Goed gedaan!!! maar een tip voor iedereen misschien die al jaren met zo'n airmiles pasje loopt (zoals ik)..ik gebruik hem eigenlijk alleen bij Appie en niet met tanken dus ik heb een laag saldo maar zover ik kan zien levert 13.000 miles bij Bol.com 65,00 op..dan moeten de producten natuurlijk niet veel duurder zijn dan in de winkel maar de airfryer xl kost nu 199,00..na aftrek van de miles blijft er een iets gezelliger bedrag over..als je niet zoveel haast hebt..Bol heeft heel vaak van die extra kortingsacties..dan scheelt t weer iets.. ...Ik dacht wat zij kan......keetje schreef: En raad eens?? Helemaal GRATIS.
Over 2 weken heb ik hem in huis. Heb dus helemaal niets te verliezen, ik kan mijn geluk niet op.Ik ben er klaar voor.![]()
Philips airfryer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Summerditches
- 5-sterren

Re: Philips airfryer
-
Lil
Ja met airmiles kun je zoveel leuke dingen doen. Ik ben nu 2 x naar Landal geweest met hele fikse korting hihi. 2 x op vakantie ipv 1 x. Leuke kado's idd. Lekker sparen en dan genieten van wat je er allemaal mee kunt.
De philips XL.san :) schreef: Leuk!! Welke?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik heb dit topic met aandacht gevolgd omdat wij ook met de gedachte speelde om een airfryer xl te kopen. We eten suikervrij en het liefst paleo. De kogel is door de kerk heb hem van morgen besteld bij Bol. Heb gelijk al mijn 15.000 airmiles in gewisseld en heb hem nu voor een leuk prijsje. Bedankt voor jullie recessies en misschien moeten we maar een topic airfryer recepten gaan openen.
Trouwens deze pagina over de airfryer is ook een aanrader. http://www.henkzwiers.nl/Airfryer_index.htm
Ik heb hem ook binnen! Gisteravond maar even gestart met frietjes.
Ben veilig begonnen met de kreukel frietjes van Aviko, nou die waren heerlijk!
Ik kan helemaal nergens vinden hoe groot die XL van phillips is, qua afmetingen, buitenwaards dus. Vanwege het plaats zoeken op mijn aanrecht. En wegzetten van andere dingen. 
Leuke site, bedankt voor de tip!evenstar schreef: Ik heb dit topic met aandacht gevolgd omdat wij ook met de gedachte speelde om een airfryer xl te kopen. We eten suikervrij en het liefst paleo. De kogel is door de kerk heb hem van morgen besteld bij Bol. Heb gelijk al mijn 15.000 airmiles in gewisseld en heb hem nu voor een leuk prijsje. Bedankt voor jullie recessies en misschien moeten we maar een topic airfryer recepten gaan openen.Trouwens deze pagina over de airfryer is ook een aanrader. http://www.henkzwiers.nl/Airfryer_index.htm
Manlief is omDanny schreef: Ik heb hem ook binnen! Gisteravond maar even gestart met frietjes.
Waar heb jij hem besteld als ik vragen mag?
Ik ben net even lid geworden van de FBgroep Philips Airfryer bak avonturen Daar staan me toch een recepten en tips!!
*gaatgelijkopfacebookkijken*keetje schreef: Ik ben net even lid geworden van de FBgroep Philips Airfryer bak avonturen Daar staan me toch een recepten en tips!!
Er is al ruimte gemaakt op het aanrecht.
De bestelling is de deur uit.
Als het goed is komt hij morgen binnen.
Als het goed is komt hij morgen binnen.
-
BlissSpirit
- 5-sterren

[emoji12] [emoji2] [emoji106]Doranto schreef: Er is al ruimte gemaakt op het aanrecht.
Als het goed is komt hij morgen binnen.![]()
[quote="keetje"]
Tja, meneer Keetje had flying blue miles van de KLM
[/quote]
Nahhhhh wat een tip zeg!!
Meneer Zurca heeft ook zo'n pasje...niet genoeg punten voor een airfryer maar wel genoeg punten om eens leuk iets anders van te shoppen! En zo blijkt, heeft hij nog een pasje, van Lufthansa
Tja, meneer Keetje had flying blue miles van de KLM
[/quote]
Nahhhhh wat een tip zeg!!
Meneer Zurca heeft ook zo'n pasje...niet genoeg punten voor een airfryer maar wel genoeg punten om eens leuk iets anders van te shoppen! En zo blijkt, heeft hij nog een pasje, van Lufthansa
Aangemeld voor de faceboekgroep. Ben benieuwd. Het is wel een hype hier zo. Ga dadelijk zelfgemaakte Vietnamese loempia's proberen.
Ja die FB groep is leuk!
Ik heb hem bij bol.com besteld.
Ik heb hem bij bol.com besteld.