BPWR; keukenmachine

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: BPWR; keukenmachine

Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

KIjk Angelique, de Magimix 5200XL is er ook in het rood  :biggrin2:

[img width=500 height=500]http://www.kookpunt.nl/CmsData/Artikele ... 1500_1.jpg[/img]
fransbulletje

Bericht door fransbulletje »

En de Magimix heeft 20 jaar garantie op de motor!!!
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Mowgli schreef: KIjk Angelique, de Magimix 5200XL is er ook in het rood  :biggrin2:

[img width=500 height=500]http://www.kookpunt.nl/CmsData/Artikele ... 1500_1.jpg[/img]
Owwwwwwww pluspuntje  :biggrin2:
marina
4-sterren
4-sterren

Bericht door marina »

angelique: Ik heb 4? jaar geleden ook philips gekocht met aparte blenderkan. Blender gebruikte ik dagelijks maar de overige zaken niet. Maar hij is nu toch echt wel overleden hoor, blenderkan stuk, messen niet meer te gebruiken enz.
Ik heb nu een hogesnelheidsblender gekocht en als ik ooit weer geld heb dan komt er echt een magimix bij. Stuk duurzamer denk ik dan een philips (okok flink prijsverschil dat ook..)
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Dank Marina. Ik ben an sich al niet zo'n philipsfan, dus dan valt die bij deze al snel af  :biggrin2:

Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de 5200xl en de 5200xl premium?

En is een 4200 niet goed genoeg voor thuisgebruik? *baktgeenbrood*
fransbulletje

Kijk en vergelijk www.magimix.nl

Als extra heb je bij de Premium een pureekit, bakkit en smoothiekit.
Toen ik de Magimix kocht was de 5200 XL Premium voor dezelfde prijs als de 5200XL dus die genomen maar had anders gewoon de 5200XL gekozen. Heb de pureekit/bakkit en smoothiekit nog nooit gebruikt.
De grootste mengkom van de 4200XL is 3 liter en die van de 5200XL is 3,6 liter.
Als je toch zo'n apparaat aan wil schaffen zou ik voor de 5200XL gaan zeker als je smoothie's wilt maken is zo'n grote kom wel heel makkelijk.
Succes met je keuze!
Laatst gewijzigd door fransbulletje op ma 03 aug 2015, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

De 4200 heeft ook een iets lichtere motor, maar hoe ernstig is dat? De meeste winkels bieden alleen de premium aan en dan is het prijsverschil met de 4200 best groot.
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik zou iig voor een xl gaan. een groter doorvoergat is zo handig en scheelt snijden.
Ik vind de 5200 gewoon prettig omdat het de grootste is. Ik heb het idee dat meer mensen die hebben en dat er daarom sneller en makkelijker langdurig onderdelen en accesoires voor te krijgen zijn.
Als je een dikke massa smoothie of groentemix voor de blaffertjes hebt gemaakt, zijn een grotere kom en een zwaardere motor wel fijn.

Premium heb ik ook niet.
fransbulletje

Coolblue heeft ook gewoon de 5200 XL.
Denk dat je van de 4200 XL spijt krijgt, ik vind de mengkom van 3,6 liter soms al niet groot  ::)
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

koekje schreef: Ik zou iig voor een xl gaan. een groter doorvoergat is zo handig en scheelt snijden.
Ik vind de 5200 gewoon prettig omdat het de grootste is. Ik heb het idee dat meer mensen die hebben en dat er daarom sneller en makkelijker langdurig onderdelen en accesoires voor te krijgen zijn.
Als je een dikke massa smoothie of groentemix voor de blaffertjes hebt gemaakt, zijn een grotere kom en een zwaardere motor wel fijn.

Premium heb ik ook niet.
Ze heten allemaal XL  :biggrin2:

Oke, ik zoek even door en anders moet een winkeltje voor mij maar een 5200xl kaal in rood bestellen.

Die 5200 wordt als horecading geadviseerd, dus dat zal ook meespelen bij de aanvoer van accessoires.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

fransbulletje schreef: Coolblue heeft ook gewoon de 5200 XL.
Denk dat je van de 4200 XL spijt krijgt, ik vind de mengkom van 3,6 liter soms al niet groot  ::)
Jawel, er zijn er meerdere die ,m wel hebben, alleen niet in rood. En als ze een rooie hebben, wil ik ook een rooie  :biggrin2:
fransbulletje

Angelique schreef: Jawel, er zijn er meerdere die ,m wel hebben, alleen niet in rood. En als ze een rooie hebben, wil ik ook een rooie  :biggrin2:
De gewone XL is bijna nergens meer leverbaar, misschien gaat die er wel uit en blijft alleen de Premium.
Misschien heeft Magimix er nog eentje in het magazijn staan voor je?
Zijn op facebook heel actief dus pbtje sturen.
BlissSpirit
5-sterren
5-sterren

Bericht door BlissSpirit »

Hé getver, houden jullie eens op [emoji35] . Stom topic, nu wil ik er ook één. Manlief weet al wat ik voor mijn verjaardag wil, maar dat duurt nog 11,5 maand [emoji23] [emoji23]
Even een andere aanschaf smoes verzinnen. [emoji12]
fransbulletje

BlissSpirit schreef: Hé getver, houden jullie eens op [emoji35] . Stom topic, nu wil ik er ook één. Manlief weet al wat ik voor mijn verjaardag wil, maar dat duurt nog 11,5 maand [emoji23] [emoji23]
Even een andere aanschaf smoes verzinnen. [emoji12]
Nog 11,5 maanden zonder Magimix...dat hou je niet vol  ;D ;D ;D
BlissSpirit
5-sterren
5-sterren

Bericht door BlissSpirit »

fransbulletje schreef: Nog 11,5 maanden zonder Magimix...dat hou je niet vol  ;D ;D ;D
Haha, dat vrees ik ook, dus ff een goede reden (smoes) verzinnen waarom ik hem NU moet hebben.
Hij is aan het afvallen, dus misschien omdat je er zoveel gezonde dingen mee kan maken?
Hielp een half jaar geleden wel bij de airfryer. Mmmmmmm, wie weet.

Plaats reactie