Scooby zoekt een ander huisje! Update p9!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Gouden mandje gezocht voor 2 lieverds.
Wat fijn dat ze nu naar hun nieuwe huis kunnen ! Het duurde even maar nu ws wel de juiste mensen
- Inge en Bono
- 5-sterren

Wat fijn dat de klik er zo duidelijk was. Sterkte deze week 
Wel dubbel.
Aan de ene kant heel erg fijn dat je nu een adresje gevonden hebt. Maar aan de andere kant...
Sterkte met het uit handen geven van Liza en Mickey!
Aan de ene kant heel erg fijn dat je nu een adresje gevonden hebt. Maar aan de andere kant...
Sterkte met het uit handen geven van Liza en Mickey!
Wat fijn Michiel. Scheelt je een hoop kopzorgen.
Aan de andere kant natuurlijk ook best wel %@#$^%, maar die stap had je al gehad.
Sterkte ermee!
Aan de andere kant natuurlijk ook best wel %@#$^%, maar die stap had je al gehad.
Sterkte ermee!
fijn dat je niet meer hoeft te zoeken! sterkte met afscheid nemen
Mooi dat je het nu straks kunt afsluiten. Het lijkt me loodzwaar om zo lang te leven met het vooruitzicht dat je afscheid moet gaan nemen.
Wat fijn dat jullie eindelijk de gouden manden hebben gevonden voor de twee kattenkoppen, en vooral ook dat de nieuwe baasjes echte kattenmensen zijn! Ik wens jullie heel veel sterkte met de verhuizing van Liza en Mickey 
Toppie...
en sterkte met afscheid nemen...
en sterkte met afscheid nemen...
Veel sterkte.
Wat enorm fijn dat je nu nieuw huisje hebt gevonden en de klik goed is. Misschien dat ze jullie dan ook wel op de hoogte houden van jullie lieverds 
of worden het goede vrienden waardoor jullie ze kunnen blijven knuffelen
of worden het goede vrienden waardoor jullie ze kunnen blijven knuffelen
Geweldig nieuws!
Hoe hebben jullie deze mensen gevonden?
Dat weet ik eigenlijk nog niet. Ik werk natuurlijk wel in Zwolle, dus ik kan er af en toe langs gaan om te knuffelen als ik dat wil. Dat hebben ze gisteren direct al gezegd.dinky89 schreef: Wat enorm fijn dat je nu nieuw huisje hebt gevonden en de klik goed is. Misschien dat ze jullie dan ook wel op de hoogte houden van jullie lieverds
of worden het goede vrienden waardoor jullie ze kunnen blijven knuffelen![]()
Ik had het Facebook-bericht een schop gegeven gistermorgen en toen werd het in de Dierenhoek Zwolle gedeeld en bingo. 's Morgens via de messenger zitten kletsen en wat foto's heen en weer gestuurd en 's avonds zaten ze op de bank.Borke schreef:![]()
![]()
Geweldig nieuws!
Hoe hebben jullie deze mensen gevonden?
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Klinkt goed!Mini's 3-tal schreef: Dat weet ik eigenlijk nog niet. Ik werk natuurlijk wel in Zwolle, dus ik kan er af en toe langs gaan om te knuffelen als ik dat wil. Dat hebben ze gisteren direct al gezegd.
Nou dan ben je niet voor niets op Facebook gegaanMini's 3-tal schreef: Ik had het Facebook-bericht een schop gegeven gistermorgen en toen werd het in de Dierenhoek Zwolle gedeeld en bingo. 's Morgens via de messenger zitten kletsen en wat foto's heen en weer gestuurd en 's avonds zaten ze op de bank.
Nee, met een beetje pech moet ik het nog aanhouden ook voor update's van het dynamische duoBorke schreef: Nou dan ben je niet voor niets op Facebook gegaan![]()