Kan er met m'n pet niet bij
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Kan er met m'n pet niet bij
Daar dacht ik ook net aan, misschien hebben ze allebei gedacht het hondje zwemles te geven en is er iets mis gegaan, en ja hoe leg je dat thuis uit, dan heeft de ander het gedaan. Dus ja neem het verhaal nog wel met een berg zout.
-
TomsBorders
- 5-sterren

ik was er niet bij en het klinken allemaal als zeer onsamenhangende verhalen als je het mij vraagt dus ga er niet eens over oordelen.
- Sarah5
- 5-sterren

- Contacteer:
Alleen maar slachtoffers hier 
-
lianneke
- 5-sterren

Tja, waarom doet een kind zoiets. Ik heb een buurjongetje van 5 gehad wiens kat dood gereden was. Die is nu dan in de hemel. Het zijn happy people christelijke mensen. (Weet niet hoe anders te omschrijven).
Een paar dagen later heeft hij een gansje letterlijk de nek om gedraaid. Het beestje bij de kop gevat en rondgedraaid net zo lang tot hij dood was.
Dan was de kat niet alleen in de hemel.
Er zijn nog meerdere kippen en eenden gevolgd.
De moeder zei dat ze het kind niet aan kon en blij was dat de buren die het een keer zagen gebeuren ingrepen.
Mijn inziens is er in het koppie van dat kind iets niet helemaal jofel.
Een paar dagen later heeft hij een gansje letterlijk de nek om gedraaid. Het beestje bij de kop gevat en rondgedraaid net zo lang tot hij dood was.
De moeder zei dat ze het kind niet aan kon en blij was dat de buren die het een keer zagen gebeuren ingrepen.
In het koppie van moeders ook niet geloof ik.lianneke schreef: Tja, waarom doet een kind zoiets. Ik heb een buurjongetje van 5 gehad wiens kat dood gereden was. Die is nu dan in de hemel. Het zijn happy people christelijke mensen. (Weet niet hoe anders te omschrijven).
Een paar dagen later heeft hij een gansje letterlijk de nek om gedraaid. Het beestje bij de kop gevat en rondgedraaid net zo lang tot hij dood was.![]()
Dat laat je toch niet gebeuren! Zo'n kind gaat gewoon niet meer alleen naar buiten tot je 300% zeker weet dat hij zulke dingen wel uit zijn hoofd laat!
-
lianneke
- 5-sterren

Ben het wel met je eens maar zo simpel is het helaas niet altijd.Hope schreef: In het koppie van moeders ook niet geloof ik.
Dat laat je toch niet gebeuren! Zo'n kind gaat gewoon niet meer alleen naar buiten tot je 300% zeker weet dat hij zulke dingen wel uit zijn hoofd laat!
Zit meestal veel meer achter dan je weet.
O dat zal ook zeker. Maar toch. Het zullen je geliefde kipjes zijnlianneke schreef: Ben het wel met je eens maar zo simpel is het helaas niet altijd.
Zit meestal veel meer achter dan je weet.
Als je zulke dingen merkt bij je kind ga je toch hulp zoeken?
- Sarah5
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik denk dat DAT nu juist het grootste probleem is. Struisvogelpolitiek of onverschilligheid van de ouders....Hope schreef: O dat zal ook zeker. Maar toch. Het zullen je geliefde kipjes zijn
-
lianneke
- 5-sterren

