones kunnen ook heel gezond zijn.. Persoonlijk vind ik de magere, smalle, hoog op de poten lijnen niet mooi.*Remy* schreef: De trieste ontwikkeling (mijn mening!) van de labrador retriever
Munden Sentry 1900
Flapper 1902
Winnaar National Dogshow UK 1916
Bramshaw Bob Winnaar Crufts in 1932 en 1933
Scramble Best of Breed The Labrador Retriever Club 2015![]()
![]()

ja kan me vast schieten nu, maar ik zie die wandelende tafels ook niet graag bij de labjes....Els&Flow schreef: Bedankt he. Mijn Flow komt uit een big bones lijn. Jammer dat je de lijnen neer zet als verdrietig. Big bones kunnen ook heel gezond zijn.. Persoonlijk vind ik de magere, smalle, hoog op de poten lijnen niet mooi.

De papa en mama van Flow zijn beide stevige labs. Beiden doen en deden (papa is over de regenboogbrug) het niet onverdienstelijk in de jacht, hielden van lange stevige wandelingen met veel zwemmen. En ja ze hielden ook van eten.orinake schreef: ja kan me vast schieten nu, maar ik zie die wandelende tafels ook niet graag bij de labjes....
Sommige op show kunnen amper een rondje lopen zonder bekaf te zijn...
Oh en voor je gaat roepen dat dat bij de Rottweiler ook zo is: Inderdaad en daar vind ik dat even zielig...
Mijn honden vallen dan ook meestal uit de toon op show![]()

[offtopic]zet je hond naast het bordje ipv ervoorLizzy schreef: Dit zou zomaar een leuk topic kunnen worden!
Kijk, dit is de beroemde Dalmatier Snow Leopard. Hij is geboren in 1929. Ik zou me niet schamen, als ik vandaag de dag zo'n hond zou fokken!
En dit is anno 2014:
![]()
Ja ja, ik weet hetAngelique schreef: [offtopic]zet je hond naast het bordje ipv ervoor[/offtopic]
Maar een kopvlekje deden ze toen blijkbaar niet moeilijk over?