supergemakkelijk. Prik met een vork gaatjes in de zoete aandappel. Half uur op 180 graden. Doorsnijden, schil eraf. Prakken met limoensap, koriander, feta en kleingesneden spaanse peper. Terug in de schil, 5 minuten in de AF en eten.yara2013 schreef: Dat klinkt goed. Heb je ook een compleet recept voor iemand die niet kan koken (exacte hoeveelheden enzo[emoji12] )?
Philips airfryer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Philips airfryer

Zoete aardappel uit de airfryer (de nepperd dan he) met soort ratatouille uit de oven. Was yummie!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Net gemaakt, was top!monster schreef: supergemakkelijk. Prik met een vork gaatjes in de zoete aandappel. Half uur op 180 graden. Doorsnijden, schil eraf. Prakken met limoensap, koriander, feta en kleingesneden spaanse peper. Terug in de schil, 5 minuten in de AF en eten.
Oh leuk, ik heb ook nog een pak wolkencake staan, van de week eens proberen.
Vanavond ga ik er gehaktballetjes in maken.
Vanavond ga ik er gehaktballetjes in maken.
BlonT, ik weet het maar krijg het niet voor elkaar. 
Stel, ik moet voorverwarmen tot 200 graden en daarna 12 minuten bakken. Hoe doe ik dat knop-matig en volgorde-matig?
Stel, ik moet voorverwarmen tot 200 graden en daarna 12 minuten bakken. Hoe doe ik dat knop-matig en volgorde-matig?
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Je doet hem aan, met de linkerpijlknop stel je hem in op 200 graden, dan druk je de middelste knop (pijltje vierkantje in rondje) aan. Dan gaat hij voorverwarmen. Als het voorverwarmen klaar is hoor je een piep. Dan stel je met de rechter pijlknop de tijd in en vervolgens druk je op deaanknop (rechtsonder) * herstel middelste knop!!*
Hoop dat ik duidelijk ben
Hoop dat ik duidelijk ben
Laatst gewijzigd door Mieke L. op wo 05 aug 2015, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Ok, bedankt. Ik deed dus toch iets fout want hij telde niet af. Nu weet ik hoe dat komt. Morgen in de herkansing. 
Als ik dat bij mij doe, schakelt hij uit.Mieke L. schreef: Je doet hem aan, met de linkerpijlknop stel je hem in op 200 graden, dan druk je de middelste knop (pijltje vierkantje in rondje) aan. Dan gaat hij voorverwarmen. Als het voorverwarmen klaar is hoor je een piep. Dan stel je met de rechter pijlknop de tijd in en vervolgens druk je op de aanknop (rechtsonder)
Hoop dat ik duidelijk ben![]()
Ik moet i.p.v. de rechterknop, opnieuw de middelste knop drukken om het aftellen te laten starten.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Heb het nog even geprobeerd maar je hebt helemaal gelijk!! Inderdaad de middelste knop!!Doranto schreef: Als ik dat bij mij doe, schakelt hij uit.
Ik moet i.p.v. de rechterknop, opnieuw de middelste knop drukken om het aftellen te laten starten.
Je bedoelt, dat knipperende met dat driehoekje en dat vierkantje? De middelste onder?
yep. Als het heel snel en onregelmatig knippert, telt hij nog niet af maar blijft gewoon doordraaien. Als je er dan op drukt begint hij met aftellen en gaat ook langzamer knipperen. Het display laat dan afwisselend de ingestelde temperatuur en de resterende tijd zien.keetje schreef: Je bedoelt, dat knipperende met dat driehoekje en dat vierkantje? De middelste onder?
-
BlissSpirit
- 5-sterren

+1 [emoji2]Doranto schreef: Als ik dat bij mij doe, schakelt hij uit.
Goed, ik stel de temperatuur in met de knopjes links. Daarna druk ik op het vierkant/driehoekknopje en hij gaat voorverwarmen. Als er een piepje komt is de temperatuur bereikt en dan stel ik de tijd in die ik nodig heb voor het gerecht en druk weer het driehoek vierkant knopje in en dan gaat hij aftellen. Hij wisselt dan van tijd (die afloopt) en temperatuur. Maar wat als ik niet wil voorverwarmen maar gewoon beginnen? Dan alleen de temperatuur en tijd instellen en dan op het driehoek/vierkantjesknopje?
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik durf bijna niets meer te zeggen
maar ja!