Deze ouders zijn al bekend bij de hulpverlening, maar dat wil niet zeggen dat zulke dingen dan niet meer gebeuren.Sarah5 schreef: Ik denk dat DAT nu juist het grootste probleem is. Struisvogelpolitiek of onverschilligheid van de ouders....
Ik wilde de reden van dat kind duidelijk maken waarom hij de gans vermoorde. Dat het niet klopt is wel duidelijk. Waar het dan aan ligt zal wel diverse oorzaken betreffen.
Wat ik ook niet snap is dat schijnbaar niemand opgemerkt heeft dat er iets gebeurde, er waren schijnbaar geen volwassenen in de buurt, anders hadden die toch ingegrepen? En je moet zo'n pup toch echt wel even onder water houden voor het dan toch echt ook verdronken is? En heeft die kleine meid dan niet staan schreeuwen? Zo van, mijn hondje verdrinkt ofzo?
Moeder schijnt een telefoontje gehad te hebben en is toen naar buiten gerend? Wie heeft haar gebeld? En dan smijt zij, en Oma, gelijk het hele verhaal, inclusief,...ze hebben geen WA verzekering en waar kan ik nu mijn onkosten verhalen? Ja, dat zijn prioriteiten, inderdaad.
En nu al dat oeh's en ah's op FB.
Ik vind het een heel warrig verhaal en het zou me niet eens verbazen als er vandaag of morgen een heel ander verhaal naar voren komt.
Maar hoe dan ook, er zijn hier alleen maar slachtoffers/verliezers,... het kleine kereltje die nu over FB gaat en waarvan het over 50 jaar nog te vinden is op het WWW dat hij een hondje verzopen heeft, het kleine meidje die haar hondje kwijt is, (maar wel snel een nieuw hondje terug krijgt als mama tenminste ergens centjes vandaan kan regelen) en als eerst natuurlijk het pupseltje.
Moeder schijnt een telefoontje gehad te hebben en is toen naar buiten gerend? Wie heeft haar gebeld? En dan smijt zij, en Oma, gelijk het hele verhaal, inclusief,...ze hebben geen WA verzekering en waar kan ik nu mijn onkosten verhalen? Ja, dat zijn prioriteiten, inderdaad.
En nu al dat oeh's en ah's op FB.
Ik vind het een heel warrig verhaal en het zou me niet eens verbazen als er vandaag of morgen een heel ander verhaal naar voren komt.
Maar hoe dan ook, er zijn hier alleen maar slachtoffers/verliezers,... het kleine kereltje die nu over FB gaat en waarvan het over 50 jaar nog te vinden is op het WWW dat hij een hondje verzopen heeft, het kleine meidje die haar hondje kwijt is, (maar wel snel een nieuw hondje terug krijgt als mama tenminste ergens centjes vandaan kan regelen) en als eerst natuurlijk het pupseltje.
[quote="Lizzy"]
Ja nee, dood normaal, een jong van 5 dag het pupje van een ander kindje afpakt, verdrinkt in de fontein en zegt "zo, die is dood.
Kan mij ook niet voorstellen dat mijn kleinzoon dit zou doen buiten dat hij met 5 jaar ook niet alleen op straat mag hier ben ik er echt wel bij of onder begeleiding van een moeder van zijn vriendje..
5 jaar dan weten ze best wel dat je geen hondje mag afpakken en in een fontein mag gooien kom op...
Ja nee, dood normaal, een jong van 5 dag het pupje van een ander kindje afpakt, verdrinkt in de fontein en zegt "zo, die is dood.
Kan mij ook niet voorstellen dat mijn kleinzoon dit zou doen buiten dat hij met 5 jaar ook niet alleen op straat mag hier ben ik er echt wel bij of onder begeleiding van een moeder van zijn vriendje..
5 jaar dan weten ze best wel dat je geen hondje mag afpakken en in een fontein mag gooien kom op...
Laatst gewijzigd door *Marga* op di 04 aug 2015, 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Blijft het een raar verhaal vinden en als je er zo over nadenkt lijkt het mij niet te kloppen.
Het jongetje pakt de pup af dan gaat zo'n meisje toch gelijk naar haar ouders?? Of gillen of weet ik veel.. was er dan niemand in de buurt??
Het jongetje pakt de pup af dan gaat zo'n meisje toch gelijk naar haar ouders?? Of gillen of weet ik veel.. was er dan niemand in de buurt??
- Angelique
- 5-sterren

Maar even algemeen gezien, gezien de reacties her en der, zijn wij loeki als we van mening zijn dat een kind van 6 niet alleen met een pup over straat hoort te lopen.
- Angelique
- 5-sterren

Ja tuurlijk, als je in NL "help" roept, staat meteen iedereen voor je klaar.Hope schreef: O dat zal ook zeker. Maar toch. Het zullen je geliefde kipjes zijn
Triest verhaal wat volgens mij van geen kant klopt... Maar ach, als het meisje een nieuw hondje 'heb' gekregen dan hoor je er niemand meer over.