Re: Wat heb je enzovoort....deel 660

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Ronald schreef: Nog één nachtje slapen... en dan... BROEM!
Yeahhhh, veel veilige kilometers! :-*
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

:groupwave2: 
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Heel gezellig gewandeld en bijgepraat met een mede Bp'er vanmorgen. Moyra vond het ook weer helemaal leuk! :)  Daarna nog wat huishoudelijke truttigheden gedaan en vanmiddag gewerkt. Het was warm!
Begint nu lekker af te koelen, gelukkig.  :)
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Dat is beter dan BOEM! :biggrin2:
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Gaaf!! Veel plezier morgen!! :coolio:
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik mis mijn dikke amerikaan eigenlijk niet eens. We kunnen zeker net zo veel kwijt in deze, onder normale omstandigheden. Behalve met de jaarlijkse feest bbq, want bakjes vlees laten zich makkelijk hoop opstapelen en dat paste dan weer handig in de amerikaan. Daarvoor nu een extra koelkastje wat verder gewoon uit staat. Die we nu hebben heeft zelfs meer vriesruimte. En handiger ook want die vorige had alleen planken en een bak, maar diepvriesspullen laten zich maar moeilijk op zo'n plankje stapelen.

Geen ijsblokjes meer is wel jammer. Heb nu altijd een fles water in de koelkast staan.
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 660

Bericht door Mowgli »

Vandaag zou het 40 graden worden, dus had ik bedacht om te gaan shoppen. Mijn insteek was dat het met deze hitte vast niet zo druk zou zijn op de Kudamm en in de winkels. Ik had namelijk heel hard nieuwe bh's en t-shirts nodig. Mijn Schatzi verklaarde me voor gek, maar dat kon me niets schelen. Het was inderdaad heerlijk rustig en het viel me 100% mee met de hitte. De kant waar ik liep was de schaduwzijde en de winkels waar ik naar binnen ging hadden allemaal de airco aan.
monster
5-sterren
5-sterren

Bericht door monster »

Schrikken. Heftige aanval van Lodi. Van de schrik viel ik uit bed. Met mijn knie op de grond en mijn keel tegen de kast. Lig nu op de bank bij een hond, die de wereld maar vreemd vind en dat duidelijk verteld.
monster
5-sterren
5-sterren

Bericht door monster »

Laat ik m uit, loop ie in ongeremde staat recht tegen een egel op. Die is zich doodgeschrokken!
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Hoe ist met Lodi nu?

Vanmorgen om 7 uur naar het bos met een gevulde rugzak. Rondje gelopen en daar ontbeten. Eenmaal thuis weer terug naar bed  :biggrin2: sindsdien voel ik me helemaal chill vandaag. Bietje wasjes gedraaid, een aantal uur in de zon liggen lezen (nou, eigenlijk studeren, bierbrouwtheorie is zo simpel nog niet), samen met meneer 35 kilo bot verpakt, zo ff wat eten en vanavond naar verjaardag schoonmoeders en daarna nog ff de stad in.

Het weer is zo lekker, de honden zijn relaxt, ik wil elke dag wel zo.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Oh en;

http://frontpage.fok.nl/nieuws/710070/1/1/50/lenny-kravitz-blijft-trouw-aan-leren-broeken.html

Wat ik me wel afvraag. Een leren broek zonder onderbroek, dat gaat toch vreselijk plakken?
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

eelke schreef: Oh en;

http://frontpage.fok.nl/nieuws/710070/1/1/50/lenny-kravitz-blijft-trouw-aan-leren-broeken.html

Wat ik me wel afvraag. Een leren broek zonder onderbroek, dat gaat toch vreselijk plakken?
Dan is het zaak die broek niet al te snel uit te trekken  :o

OT: gewerkt. Voor het eerst in heul errug lang op zaterdag. En eigenlijk ook voor spek en bonen, want ze hebben overwerkzaterdagen georganiseerd en ik zit nog deels in de ziektewet. Dus ik red zelf met de zaterdag mijn eigen uren nog niet. Maar het gaat om het idee, we doen het met elkaar, dus ik doe mee. Ik doe 2 keer een halve dag, dus volgende week weer. En ze hebben stoelmassages, ik vind dat ik die dan ook 2 keer mag  :biggrin2:

Thuis even gebadderd en geslapen, ik kan prima multitasken  8). Daarna oreotaart gebakken om morgen op training te trakteren. En wat over blijft is voor bij de koffie met mijn mams. Nu knort mijn maagje en dat is maar goed ook, die gaan we straks vullen bij de Turk  :biggrin2:.
monster
5-sterren
5-sterren

Bericht door monster »

Lodi is weer helemaal lekker en ik slaap waar ik sta. Ik ging wandelen met de autosleutel ipv de huissleutel. Gelukkig was er iemand thuis.
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

:biggrin2: Man naar mijn hart.
enneh: Ja, dat lijkt me ook. Maarja, ieder z'n fetisj eigen zaakje ding gewoonte, toch?  :P
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Nee, dat plakt niet.

Gesloten