ter overname biabed
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: ter overname biabed
Bea.. als je het hebben wil kan ik t bed meenemen naarNWH
Ik zou wel willen , maar heb net het bed van Winnie overgekochtMe and my boys! schreef: Bea.. als je het hebben wil kan ik t bed meenemen naarNWH
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
oh hahahaha! 
Ik wacht ff af, want voorlopig vindt ze het nog niet lekker liggen dat bed van Winnie.Me and my boys! schreef: oh hahahaha!![]()
Als dat de rest van de dagen ook zo is mag het terug en als je dan het biabed nog hebt prima.
Maar je hoeft het niet speciaal voor me vast te houden hoor.
Die zou hier mooi staan! Een van de stoelen van mijn eethoek heeft die kleur, de andere stoelen zijn geel, rood en oranje 8). Maar we hebben al een biabed, jammer.........
-
bas rouge
- 5-sterren

- Contacteer:
Kicken kleur!
Ik heb drie grote honden, maatje herder. Jij ook toch? Heb je een foto van een van je honden erin, ik ben zo slecht met maten dat ik me er niet echt een beeld van kan vormen of ie groot genoeg is. Maar als dat zo is, wil ik m graag overkopen.
Ik heb drie grote honden, maatje herder. Jij ook toch? Heb je een foto van een van je honden erin, ik ben zo slecht met maten dat ik me er niet echt een beeld van kan vormen of ie groot genoeg is. Maar als dat zo is, wil ik m graag overkopen.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Het staat wel mooi dat zwart op het felle blauw 
Maar jammer dat ze er niet graag in liggen!
Maar jammer dat ze er niet graag in liggen!
-
judith1967
- 5-sterren

Oooh die zou k wel graag willen voor Dorian ben er juist op zoek naar eentje en die kleur is precies mijn kleur!!!
Gaaf voor in mijn woonkamer 8)
Maar die maat is dat de binnenmaat?
Gaaf voor in mijn woonkamer 8)
Maar die maat is dat de binnenmaat?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
nee buiten..maar t bed is onzettend flexibel 
-
judith1967
- 5-sterren

Hmmm ik denk dat hij toch te klein is voor Dorian,want die vind het nml erg lekker om languit in zijn mand te leggen .
Ik denk dat Dorian met deze maat dan er niet helemaal languit in kan liggen.
Ik denk dat Dorian met deze maat dan er niet helemaal languit in kan liggen.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Wij hebben hetzelfde Biabed in grijs, en onze honden (alle rond de 60 cm /30 kilo) kunnen daar vrij uitgestrekt in liggen. Kwestie van diagonaal gaan en de kop op de rand!judith1967 schreef: Hmmm ik denk dat hij toch te klein is voor Dorian,want die vind het nml erg lekker om languit in zijn mand te leggen .
Ik denk dat Dorian met deze maat dan er niet helemaal languit in kan liggen.![]()
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ja hoor makkie...doen ze zelfs hier in de houtenbak, oke poten bengelen dat dan weer wel maar zelfs op hun rug kan hier injudith1967 schreef: Hmmm ik denk dat hij toch te klein is voor Dorian,want die vind het nml erg lekker om languit in zijn mand te leggen .
Ik denk dat Dorian met deze maat dan er niet helemaal languit in kan liggen.![]()
Sofi (schofthoogte 62 cm en 30 kg, formaat herder) lag altijd dolgraag in het BiaBed van Borke en dat was een flinke maat kleiner dan deze die Ellen aanbiedt.judith1967 schreef: Hmmm ik denk dat hij toch te klein is voor Dorian,want die vind het nml erg lekker om languit in zijn mand te leggen .
Heerlijk met haar kop op de rand en poten er in of ook over de rand heen.
-
judith1967
- 5-sterren

Dorian is 62 cm /30 kilo 
Dus hij kan er wel in liggen,maar dan ligt hij met de kop op de rand,en dat lijkt mij nou net niet zo goed voor die nek.
.Wil juist een mand waar hij geheel in kan liggen met kop en al 
Dus dat moet k toch voor een maatje groter gaan.
Dat wordt nog effes doorsparen,zag ze voor 145. online en bij Beestenspul voor 175

Dus hij kan er wel in liggen,maar dan ligt hij met de kop op de rand,en dat lijkt mij nou net niet zo goed voor die nek.
Dus dat moet k toch voor een maatje groter gaan.
Dat wordt nog effes doorsparen,zag ze voor 145. online en bij Beestenspul voor 175
Laatst gewijzigd door judith1967 op vr 31 jul 2015, 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.