Scooby zoekt een ander huisje! Update p9!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Gouden mandje gezocht voor 2 lieverds.

Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Mini's 3-tal schreef: Nee, met een beetje pech moet ik het nog aanhouden ook voor update's van het dynamische duo :biggrin2:
Zo is een goede vriendin er ook op gekomen.
Ik had haar poes op Facebook gedeeld, een andere vriendin wilde haar toen graag hebben en voor de updates op Facebook werd zij toen ook maar lid.
Eerst om alleen te kijken en later ook enthousiast berichten plaatsend - alles voor de dieren  :biggrin2:
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

Mini's 3-tal schreef: Dat weet ik eigenlijk nog niet. Ik werk natuurlijk wel in Zwolle, dus ik kan er af en toe langs gaan om te knuffelen als ik dat wil. Dat hebben ze gisteren direct al gezegd.

Ik had het Facebook-bericht een schop gegeven gistermorgen en toen werd het in de Dierenhoek Zwolle gedeeld en bingo. 's Morgens via de messenger zitten kletsen en wat foto's heen en weer gestuurd en 's avonds zaten ze op de bank.
Supergoed nieuws, Michiel!!
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Oooooh wat goed en toch ook weer snel! Wat "fijn" voor jullie! Nu nog ff genieten van die 2,want moeilijk gaat het denk ik wel worden! Maar ze komen van het ene goude mandje in de ander!
Aprilsnow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aprilsnow »

Het zal niet meevallen afscheid te nemen van jullie 2 schatten  :-\ Toch fijn om te weten dat er met de nieuwe baasjes/butlers een goede klik is en het jullie een goed gevoel geeft om ze daar een nieuw leven te geven.
Heel veel sterkte met het afscheid nemen.
petralita
5-sterren
5-sterren

Bericht door petralita »

Mini's 3-tal schreef: Nee, met een beetje pech moet ik het nog aanhouden ook voor update's van het dynamische duo :biggrin2:
sorry, ik moet hier even heel hard om lachen  ;D
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Mini's 3-tal schreef: Dat weet ik eigenlijk nog niet. Ik werk natuurlijk wel in Zwolle, dus ik kan er af en toe langs gaan om te knuffelen als ik dat wil. Dat hebben ze gisteren direct al gezegd.

Ik had het Facebook-bericht een schop gegeven gistermorgen en toen werd het in de Dierenhoek Zwolle gedeeld en bingo. 's Morgens via de messenger zitten kletsen en wat foto's heen en weer gestuurd en 's avonds zaten ze op de bank.
Wanneer er contact is via de messenger zit het met updates ook wel goed, zeker de eerste tijd verwacht ik  :)
Ook fijn dat ze in elk geval open staan voor knuffelbezoekjes. Dan kan altijd nog in de praktijk blijken hoe dat uit zal pakken  ;)
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door DJ_Doerak_Tucker »

Super fijn dat het je toch gelukt is! Klinkt als een meer dan prima plek. Sterkte voor jullie!
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

petralita schreef: sorry, ik moet hier even heel hard om lachen  ;D
En terecht. Ik heb eigenlijk een hekel aan Facebook :biggrin2: Al is het maar omdat je tegenwoordig verplicht je telefoonnummer op moet geven als je een nieuw account wil maken. Dat gaat ze geen r**t aan. Ik heb voor fb speciaal een emailadres aangemaakt, maar met een telefoonnummer is dat lastiger.
petralita
5-sterren
5-sterren

Bericht door petralita »

Mini's 3-tal schreef: En terecht. Ik heb eigenlijk een hekel aan Facebook :biggrin2: Al is het maar omdat je tegenwoordig verplicht je telefoonnummer op moet geven als je een nieuw account wil maken. Dat gaat ze geen r**t aan. Ik heb voor fb speciaal een emailadres aangemaakt, maar met een telefoonnummer is dat lastiger.
ik kan je de hand schudden, hier ook helemaal niks met facebook, heb het alleen om een beetje op de hoogte te blijven hoe het met familie in het buitenland is maar verder.... :-X
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Ik geef tegenwoordig een telefoonnummer op van een telefoon die ik al jaren niet meer heb.  :biggrin2: Werkt prima.  :)
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

Ik geef mijn nummer nooit door, ook al vragen ze er om...
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

Mini's 3-tal schreef: En terecht. Ik heb eigenlijk een hekel aan Facebook :biggrin2: Al is het maar omdat je tegenwoordig verplicht je telefoonnummer op moet geven als je een nieuw account wil maken. Dat gaat ze geen r**t aan. Ik heb voor fb speciaal een emailadres aangemaakt, maar met een telefoonnummer is dat lastiger.
Via google in Amerika een gratis telefoonnummer aanmaken en dan de code via Google Hangouts laten sturen.
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Mowgli schreef: Via google in Amerika een gratis telefoonnummer aanmaken en dan de code via Google Hangouts laten sturen.
Oh, dat is te regelen, moet kunnen. Ik zal het in het achterhoofd houden als dat weer eens zover is. (Even Hangouts weer installeren die ik met pijn en moeite van m'n telefoon had gehaald :biggrin2:)
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

Mini's 3-tal schreef: (Even Hangouts weer installeren die ik met pijn en moeite van m'n telefoon had gehaald :biggrin2:)
Ik had gewoon een browser plugin in de webbrowser van mijn computer geïnstalleerd, headset opzetten om het telefoontje aan te nemen. Is veel makkelijker ;)
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Mowgli schreef: Ik had gewoon een browser plugin in de webbrowser van mijn computer geïnstalleerd, headset opzetten om het telefoontje aan te nemen. Is veel makkelijker ;)
Hangouts op je telefoon met headset ook makkelijk.

Plaats reactie