wie gebruikt haarzeep?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: wie gebruikt haarzeep?

zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Borke schreef: Maak me eens gek - vertel  ::) :biggrin2:
Ohww haha nou niets bijzonders hoor maar ik weet al welke "smaakjes" ik wil :biggrin2:
Van de haarzeep de Soapnut Citrus/Mint en de Herb Garden en van de gezichtszeep de Rose Clay. en dan misschien nog de calendulacreme en deo en.... ::) :-X :biggrin2:
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

zurca schreef: Klein minpuntje.... heb dinsdagochtend mijn bestelling gedaan, met ideal betaald, bevestiging ontvangen maar nog geen zeep ::) Is brievenbuspost dus als het woensdag dan "pas" verzonden is had ik het vandaag toch wel kunnen ontvangen....
Bij Louland en bij Bol heb ik bestellingen altijd de volgende dag in huis, maar dat is niet bij alle webwinkels zo...

Die deo van Louland vind ik nog steeds super en die heb ik toch met behoorlijk warm weer uitgetest  :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ik heb bij de Werf besteld en had het de volgende dag in huis. Ja, niet alle bestellingen gaan in 1 keer goed natuurlijk. En niet altijd is de webwinkel te verwijten. Ik zou zeggen : bel Werfzeep even, dan kunnen ze je misschien vertellen wat er mis is gegaan?
El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

Even belllen idd! De bestelling van Werfzeep werd in een paar dagen geleverd met keurige meldingen via e-mail. De haarzeep werd nageleverd omdat die nog niet klaar was maar ook daar een keurige melding van.
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Ik wacht vandaag even de post af, zodra die is geweest en het zit er niet bij dan ga ik even contacten ;) Ben soms ook gewoon wat ongeduldig maar zoals "Borke" schrijft veel webshops hebben "voor ... besteld = volgende dag in huis" en daar ben ik inmiddels een beetje aan gewend :-[ ;)
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Ik heb inmiddels 2x besteld bij Werfzeep en had het ook steeds de volgende dag in huis.
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

De postbode is geweest...

Afbeelding

:D
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

zurca schreef: De postbode is geweest...

Afbeelding

:D
En? Lekker luchtje hè  :D
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Het is inderdaad een heerlijk geurend doosje!
De zeepjes die ik nog niet ga gebruiken gaan tussen de kleding :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Jaloers :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Ik had eerst drie zeepjes maar dan moet er dus verzendkosten bij...zonde vind ik dus met 1 zeepje extra en 1 euro meer had ik gratis verzenden. Dan geef ik liever dat geld uit aan een extra zeepje dan aan verzendkosten :P
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Haha, gelijk heb je  :D Fijn dat ze binnengekomen zijn O0
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Tja en dan bestel ik bij Louland voor 50 Euro en dan is het zonder verzendkosten en dan maak ik mezelf wijs dat dat voordeliger is  ::)
Ligaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ligaa »

Ik kon bijna niet kiezen tussen Louland, de Zeepkist en Werfzeep maar uiteindelijk heb ik een borstel en een trial zeepje besteld bij Louland. Kreeg ook direct twee mailtjes met bevestiging en uitleg over de producten, die ze volgens mij niet automatisch verzenden want ze had het over mijn individuele bestelling. Ziet er nu al goed uit! Ik heb de kleine ovalen borstel met 7 rijen echt haar van Faller besteld. Ben heel benieuwd want mijn borstel van echt haar die inmiddels zijn 10de verjaardag heeft gevierd (of 11de, zoiets) is echt aan vervanging toe. Ben al jaren op zoek naar een goede. En de Herb Garden haarzeep. Als het goed is komt het vandaag binnen. ::) :biggrin2:

Edit: pakketje kwam vijf minuten na dit berichtje binnen haha. De borstel is wel iets kleiner dan ik nu heb maar werkt verder perfect! De zeep vind ik niet echt lekker ruiken maar als hij doet wat hij moet doen vind ik hem vanzelf lekkerder. ;D Nu nog de zeep testen haha.
Laatst gewijzigd door Ligaa op do 30 jul 2015, 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.
El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

Vanmorgen de eerste helft van de haarzeep rosemary mint opgemaakt in de douche. Straks de rosemary lavender zeep doormidden snijden en ik hoop dat die mijn haar goed schoonmaakt en wat langer meegaat want de rosemary mint was in iets van 3,5 week op....  ???. Dat was de helft dus positief gerekend zou ik dan 2 maanden kunnen doen met een stuk haarzeep van 10,95 en dat is me te duur  :(. Hierna heb ik nog een ander stuk van Loulands die probeer ik uiteraard ook uit. Als alle 3 de soorten zo snel opgaan dan ga ik even nadenken of ik het als lichaamszeep ga gebruiken of het als haarzeep op maak en dan ga ik denk ik de haarzeep van Lush weer bestellen. Die beviel heel goed en schuimde ook echt na een paar keer over mijn haar halen...

Plaats reactie