Scooby zoekt een ander huisje! Update p9!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Gouden mandje gezocht voor 2 lieverds.

eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Haha ik mag echt geen kat! (en wil ik verstandelijk gezien ook niet, gevoelsmatig zou ik alle beestjes altijd wel willen ;) ) Dus sorry  :-*

Wellicht dat je het hier nog wat meer kunt proberen door de titel en de op aan te passen.
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

eelke schreef: Wellicht dat je het hier nog wat meer kunt proberen door de titel en de op aan te passen.
Dat is een goed idee!
sella

Bericht door sella »

Het is nog steeds niet af achter en we kunnen net nog steeds niet veilig maken :-X
Als ik de eikels van een schilders te pakken kan krijgen, dat ze het af maken, dan kan er net gespannen worden, en kan geen enkele houdini kat er nog uit.
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Re: Scooby zoekt een ander huisje!

Bericht door EliScooby »

Mini's 3-tal schreef: *Geplaatst met toestemming van moderator*

Liza en Mickey blijven hier wonen, in plaats daarvan zoeken we voor onze grote rode kater een ander huisje. Het is een rustige jongen, die geholpen is, maar niet gechipt. Hij heeft ook geen paspoort dus, maar is relatief gezond. Zijn heupen zijn niet goed gegroeid door slecht voer toen hij nog jong was en daar krijgt hij elke dag een spuitje Metacam voor (iets meer dan 4 kilo hanteren wij, terwijl hij ongeveer 5,5 weegt. Dit gaat perfect). We hebben hem 5 maanden geleden nog bloedtechnisch door laten lichten en er is niets geks in te bemerken wat erop zou duiden dat de Metacam op de organen werkt. Hij wil graag naar buiten, maar kan dat bij ons niet omdat het balkon niet afgezet is.

Het is een kat met een hele sterke uitstraling, dus andere dieren zullen waarschijnlijk ruimte maken waar hij loopt. Daarbij zou hij denk ik graag alleen ergens zijn, want hoe kun je anders je mensen dresseren om je aandacht te geven? Dat is ook wel een positief punt, hij komt graag bij je om te kroelen, gaat op je borst liggen als jij ff op de bank ligt (5,5 kilo, ugh) en spint dat het een lieve lust is. Hij zeurt niet snel als het etenstijd is, wacht het gewoon af en hooguit als hij even in de gang moet om te eten of wij de woonkamer willen luchten dat hij mauwt (uit verontwaardiging waarschijnlijk)

Nog even een plaatje van Heer Scooby:

Afbeelding
Openingspost en titel aangepast!
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ohhh wat een knappert!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Tip: zet in de topicnaam nog even: "Update op p. 9".

Zucht. Ik zou jullie zo graag helpen, maar ik wil het broze evenwicht tussen Vaya en Sokjes niet verstoren. Hopelijk vinden jullie snel iemand voor de mooie man. Heb je Facebook al weer geprobeerd? En je bovenbuur, wil die ook niet één enkele kat van je overnemen?
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

eelke schreef: Ohhh wat een knappert!
Dat istie zeker. Helemaal sinds hij hier vlees krijgt en we hem gewassen hebben een tijdje terug. We hebben een grote krabpaal van RHR en daar ligt ie vaak in het tennisracket mooi te wezen als je langskomt. Op z'n rug liggen enzo, alleen aaien is er niet bij :biggrin2:
Tanna
5-sterren
5-sterren

Re: Scooby zoekt een ander huisje! Update p9!

Bericht door Tanna »

Oh, wat een schatje! Helaas heb ik een hondje dat katten voor het ontbijt lust, dat zou geen succes worden.....
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Anne in Duitsland schreef: Tip: zet in de topicnaam nog even: "Update op p. 9".

Zucht. Ik zou jullie zo graag helpen, maar ik wil het broze evenwicht tussen Vaya en Sokjes niet verstoren. Hopelijk vinden jullie snel iemand voor de mooie man. Heb je Facebook al weer geprobeerd? En je bovenbuur, wil die ook niet één enkele kat van je overnemen?
Nee, zij wil niet vast zitten aan een kat, ze wil vrij zijn. Tenslotte is ze pas 85 en hebben de doktoren gezegd dat ze nog wel 10 jaar meegaat :biggrin2:
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Tanna schreef: Oh, wat een schatje! Helaas heb ik een hondje dat katten voor het ontbijt lust, dat zou geen succes worden.....
Dat is ook jammer ja. Hij is dan wel groot en sterk, tegen een kattenverslinder zal hij het waarschijnlijk niet redden. Al kan het met "eigen" katten soms wel goed gaan, maar om dat te riskeren is ook weer zoiets he?
sella

Bericht door sella »

De heren schilders komen als het goed is volgende week weer terug van vakantie.
Ik moet wel nog dindsag aan mijn voet geopereerd.
Hebben jullie nog steeds geen butler voor hem over 5-6 weken dan kan die rooie knapperd hier de honden gaan dresseren.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

sella schreef: De heren schilders komen als het goed is volgende week weer terug van vakantie.
Ik moet wel nog dindsag aan mijn voet geopereerd.
Hebben jullie nog steeds geen butler voor hem over 5-6 weken dan kan die rooie knapperd hier de honden gaan dresseren.
Dat zou geweldig zijn, Ingrid! Succes met de schilders en je voet, en ik hoop dat de mooie rooie tzt bij jullie kan komen wonen!
sella

Bericht door sella »

Wij zijn opgegroeid met mooie rooie apekoppen, dus oude liefde roest niet he.
Het klinkt hard, echter sinds kattenhatende buurvrouw is overleden, kriebelt het hier zo.
monster
5-sterren
5-sterren

Bericht door monster »

Ik zou zo graag een 2e kat willen, maar met Monster kan dat echt niet. Wat Lodi betreft kunnen er geen katten genoeg zijn. Hij vindt alles geweldig.
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

Wat een prachtige mooie rode kater is Scooby!!  Als we niet al genoeg katten hadden... Als we Gucci niet hadden... Als, als als... A*s is verbrande turf. ;)

Ik hoop dat hij straks naar Sella gaat! Dan eet hij lekker rauw, mag naar buiten, en zien wij hem misschien nog zo nu en dan. :D

Plaats reactie