Sta ik nog steeds op de wachtlijst? Ik ga ook heeel graag showen met een "langneusje" hoor!
Show Rotterdam
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Show Rotterdam
Yara is

Sta ik nog steeds op de wachtlijst? Ik ga ook heeel graag showen met een "langneusje" hoor!

Hopelijk weet jij het tij te keren en komen er steeds meer hondjes zoals yara omdat mensen beseffen dat het leuker is om eentje te hebben die volledig hond kan zijn 
Wat ik mij wel afvraag is of je met yara wel honden met stamboom kan fokken (ivm showresultaten)?
Wat ik mij wel afvraag is of je met yara wel honden met stamboom kan fokken (ivm showresultaten)?
Wow, daar zitten mooie knullen tussen zeg!!!! Oh leuk, die foto's van die knullen, dank je
. Ik ben echt reuze benieuwd welke het gaat worden (als alles goed gaat) en waarom!
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Als ik een wachtlijst open zal ik het je laten wetenKim_S schreef: Yara is![]()
![]()
Sta ik nog steeds op de wachtlijst? Ik ga ook heeel graag showen met een "langneusje" hoor!![]()
![]()
Dankje! Ja, ik kan met Yara gewoon stamboombulletjes fokken. De showresultaten zijn nodig als je via de HBC club wilt fokken. Die intentie heb ik niet omdat onze idealen te ver uit elkaar liggendinky89 schreef: Hopelijk weet jij het tij te keren en komen er steeds meer hondjes zoals yara omdat mensen beseffen dat het leuker is om eentje te hebben die volledig hond kan zijn
Groot gelijk. En voor je wachtlijst hoef je het niet te doen want ik denk dat je zo meteen genoeg mensen op je lijst hebt voor 10 nestjesChantalKrijn schreef: Als ik een wachtlijst open zal ik het je laten weten
Dankje! Ja, ik kan met Yara gewoon stamboombulletjes fokken. De showresultaten zijn nodig als je via de HBC club wilt fokken. Die intentie heb ik niet omdat onze idealen te ver uit elkaar liggen
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Of niemand wil zo'n slungelbull 
Krijg ik korting als ik ze allemaal neem?ChantalKrijn schreef: Of niemand wil zo'n slungelbull![]()
Fijn dat de showresultaten geen belemmering zijn voor de stamboom :-)ChantalKrijn schreef:
Dankje! Ja, ik kan met Yara gewoon stamboombulletjes fokken. De showresultaten zijn nodig als je via de HBC club wilt fokken. Die intentie heb ik niet omdat onze idealen te ver uit elkaar liggen
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Jahoor, staffelkorting! 
Als Meneer_S dat hoort gaat ie emigrerenChantalKrijn schreef: Jahoor, staffelkorting!![]()
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Waarheen? Naar Nederland mag ik hopen, anders moet ik al dat gespuis tot 15 weken houden!
ChantalKrijn schreef: Waarheen? Naar Nederland mag ik hopen, anders moet ik al dat gespuis tot 15 weken houden!
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Ben trouwens wel benieuwd welke je dat leuk vindt en waarom. Als je het zou willen vertellen?Lizzy schreef: Wow, daar zitten mooie knullen tussen zeg!!!! Oh leuk, die foto's van die knullen, dank je. Ik ben echt reuze benieuwd welke het gaat worden (als alles goed gaat) en waarom!
Ik vind het superknap dat je toch je knappe stel showt, MET neus!!!
Wij gaan niet, maar hoorde dat de ringindeling niet helemaal eerlijk verdeeld was ? (Afghanen hadden te kleine ring, zonder vloerbedekking dus veel slippartijen, rasgroepen met veel honden ook te kleine ring terwijl rasgroep met 1 hond grote ring had)
Tis was hoor, dat show gebeuren
petje af voor degenen die toch steeds weer gaan/moeten
Wij gaan niet, maar hoorde dat de ringindeling niet helemaal eerlijk verdeeld was ? (Afghanen hadden te kleine ring, zonder vloerbedekking dus veel slippartijen, rasgroepen met veel honden ook te kleine ring terwijl rasgroep met 1 hond grote ring had)
Tis was hoor, dat show gebeuren
Ik vind Yara's neusje,.... het neusje van de zalm.