Het was helemaal niet erg om te werken, vandaag.
Toen ik even naar het toilet moest kwamen er wel verontrustende geluiden uit de wc pot, en het water stond hoog.
Gelukkig hoefde ik niet te schijten.
Ik vind het echt zó sneu voor iedereen die hier aan het kamperen is.
K&D schreef:
de meningen over het weer en de wateroverlast, lopen een tikje uiteen hier en daar...
Dit was van gisteren. Hij keek bijzonder content met zichzelf.
Daarna is er wel een tuinslang aan te pas gekomen...maar vandaag was hij poezelig roomwit opgedroogd.
Probleem is, hij zit in een verkeerd lichaam. Het is een varken. Die zijn er ook in bont.
Niets heerlijker dan in droog zand, danwel blubberplassen rollen. Maar hij is weer schoon, en dankzij het gele zand weer prachtig poezelig wit. Geen shampoo nodig, een flinke scrub doet wonderen.
K&D schreef:
de meningen over het weer en de wateroverlast, lopen een tikje uiteen hier en daar...
Daarna is er wel een tuinslang aan te pas gekomen...maar vandaag was hij poezelig roomwit opgedroogd.
K&D schreef:
Ik geloof dat ik niet mag klagen. Ja, het waait erg hard en af en toe valt er een flinke bui maar van overlast is echt geen sprake.
ik vind het jammer voor de mensen die aan het kamperen zijn, maar voor mezelf is het heerlijk weer. Veel zuurstof in de lucht, de aarde lekker vochtig, het gras groen, helemaal goed.