Re: wat eten we vandaag... deel 40
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Zeekraal, schelvis, Friese aardappelpuree, tomaat knoflook en ui. Smaakte best lekker mede door de verse dille.
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 40
Ik zou nasi goreng maken met kip zoetzuur, maar we waren weer met de fiets on tour in Berlijn, dus hebben we achter Alexanderplatz een hamburger met patat gegeten. Ik heb zojuist de nasi goreng nog gemaakt, omdat ik morgen vroege avonddienst heb en dus op mijn werk moet eten.
plien als je weer roti haalt, neem je dan voor mij een portie mee?- pien - schreef: Gister hadden we rotiiiiiiiNu was meneer pien het niet vergeten in de trein want we waren samen, én met de auto
Met tomatensambal van Madame Jeannette natuurlijk, lekker fikkend maar ook fruitig
Vanavond : weten we nog niet...
We zijn saampjes en het kan friet worden, of een broodje ei, of salade met een boterhammetje...
Gister heb ik de Turk in Eindhoven onveilig gemaakt dus we hebben lekker veel groente in huis![]()
Ja cootje, afgesproken
!
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

stokbroodje met kaas
Couscous salade, gegrilde courgette plekken met mozarella, gevulde pepertjes en stokbrood met kruidenboter. Lekker een beetje tapasachtig 
-
fransbulletje
Speltbroodje met haring erbij salade van bietjes/ui/appel
- pien - schreef: Ja cootje, afgesproken!
jij is lieffff
-
hannabelgje
- 5-sterren

Barbecue bij mijn ouders.
pastasalade
Alles wat over is van gisteren. Groenten, champignons, vega balletjes met een gestoomd aardappeltje (beetje kruidenboter erop).
Gourgettesoep en stokbroodje kruidenboter.
Ik heb 1 courgette uit de winkel en ik ga zo eens kijken of ik de grootste courgette uit de tuin erbij ga doen.
Ik heb 1 courgette uit de winkel en ik ga zo eens kijken of ik de grootste courgette uit de tuin erbij ga doen.
Bloemkoolsoeppie met iets als toast of stokbrood erbij
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

We gaan de bbc maar anschmeissen hier: biologische Bratwürstchen voor Herr Antje, halloumi voor mij, gegrilde maiskolven voor ons beiden, alsmede sla, gegrilde courgettes met knoflook-olijfoliesaus en tomaten-basilicum-mozzarella. Kan eigenlijk alleen maar lekker worden!
Volkoren pasta met een zakje ecologische slaai en avocadomoes met knoflook.