Scooby zoekt een ander huisje! Update p9!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Gouden mandje gezocht voor 2 lieverds.

Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Hoe is het gegaan vandaag, Michiel?
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Anne in Duitsland schreef: Hoe is het gegaan vandaag, Michiel?
Um, erg enerverend. De poesjes zijn uiteindelijk toch gebleven omdat we het over enkele dingen toch niet eens konden worden. Ze hadden 5 katten die naar buiten gaan, maar ook alle buurtkatten die daar binnen kwamen. Er staan de hele dag brokken en we vrezen voor Mickey's lijn, omdat hij nu al de enige is die z'n vreetkleed schoner dan schoon achterlaat.

Gevolg hiervan is dat we geconcludeerd hebben dat Mickey en Liza blijven en we voor Scooby een ander huisje gaan zoeken. Hij gebruikt wel Metacam, maar wil graag naar buiten en met zijn dominante houding naar alles en iedereen zorgt hij met name voor onrust in de groep. Toen gisteren Maxi's broer hier was en we dat lieten vallen, toonde hij wel wat interesse en zat te kijken hoe aanhankelijk hij naar de kinderen was. Dus wellicht dat hij binnen de familie kan blijven en anders toch langzaam de kring uitbreiden.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Mini's 3-tal schreef: Um, erg enerverend. De poesjes zijn uiteindelijk toch gebleven omdat we het over enkele dingen toch niet eens konden worden. Ze hadden 5 katten die naar buiten gaan, maar ook alle buurtkatten die daar binnen kwamen. Er staan de hele dag brokken en we vrezen voor Mickey's lijn, omdat hij nu al de enige is die z'n vreetkleed schoner dan schoon achterlaat.

Gevolg hiervan is dat we geconcludeerd hebben dat Mickey en Liza blijven en we voor Scooby een ander huisje gaan zoeken. Hij gebruikt wel Metacam, maar wil graag naar buiten en met zijn dominante houding naar alles en iedereen zorgt hij met name voor onrust in de groep. Toen gisteren Maxi's broer hier was en we dat lieten vallen, toonde hij wel wat interesse en zat te kijken hoe aanhankelijk hij naar de kinderen was. Dus wellicht dat hij binnen de familie kan blijven en anders toch langzaam de kring uitbreiden.
O. Dus. Nou. Da's wel een domper, maar ik vind het bewonderenswaardig dat je toch het welzijn van Liza en Mickey boven je eigen comfort stelt. Nou maar hopen dat Scooby snel een nieuw huisje vindt. Ik hoop dat het lukt met Maxi's broer! Vindt Scooby kinderen wel leuk (anders dan in: hey, a human krabpaal! :biggrin2:)
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Anne in Duitsland schreef: O. Dus. Nou. Da's wel een domper, maar ik vind het bewonderenswaardig dat je toch het welzijn van Liza en Mickey boven je eigen comfort stelt. Nou maar hopen dat Scooby snel een nieuw huisje vindt. Ik hoop dat het lukt met Maxi's broer! Vindt Scooby kinderen wel leuk (anders dan in: hey, a human krabpaal! :biggrin2:)
Komt ook bij dat ik mij er ook totaal niet prettig bij voelde dat Liza, Michiels lieveling, weg zou gaan.
De kinderen zijn 15 en 18 dus niet meer zo heel klein. :biggrin2:
Aandacht is bij Scooby aandacht, hij vind het heerlijk om op schoot te liggen. Als hij het niet leuk vind gaat hij gewoon weg.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Maxi's 3-tal schreef: Komt ook bij dat ik mij er ook totaal niet prettig bij voelde dat Liza, Michiels lieveling, weg zou gaan.
De kinderen zijn 15 en 18 dus niet meer zo heel klein. :biggrin2:
Aandacht is bij Scooby aandacht, hij vind het heerlijk om op schoot te liggen. Als hij het niet leuk vind gaat hij gewoon weg.
Nee, ik kan me voorstellen dat je zoiets niet lekker zit, maar ja, als het voor Liza beter is... Alleen was het dat dus niet op dat adres in Zwolle. Maar het zou wel leuk zijn als Scooby nu ergens anders naartoe kan en Liza bij baasje kan blijven!

15 en 18 - dat zijn al bijna echte mensen! :biggrin2:
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Op zich dus een waardevolle ervaring, want het heeft tot nieuwe inzichten geleid en wie weet leiden die weer tot een andere goede oplossing?
Succes, ik blijf voor jullie duimen!
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Borke schreef: Op zich dus een waardevolle ervaring, want het heeft tot nieuwe inzichten geleid en wie weet leiden die weer tot een andere goede oplossing?
Dank je voor het begrip. O0
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Borke schreef: Op zich dus een waardevolle ervaring, want het heeft tot nieuwe inzichten geleid en wie weet leiden die weer tot een andere goede oplossing?
:-*
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door DJ_Doerak_Tucker »

Ik kan niet anders dan denken dat deze 'dompers' tot dit moesten leiden, ik geloof vast dat er voor Scooby gauw een juiste plek komt. Wij hebben dat met DJ gehad, hij kwam heel plotseling in ons leven omdat iemand er vanaf wilde. Zo'n enorm lieve hond. Wij hadden ons leven op dat moment niet ingericht voor een hond, lang gezocht en veel reacties gehad en niets leidde tot iets als puntje bij paaltje kwam. Lang verhaal kort, DJ bleek geweldig bij ons te passen, ons leven veranderde na een verhuizing die kort na DJ zijn komst plaats vond en klaar was kees. Hij kan zich geen beter leven wensen  ;).

Ik duim voor jullie dat Scooby binnen de familie blijft, dat zou toch helemaal geweldig zijn!?
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Zou fijn zijn wanneer scooby dat huisje binnen de familie zou kunnen krijgen
:-*
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

+1!
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Is er al nieuws  ::)
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Borke schreef: Is er al nieuws  ::)
Uhhh, nee. Helaas nog niet :'(
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Hmmm spannend dan nog. Er waren hier toch ook een aantal bp'ers die aangaven dat de andere katten niet konden omdat ze niet naar buiten mogen/kunnen? En Scooby wel toch? 
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

eelke schreef: Hmmm spannend dan nog. Er waren hier toch ook een aantal bp'ers die aangaven dat de andere katten niet konden omdat ze niet naar buiten mogen/kunnen? En Scooby wel toch?
Ik heb net ff doorgebladerd en alleen Sella gaf aan dat na verbouwing en sanering er misschien iets zou kunnen. Is het niet iets voor jou? Joep en Gijs kijkt ie n keer boos aan en mocht dat niet genoeg zijn, blaast ie ook nog een keer. Dan zijn de meeste beesten wel afgedropen :biggrin2: En hij lust uiteraard bijna alles ::)

Plaats reactie