BlissSpirit schreef:
Haha, dat vrees ik ook, dus ff een goede reden (smoes) verzinnen waarom ik hem NU moet hebben.
Hij is aan het afvallen, dus misschien omdat je er zoveel gezonde dingen mee kan maken?
Hielp een half jaar geleden wel bij de airfryer. Mmmmmmm, wie weet.
Helpt super bij het afvallen want je kunt er heerlijke salades in maken, raspen en snijden van groente is zo gepiept.
Smoothie's ook super gezond.
Succes!
fransbulletje schreef:
Helpt super bij het afvallen want je kunt er heerlijke salades in maken, raspen en snijden van groente is zo gepiept.
Succes!
[emoji106] [emoji106] ik ga ervoor [emoji23] [emoji23]
fransbulletje schreef:
Succes!
Dit dus...en dan een actifryer met ongezonde patatten erin kan natuurlijk niet hé.
Angelique schreef:
Dit dus...en dan een actifryer met ongezonde patatten erin kan natuurlijk niet hé.
Neeee, dat kan niet [emoji12]
Maar kan er gelukkig ook heule gezonde dingen in maken.
Maaaaar kan altijd beter, met de MAGIMIX [emoji23] [emoji23] [emoji23]
fransbulletje schreef:
Succes!
De ingrediënten voor salades snij ik gewoon met de hand. maar als ik rode kool ga maken of witte kool stamppot, dan snij of rasp ik de kool met de Magimix.
Voor falafel gebruik ik hem trouwens ook veel. Om de geweekte kikkererwten te hakken met peterselie en verse pepermunt en voor het pureren van de verkoolde aubergine. Als vegetarische hamburgers maak (raspen van grote hoeveelheden groenten en hakken van geweekte kikkererwten), om deeg te kneden voor mijn zelfgebakken brood (iedere week minmaal 1 brood) oh, en vergeet het deeg voor appeltaart niet, dat is zoveel makkelijker en sneller.
Ik wil niet meer zonder mijn Magimix
Ik zou Ook voor XL gaan! Vanavond vast de smoothies voor morgenochtend gemaakt, een test maak ze eigenlijk altijd op de dag zelf. Met 2 mango's, 2 bananen, 2 handjes walnoten een blik kokosmelk en hetzelfde blik gevuld met water zat de kan vol! Verbaas me daar altijd over hoe snel de kan volzit…
Ik zal iig de krantjes van de sligro dan eens gaan bekijken.
Wij hebben een kitchenaid foodprocessor http://www.kitchenaid.nl/catalogus/klei ... uct-nl.htm
Ook sterk gewtijfeld tussen Magimix en Kitchenaid. Vriendlief heeft knoop doorgehakt en voor deze gekozen. In deze ligt net zo'n krachtige motor als in de Magimix. De andere in jouw link is toch meer van het kaliber poppenspul (uitleg medewerker winkel). Dan zou ik voor het zelfde geld kiezen voor de Magimix, zij zijn tenslotte DE expert wat foodprocessors betreft (betere motor dus).
Vraagje, ik heb een goede mixer, een goede blender, mijn boordeeg laat ik in mijn broodmachine kneden en doe het daarna in de over om te bakken. Luna's groente prutje maak ik met mijn braun keukending. Niet groot maar wel goed.
Wat zou voor mij de toegevoegde waarde van zo'n kitchenaid of magimix zijn? Of vraag ik nu iets heel dom en waag ik me op gevaarlijk terrein door dat te vragen?
keetje schreef:
Vraagje, ik heb een goede mixer, een goede blender, mijn boordeeg laat ik in mijn broodmachine kneden en doe het daarna in de over om te bakken. Luna's groente prutje maak ik met mijn braun keukending. Niet groot maar wel goed.
Wat zou voor mij de toegevoegde waarde van zo'n kitchenaid of magimix zijn? Of vraag ik nu iets heel dom en waag ik me op gevaarlijk terrein door dat te vragen?
Ik zit me hetzelfde af te vragen.
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op di 04 aug 2015, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
keetje schreef:
Zolang al je apparaten het goed doen zou ik geen Magimix of Kitchenaid aanschaffen maar als ze ooit kapot gaan....
keetje schreef:
Nou gewoon, leuk, heb, kek, 2015, kietel, aanrechtvuller enz.
Als je moet wachten tot die losse zooi spontaan kapot gaat, dan weeg je al een ons, heb je iig geen magimix meer nodig voor gezonde salades
Voor de magimix had ik ook een goede handmixer, een staafmixer die op zich wel staafmixerde, een redelijke blender en een bbm om gistdeeg te kneden en Ot en Sien krijgen geen groentemix. En toch was de komst van ons magimix een meerwaarde.
Ik kan er mooier, makkelijker en kleiner mee snijden en vooral meer en sneller. Het doorsnijden van en kilo sinaasappels kost me meer tijd dan ze te persen. de humus is zooo mooi gepureerd. Ik hak kilo's geprepareerde tomaten voor in de saus. Kisten met komkommers in plakjes of jullienne (om in te maken of gewoon zo door de slaai of saus) in een paar seconden.
Ik rasp nooit meer met de hand. en dus als ik tegenwoordig vegetarisch geraspte groente wil, zijn ze met de magimix ook zonder stukjes vinger
Kaas raspen is ook al zo leuk. Kilo kaas in de aanbieding kopen en erdoor halen. In porties verpakken en invriezen en dan voor gebruik iedere keer een portie uit de vries halen.