Huizen kopen/verkopen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
lianneke
- 5-sterren

Re: Huizen kopen/verkopen?
We hebben er weer een paar blikken verf en een lapje vloerbedekking tegen aan gegooid. De overloop was nogal "authentiek" en nu lekker fris geverfd en ook nog het plafond gewit.
Wij vinden het iig mooi.
Wij vinden het iig mooi.
dat is soms wel eens lastig aan prijsklasses, 1 euro duurder valt er al buitenlianneke schreef: Ja, we vinden het best lastig want we willen niet huren tussendoor, ik ga maar eens een prijsklasse hoger fundaen.![]()
Nou dat vinden kijkers denk ik ook, het scheelt gewoon erg als alles netjes islianneke schreef: We hebben er weer een paar blikken verf en een lapje vloerbedekking tegen aan gegooid. De overloop was nogal "authentiek" en nu lekker fris geverfd en ook nog het plafond gewit.
Wij vinden het iig mooi.
- Angelique
- 5-sterren

Daar knapte onze authentieke overloop ook zo van op. Schoon en netjes weer, kan nooit kwaad.lianneke schreef: We hebben er weer een paar blikken verf en een lapje vloerbedekking tegen aan gegooid. De overloop was nogal "authentiek" en nu lekker fris geverfd en ook nog het plafond gewit.
Wij vinden het iig mooi.
- Nicky en Pip
- 2-sterren

Lekker hoor! Dat is altijd goed inderdaad.
Wij hebben vrijdag een openingsbod gekregen [emoji15]
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Angelique
- 5-sterren

Hahahaa, tis maar een openingsbod, die zijn meestal bedroevend laagNicky en Pip schreef: Lekker hoor! Dat is altijd goed inderdaad.
Maar he, je hebt een bod, dat is an sich al geweldig, nu ff goed uit laten onderhandelen. Succes!
Als het zo laag is kun je beter om een nieuw openingsbod vragen.
Anyway, heel veel succes!
Anyway, heel veel succes!
- Nicky en Pip
- 2-sterren

** Tekst weggehaald
Laatst gewijzigd door Nicky en Pip op do 13 aug 2015, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
lianneke
- 5-sterren

Goed zeg!!Nicky en Pip schreef: Het bod is gelukkig niet bedroevend laag! Hier gaan we wel uitkomen denk ik zo [emoji6]
Hebben wij ook gedaan. mensen wilden hun huis graag kwijt dus we zijn er prima uitgekomen. Uiteindelijk niet meer uitgegeven dan we aanvankelijk bedacht hadden toen we besloten dat we gingen kopen!lianneke schreef: Ja, we vinden het best lastig want we willen niet huren tussendoor, ik ga maar eens een prijsklasse hoger fundaen.![]()
Whoopwhoop, woensdag de eerste bezichtiging 
-
lianneke
- 5-sterren

En voor nummer 8 komt nummer 9.lianneke schreef: En de week erop nummer 8.
Voorpieper
- Angelique
- 5-sterren

Die wil te graaglianneke schreef: En voor nummer 8 komt nummer 9.
Voorpieper![]()
- Angelique
- 5-sterren

Dat was vandaaf, niettemin...succes!baileys schreef: Whoopwhoop, woensdag de eerste bezichtiging![]()
-
lianneke
- 5-sterren

Nummer 10 staat in de wacht.
Heel vervelende bijkomstigheid is dat we sinds vier weken ,weliswaar tijdelijke, nieuwe buren hebben. Twee jongens die er een verschrikkelijke teringzooi van maken. Kan het helaas niet anders zeggen. Ze gaan weer weg, huren particulier, maar toch.
Een normaal gesprek is niet mogelijk. Ze kennen drie woorden, f.ck, k.nker en hoer. Ze kunnen wel met deze drie woorden hele zinnen maken. Dat dan weer wel..
Maar ik baal hier wel verschrikkelijk van. Kun je nog zelf zo je best doen, dit heb je gewoon niet onder controle. Daar kan ik sowieso slecht tegen.
Heel vervelende bijkomstigheid is dat we sinds vier weken ,weliswaar tijdelijke, nieuwe buren hebben. Twee jongens die er een verschrikkelijke teringzooi van maken. Kan het helaas niet anders zeggen. Ze gaan weer weg, huren particulier, maar toch.
Een normaal gesprek is niet mogelijk. Ze kennen drie woorden, f.ck, k.nker en hoer. Ze kunnen wel met deze drie woorden hele zinnen maken. Dat dan weer wel..
Maar ik baal hier wel verschrikkelijk van. Kun je nog zelf zo je best doen, dit heb je gewoon niet onder controle. Daar kan ik sowieso slecht tegen.
-
lianneke
- 5-sterren

Ik ben klaar met poetsen, alles blinkt en glimt.
De honden hebben een beweegverbod gekregen. Eten gekookt vast voor morgen , dat er geen kookluchtjes in huis hangen.
Bellen ze af.
Komen nu over anderhalve week. Meneer kon geen vrij krijgen.
Op dit moment kan meneer van mij iets heeeeeel anders krijgen!

De honden hebben een beweegverbod gekregen. Eten gekookt vast voor morgen , dat er geen kookluchtjes in huis hangen.
Bellen ze af.
Komen nu over anderhalve week. Meneer kon geen vrij krijgen.
Op dit moment kan meneer van mij iets heeeeeel anders krijgen!