Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Hier is het ruim 30°, ik kan het hebben, maar Maxi heeft er behoorlijk veel last van. Gelukkig hebben we sinds vorige week een plafondventilator boven het bed en kan zij het 's nachts ook enigszins draaglijk houden. Bijkomend voordeel: De muggen schijnen ook niet van ventilatoren te houden 
- Charlie Angel
- Moderator
Bijkomend nadeel, we hebben geen licht meer in de slaapkamer.Mini's 3-tal schreef: Hier is het ruim 30°, ik kan het hebben, maar Maxi heeft er behoorlijk veel last van. Gelukkig hebben we sinds vorige week een plafondventilator boven het bed en kan zij het 's nachts ook enigszins draaglijk houden. Bijkomend voordeel: De muggen schijnen ook niet van ventilatoren te houden![]()
- Angelique
- 5-sterren

Voordeel dan dat het zomers lekker lang licht isMaxi's 3-tal schreef: Bijkomend nadeel, we hebben geen licht meer in de slaapkamer.![]()
Maar er zijn ook wappertjes met lampje hoor
- Charlie Angel
- Moderator
Dit wappertje heeft ook een lamp.Angelique schreef: Voordeel dan dat het zomers lekker lang licht is
Maar er zijn ook wappertjes met lampje hoor![]()
Die je met de hand uit moet draaien met gevaar voor eigen haar.Maxi's 3-tal schreef: Dit wappertje heeft ook een lamp.![]()
![]()
-
BusKay
Ahhhhh met haardro..., dro..., dro..., dro..., dro..., dro..., dro..., dro..., dro..., droger.Mini's 3-tal schreef: Die je met de hand uit moet draaien met gevaar voor eigen haar.
- Angelique
- 5-sterren

Een niet brandend lampje dus ???Maxi's 3-tal schreef: Dit wappertje heeft ook een lamp.![]()
![]()
Jawel, alleen zit er in het regelkastje iets niet goed, want als je met de afstandsbediening het licht uit doet, brandt ie op halve kracht. Normaal gewoon de lichtschakelaar uit, maar nu hij de hele nacht mag wapperen, draai ik het led-peertje los. Moet nog even nakijken of de draadjes niet verkeerd om zitten en anders terug naar Karwei.Angelique schreef: Een niet brandend lampje dus ???![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Bij jou is het alleen met gevaar voor eigen haar, bij mij zou het mijn kop kosten.Mini's 3-tal schreef: Die je met de hand uit moet draaien met gevaar voor eigen haar.
Gut o gut , helemaal in de onweerszone......
Dan maar op de bank voordat Maci alles en zichzelf sloopt
Dan maar op de bank voordat Maci alles en zichzelf sloopt
Laatst gewijzigd door Kaio op vr 07 aug 2015, 04:33, 1 keer totaal gewijzigd.
En nog steeds.....
Watertekort is in ieder geval aardig bijgevuld!
Kunnen buiten op straat zwemmen
2 van de 3 hebben zoiets van waar blijft onze ochtendwandeling?
Watertekort is in ieder geval aardig bijgevuld!
Kunnen buiten op straat zwemmen
2 van de 3 hebben zoiets van waar blijft onze ochtendwandeling?
Laatst gewijzigd door Kaio op vr 07 aug 2015, 07:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Lekker helder weer met een zonnetje . Heerlijk gewandeld met de soos
Wat een stik benauwd weertje vandaag. Ik wilde wat in actie gaan komen, maar na een stofzuigertje door het huis druipt het zweet me van de rug. En de keukenvloer wil niet drogen na het dweilen...
Hier ook erg brommerig ..... en ik ook . Ik krijg een erg slecht humeur van dit weer
- Angelique
- 5-sterren

Hier is het wel lekker eigenlijk