Ben zo jaloers op die krullen
Mooi meisje hoor...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Dat zijn de leukste meiden, die halve jongens!Sieglinde schreef: Een halve jongen. Minstens
Een kwajongen![]()

Ik vond inderdaad boekjes leuk om te krijgen. Ik kreeg van iemand ook een leuk besteksetje. Kleertjes had ik genoeg. Maar iets aparts blijft ook wel leuk. Zo kreeg ik een zwembroekje. En Davids favoriete cadeau was een panda-knuffel. Daarmee is hij onafscheidelijk, dus heb ik er zelf nog maar 2 dezelfde bij gekocht. Dan is het geen drama mocht er ooit eentje kwijt raken en ik kan ze ook makkelijk uitwassen.zurca schreef: Mag ik dit topic even gebruiken om een "kadootjes-vraag" te stellen?
Ik zoek een kleinigheidje om te geven bij de geboorte van een dochtertje. Kleding vind ik zo persoonlijk en zal er al genoeg gegeven worden. Wat vonden jullie leuk om te krijgen? Ik zit te denken aan een voorleesboekje, iets van Jip en Janneke....
Mijn favoriete kraamcadeaus waren chocopaashazen, pakken pampers en de wasdroger.zurca schreef: Mag ik dit topic even gebruiken om een "kadootjes-vraag" te stellen?
Ik zoek een kleinigheidje om te geven bij de geboorte van een dochtertje. Kleding vind ik zo persoonlijk en zal er al genoeg gegeven worden. Wat vonden jullie leuk om te krijgen? Ik zit te denken aan een voorleesboekje, iets van Jip en Janneke....
Ohwww een zwempakje is natuurlijk ook wel erg leuk!Sonja schreef: Ik vond inderdaad boekjes leuk om te krijgen. Ik kreeg van iemand ook een leuk besteksetje. Kleertjes had ik genoeg. Maar iets aparts blijft ook wel leuk. Zo kreeg ik een zwembroekje. En Davids favoriete cadeau was een panda-knuffel. Daarmee is hij onafscheidelijk, dus heb ik er zelf nog maar 2 dezelfde bij gekocht. Dan is het geen drama mocht er ooit eentje kwijt raken en ik kan ze ook makkelijk uitwassen.
Eigenlijk ben ik wel een voorstander van de lijstjes die ze bijvoorbeeld in België gebruiken, maar dat is in Nederland dan weer helaas niet gebruikelijk.
Chocopaashazen... whahahakoekje schreef: Mijn favoriete kraamcadeaus waren chocopaashazen, pakken pampers en de wasdroger.