Waterfles

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Waterfles

san :)
4-sterren
4-sterren

Bericht door san :) »

Hier ook een dopper. Voor tijdens t sporten heb ik een speciale sportdop ervoor en tijdens wandelingen een speciale key koord ervoor. We nemen zelfs op stedentripjes waarbij de honden mee gaan een dopper voor de honden mee. Het witte bekertje drinken ze dan uit

Sent from my iPhone using Tapatalk
4-sterren
4-sterren

Oh en gooi regelmatig aanmaak limo in de dopper hoor.

Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

Ik heb last van Tupperware flesjes gekocht, daar mag alles in, zelfs prik. En ze mogen in de vaatwasser.
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Fijn topic!
Nog geen fles gevonden die aan mijn eisen voldoet. Dopper vind ik niet fijn omdat de dop er los van is tijdens het drinken. Ik wil hem vast hebben aan de fles.
Bobble heb ik ook. Maar die vind ik niet gemakkelijk drinken. Moet er veel te hard aan zuigen wil ik kunnen drinken. Dan trek ik hem vacuüm. Nee niet handig.
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

san :) schreef: Oh en gooi regelmatig aanmaak limo in de dopper hoor.

Mijn man neemt iedere dag zijn dopper mee met scheutje limo erdoor en hij gaat daarna gewoon in de vaatwasser...
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Heb inmiddels antwoord van Dopper;

Bedankt voor jouw vraag.Dopper is een duurzame waterfles, gemaakt om het drinken van kraanwater te promoten. Je kunt de Dopper ook gebruiken voor andere dranken, zoals cola, frisdrank en vruchtensap in. Je loopt dan wel het risico dat dit de Dopper kan aantasten. 

Tja.... risico dat het de fles kan aantasten en dan? Wat komt er dan "vrij"? Het flesje zelf is BPA/weekmaker en gifvrij dus met het aantasten zouden er dan alsnog giftige stoffen vrij komen?
Danny schreef: Ik heb last van Tupperware flesjes gekocht, daar mag alles in, zelfs prik. En ze mogen in de vaatwasser.
Bedankt voor de tip, ga ik daar eens naar kijken!
4-sterren
4-sterren

Nadia schreef: Fijn topic!
Nog geen fles gevonden die aan mijn eisen voldoet. Dopper vind ik niet fijn omdat de dop er los van is tijdens het drinken. Ik wil hem vast hebben aan de fles.
Bobble heb ik ook. Maar die vind ik niet gemakkelijk drinken. Moet er veel te hard aan zuigen wil ik kunnen drinken. Dan trek ik hem vacuüm. Nee niet handig.
Dopper heeft een sportdop die je erbij kan kopen. Tijdens t sporten bijvoorbeeld gebruik ik die dop ipv de normale

Lil

Bericht door Lil »

zurca schreef: Heb inmiddels antwoord van Dopper;

Bedankt voor jouw vraag.Dopper is een duurzame waterfles, gemaakt om het drinken van kraanwater te promoten. Je kunt de Dopper ook gebruiken voor andere dranken, zoals cola, frisdrank en vruchtensap in. Je loopt dan wel het risico dat dit de Dopper kan aantasten. 

Tja.... risico dat het de fles kan aantasten en dan? Wat komt er dan "vrij"? Het flesje zelf is BPA/weekmaker en gifvrij dus met het aantasten zouden er dan alsnog giftige stoffen vrij komen?

Bedankt voor de tip, ga ik daar eens naar kijken!
Ik denk niet dat er dan gif vrijkomt, maar dat de flessen lelijk worden. Ik heb hier voor mijn slowjuice sajes dus bpa vrije flessen. Die had ik met de smoothies ook en ja na een jaar gebruiken zag het minder mooi uit en na twee jaar dacht ik gooi maar weg (sommige kleurtjes wilde ook niet echt eruit. Je kent het misschien wel van spaghettisaus in een witte bak en dat het rode nooit meer eruit gaat, zo iets).
Denk dat je meer aan zo iets moet denken.

Plaats reactie