Scooby zoekt een ander huisje! Update p9!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Re: Gouden mandje gezocht voor 2 lieverds.
Ohhh super. Wat heerlijk dat jullie een nieuw mandje hebben gevonden. Ga heel hard duimen dat het goed gaat met de andere katzels.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ooow, er zit schot in! Fijn dat je een adresje voor ze hebt gevonden. Nou maar hopen dat ze goede vriendjes worden met de andere katten, en dat ze heel lang en gelukkig mogen leven daar!
-
hannabelgje
- 5-sterren

+1Anne in Duitsland schreef: Ooow, er zit schot in! Fijn dat je een adresje voor ze hebt gevonden. Nou maar hopen dat ze goede vriendjes worden met de andere katten, en dat ze heel lang en gelukkig mogen leven daar!
Fijn, nu even doorbijten en duimen dat alles goed blijft gaan 
Helaas heb ik tot op heden nog geen concrete afspraak kunnen maken met de Belgische mevrouw en daarom nog maar een schopje. Ik overweeg om ze op MP te zetten, de nood wordt langzaamaan erg hoog. We zijn al vanaf begin juni bezig en nog steeds niets concreets.
Is misschien een idee.
Er reageren misschien heel veel idioten op, maar je hebt maar 1 serieus iemand nodig waar het mee klikt en jullie zijn toch samen, kan je samen kritisch kijken of het een geschikt adres is.
Er reageren misschien heel veel idioten op, maar je hebt maar 1 serieus iemand nodig waar het mee klikt en jullie zijn toch samen, kan je samen kritisch kijken of het een geschikt adres is.
had je ze ook al gezet op katten fora enzo?
mag ik deze doorsturen naar iemand die in de katten wereld zit en wellicht dit ook kan delen op katten fora en kennissenkring?\
waar moeten ze trouwens vandaan komen?
mag ik deze doorsturen naar iemand die in de katten wereld zit en wellicht dit ook kan delen op katten fora en kennissenkring?\
Ja graag, we zijn nu al 2 maand op zoek. Ze wonen nu in Deventer, maar als de klik er is, kunnen we ze ook wegbrengen uiteraard. Zo groot is NL nu ook weer niet.petralita schreef: had je ze ook al gezet op katten fora enzo?
Ik heb hier de link naar de advertentie: http://link.marktplaats.nl/m951166141
Deze heb ik gisteravond aangemaakt.
Laatst gewijzigd door EliScooby op di 28 jul 2015, 08:00, 1 keer totaal gewijzigd.
He bah het is al een nare keuze om te maken maar als het dan ook niet lukt om een goed huisje te vinden
. Helaas kan ik je niet helpen maar ik hoop dat je via MP een goede, serieuze kandidaat vind!
maar even een vraagje, waarom zoek je niet voor je andere kater een thuis, das een kat alleen en gaat wellicht makkelijker?
Scooby heeft wat gezondheidsproblemen en dat maakt hem ook lastig te herplaatsen. Daarbij heeft hij 3 maanden moeten wennen aan een nieuw huis en Liza en Mickey bij wijze van spreken 3 uur.petralita schreef: maar even een vraagje, waarom zoek je niet voor je andere kater een thuis, das een kat alleen en gaat wellicht makkelijker?
Ik zal mijn broer even vragen. Die heeft een poosje geleden zijn 16 jarige kat in laten slapen.Mini's 3-tal schreef: Helaas heb ik tot op heden nog geen concrete afspraak kunnen maken met de Belgische mevrouw en daarom nog maar een schopje. Ik overweeg om ze op MP te zetten, de nood wordt langzaamaan erg hoog. We zijn al vanaf begin juni bezig en nog steeds niets concreets.
Ze wilden sowieso geen kitten maar een herplaatser.
Ze moeten wel met de kleinkinderen overweg kunnen waar ze af en toe op passen.
Ja hoor, ze lopen gewoon weg als het ze niet aanstaatDoranto schreef: Ik zal mijn broer even vragen. Die heeft een poosje geleden zijn 16 jarige kat in laten slapen.
Ze wilden sowieso geen kitten maar een herplaatser.
Ze moeten wel met de kleinkinderen overweg kunnen waar ze af en toe op passen.
Ik heb hem zo juist een mailtje gestuurd.Mini's 3-tal schreef: Ja hoor, ze lopen gewoon weg als het ze niet aanstaat![]()
Zo gauw ik antwoord heb, laat ik het gelijk weten.
Dat is goed. Heb gisteren op facebook nog een schopje gedaan en ook nog wat geinteresseerden gemeld, dus de duimen gaan weer aan.Doranto schreef: Ik heb hem zo juist een mailtje gestuurd.
Zo gauw ik antwoord heb, laat ik het gelijk weten.