Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Krijg zin om de kerstballen op te poetsen. Wat zijn de pepernoten laat dit jaar he?
keetje schreef: Hier lopen we ondertussen te soppen op de hei, zo nat. En het blijft maar regenen.
Dat is hier dus nog steeds niet zo . Ik banjer nog steeds door het gras op sandalen . En om nu te zeggen jee wat nat en modderig , nee dus
Net even een flinke bui en nu weer zon
En heel veel aanvragen voor de baas . Onze schutting is omgewaaid en nu willen we een nieuwe ...
Maar helaas , de baas zit vol en heeft geen tijd
Bah.
Nou hier is het nog best te doen hoor. Gisteren in het bos ook nog steeds maar 1 mini plas. (normaal kun je varen op de paden in de herfst). De grond was ook zooo droog...
Maandag weer 33 graden?
Maandag weer 33 graden?
brrr deur dicht
Die hoort in de zomer de hele dag open.
Maar niks te vrezen volgens de weersvoorspellingen, over een paar dagen weer een dikke 15 graden warmer.
Nope Nederland heeft geen stabiel weer zeg maar. En we hebben aankomende zaterdag mooi weer voor te waterwerken 
Dus ik houd het nog wel een paar daagjes uit
Maar niks te vrezen volgens de weersvoorspellingen, over een paar dagen weer een dikke 15 graden warmer.
Dus ik houd het nog wel een paar daagjes uit
Ik vind dat onze vijver inmiddels vol genoeg zit... 
Wij stamppot boerenkoolLizzy schreef: Vanmorgen hagelstenen van 1 cm groot. Ik eet vanavond snert. Oh, verkeerde topic
![]()
Ik zit nu in mijn pyjama, omdat ik tot op mijn hemdje nat geregend ben. Need I say more...
Hier vooral ook een enorm harde woei! Denk dat ik straks naar huis toe waai (heb dan wind mee) 
Verder vooral heel erg wisselvallig, zelfs mijn buienalarm is er door in de war
Verder vooral heel erg wisselvallig, zelfs mijn buienalarm is er door in de war
Ho ho, zo werkt dat niet! Heb je op de heenweg tegen, dan heb je dat op de terugweg weerdinky89 schreef: Hier vooral ook een enorm harde woei! Denk dat ik straks naar huis toe waai (heb dan wind mee)
Verder vooral heel erg wisselvallig, zelfs mijn buienalarm is er door in de war![]()
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

ons zwembad zit zo vol dat het water over de rand loopt en ik heb al een paar keer water uit de vijver moeten hevelen anders zwommen mijn visjes door de tuin!!

-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Woehoew tegen eind deze week weer goed weer...
Al mag ik vandaag niet klagen!
Droog en af en toe een zonnetje.
Alleen die verrekte wind he!
Al mag ik vandaag niet klagen!
Droog en af en toe een zonnetje.
Alleen die verrekte wind he!
Toen ik het schreef keek ik naar buiten en zag ik dat het goed was. Vanmorgen waaide het minder hard en had ik er dus minder last vanMini's 3-tal schreef: Ho ho, zo werkt dat niet! Heb je op de heenweg tegen, dan heb je dat op de terugweg weer![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

Jantina schreef: Krijg zin om de kerstballen op te poetsen. Wat zijn de pepernoten laat dit jaar he?
Vanmiddag extra gasten in de Bieb. Het is toch erg als je van de camping moet vluchten om nog droog en warm te kunnen zitten.
En we bieden gratis kranten, tijdschriften, Wifi én thee/koffie.
Toch hoop ik ze niet meer terug te zien, deze week. Dan hebben ze in ieder geval beter weer dan de afgelopen dagen.
Die bui heb ik 3,5x gekopt vandaag. De eerste keer in het Haagsche, de tweede én derde keer op de A12, de laatste helft in Waardenburg. Top.Lizzy schreef: Vanmorgen hagelstenen van 1 cm groot.
Nét uit x2: