[quote="constance.blokzijl"]
Vanochtend dan toch maar echt de hardloopschoenen aan gedaan en de eerste les met Evy gedaan... Hondjes mee, die waren net zo kapot als ik na 20 minuten.....
De rest van de dag dus een luie dag, toch veel te warm om iets anders te doen [emoji51]
[/quote]
Bij een voorspelling van 30° 20 minuten gaan rennen met je honden? Weet wat je riskeert!
[quote="Mini's 3-tal"]
Bij een voorspelling van 30° 20 minuten gaan rennen met je honden? Weet wat je riskeert!
[/quote]
Was om 7 uur [emoji6] toen was het echt nog maar 17 graden, bovendien les 1 is totaal 9 minuten rennen en 11 minuten wandelen....
Nou Eddie is doorverwezen naar de neurochirurg. Naast een nekhernia ook vergevorderde slijtage waardoor de zenuwen aan alle kanten bekneld zitten. Aan de kant van de hernia zal het wel weer "goed" komen, maar aan de andere kant niet. Neurologe zei letterlijk: "Dan ben je er weer voor een paar maand vanaf, totdat de tussenwervelschijf weer uit gaat puilen".
Hoewel operaties zo min mogelijk gedaan worden, lijkt het erop dat het in dit geval de enige langdurende (hopen we dan) oplossing is.
[quote="constance.blokzijl"]
Was om 7 uur [emoji6] toen was het echt nog maar 17 graden, bovendien les 1 is totaal 9 minuten rennen en 11 minuten wandelen....
[/quote]
Da's nog warm! Toen was het hier maar 13 graden haha, brrrr....!
Sterkte daar Pauline! Ik hoop dat t m gaat helpen.
Nog eens iets. Ben vandaag uit mijn broek gescheurd op mijn werk nondekanonne helemaal vanaf kont tot aan knieholte. Kon ik tussendoor naar huis om een nieuwe terwijl ik daar helemaal geen tijd voor had.
En het ergste, ik weet niet zeker hoe lang ik er mee rond gelopen heb
[quote="eelke"]
Nog eens iets. Ben vandaag uit mijn broek gescheurd op mijn werk nondekanonne helemaal vanaf kont tot aan knieholte. Kon ik tussendoor naar huis om een nieuwe terwijl ik daar helemaal geen tijd voor had.
[/quote]
[quote="eelke"]
[/quote]