*Marga* schreef:
Wat ik nu zo jammer vind aan de mooie foto die speen, maar ja dat ligt aan mij.. ik ben geen spenen mens.
Wat gaat het allemaal snel zo groot alweer .
Hier loopt Hailey (kleindochter) alweer, gaat steeds beter en rustiger.
Gisteren in de ballenbak gaat ze al de "trap"op en gaat dan zitten om te glijden, maar ja die dingen zijn zo stroef dat lukt niet echt.
Om op ballen te gaan zitten of liggen vind ze maar niks maar er is genoeg om verder wat te doen voor haar..
Normaal heeft ze ook geen speen... Tenzij ze zich niet lekker voelt, gaat slapen, of zoals nu de speen gebruikt om om te gaan met een drukke situatie (kijken bij de 4-daagse)
wenche schreef:
Normaal heeft ze ook geen speen... Tenzij ze zich niet lekker voelt, gaat slapen, of zoals nu de speen gebruikt om om te gaan met een drukke situatie (kijken bij de 4-daagse)
Sent from my iPad using Tapatalk
Kinderen die al bijna 4 zijn en dan nog een speen hebben vind ik wat minder, maar zij kan het nog goed hebben hoor!
Ik heb tot mijn 14de geduimd.... En daar werd eigenlijk nooit echt wat van gezegd terwijl het volgens mij hetzelfde is als een speen of is dat niet waar?
Pauline schreef:
Ik heb tot mijn 14de geduimd.... En daar werd eigenlijk nooit echt wat van gezegd terwijl het volgens mij hetzelfde is als een speen of is dat niet waar?
ha ha ik tot mijn tiende ofzo toen kreeg ik een beugel en kon ik niet meer duimen.
Jups... Vandaag is de nesteldrang in volle snelheid toegeslagen... Vandaag moest ineens de gangkast opgeruimd, planken er in, zodat ie gebruikt kan worden als voorraadkast.. En ben de wasbare luiers weer aan het aanvullen... En ben bang dat zodra het weer langer dan 1 dag mooi weer is, de kleertjes er ook aan moeten geloven om gewassen te worden... Maar eerst zaterdag Evi's 2de(!!!!!!) verjaardag vieren
Pauline schreef:
Ik heb een raar kind op de wereld gezet. Hij lust geen Maaslanderkaas. Meneer wil oude kaas, of nog beter: Gorgonzola. Hij eet het liefst pastagerechten of nasi met sambal ??? En hij wil niet kijken naar Bumba of Bob de Bouwer. Nee, hij heeft zij eigen idool: Luciano Pavarotti
Sonja schreef:
@Sieglinde: Ze wordt steeds knapper!
Ik heb een raar kind op de wereld gezet. Hij lust geen Maaslanderkaas. Meneer wil oude kaas, of nog beter: Gorgonzola. Hij eet het liefst pastagerechten of nasi met sambal ??? En hij wil niet kijken naar Bumba of Bob de Bouwer. Nee, hij heeft zij eigen idool: Luciano Pavarotti