Je rijdt iig de goede kant op-Saskia- schreef: Die bui heb ik 3,5x gekopt vandaag. De eerste keer in het Haagsche, de tweede én derde keer op de A12, de laatste helft in Waardenburg. Top.
Nét uit x2:
![]()
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Het weer
De ergste moest nog komen ten tijde van deze foto. Daar heb ik echt twee knuistjes om het stuur geklemd, gebeurt me niet vaak dat ik oncomfortabel zit in de auto.Angelique schreef: Je rijdt iig de goede kant op![]()
Vanmorgen was het zowaar zonnig 
Alleen jammer dat het warme kantoortje op het werk bezet was en ik nu dus alsnog met kippenvel op de armen op het werk zit
Alleen jammer dat het warme kantoortje op het werk bezet was en ik nu dus alsnog met kippenvel op de armen op het werk zit
Het is hier, tja, wat zal ik zeggen... verraderlijk weer. Denk je dat je lekker met de hond op pad kunt omdat het droog is, ben je een kwartier later tot op je ondergoed nat.
De buien zijn kort maar héél hevig, met grote hagelstenen, onweer en windstoten.
De buien zijn kort maar héél hevig, met grote hagelstenen, onweer en windstoten.
Ik krijg zo kinderspeelvisite, eentje van 2,5 en eentje van net 4 en mn eigen draak van 16 maanden er natuurlijk bij. Buiten in de speeltuin krijsen leek me zoveel beter dan binnen met de duplo terroriserenspelen.
Vanmorgen wel wat regen , nu heerlijk weer
http://www.nu.nl/gezondheid/4100054/afvallen-makkelijker-bij-30-graden-of-hoger.html
Afvallen makkelijker bij warm weer? Nou, hier juist niet, hou mezelf dan juist rustig en ga uit verveling eten...
Afvallen makkelijker bij warm weer? Nou, hier juist niet, hou mezelf dan juist rustig en ga uit verveling eten...
- Angelique
- 5-sterren

Ach, dat is in het kader van, een glaasje water extra is zo weg en veel salades smaken beter dan boernkool met worst.
Maarja, moet je die salades natuurlijk niet bij de bbq nemen
Kan 30 gradn zijn, ik vond/vind het vandaag heerlijk.
Maarja, moet je die salades natuurlijk niet bij de bbq nemen
Kan 30 gradn zijn, ik vond/vind het vandaag heerlijk.
Bij mij wel!eelke schreef: http://www.nu.nl/gezondheid/4100054/afvallen-makkelijker-bij-30-graden-of-hoger.html
Wordt gewoon vrolijk, ga lekker buiten zitten lezen, drink veel water en ice tea en zit daarmee al best vol.
En ik neem de saldades meestal zonder bbq
Maar ik weet niet of een salade met dressing en kaas zo veel minder is dan boerenkool met hoor 
Ligt er ook aan hoeveel je ervan eet 
Das ook weer zo 
het tuintje heeft lekker water gehad en zo te zien is het zo droog genoeg om te gaan wandelen
Beter dan die warmte van gisteren ! 
Wat mij betreft niets aan , geen pukkel wind en ranzig warm
Maar binnen is het heerlijk
Maar binnen is het heerlijk
Oh hier heerlijk! Af en toe een wolkje en een windje. Snachts is het lekker koel. Ik hou het zo wel vol.