Die stokjes zijn er alleen maar om de deksel omhoog te houden, die moet je ook niet opeten!-Saskia- schreef: Pizza met stokjes eten lijkt me verdomd lastig?
Re: wat eten we vandaag... deel 40
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Tagliatelle met kruidenroomsaus met daarin ook spekjes, courgette, sjalot, knoflook, cantarellen, verschillende groene kruiden, geroosterde pitjes en walnoten. Erbij komkommerslaai.
Als toetje galiameloen of Griekse yoghurt.
Als toetje galiameloen of Griekse yoghurt.
Heerlijke vegetarisch prak van bulgur met sperziebonen en nog wat dingetjes 
We eten steeds vaker vegetarisch en ik moet zeggen dat het goed bevalt/ik geen vlees mis
We eten steeds vaker vegetarisch en ik moet zeggen dat het goed bevalt/ik geen vlees mis
Tarwebier-risotto met tomaat, rucola en parmezaan. Daarbij een ovenschoteltje kip.
Heb nog nooit risotto gemaakt maar wel een bier-kookboek gekregen, dus maar eens uitproberen.
Heb nog nooit risotto gemaakt maar wel een bier-kookboek gekregen, dus maar eens uitproberen.
Lasagne gemaakt van restjes! Spaghetti (wit met rode saus)van 2dagen geleden,met overgebleven courgettes en paprika van de bbq van gisteren,laagjes gemaakt met bechamelsaus,mozzarella ertussen,parmazaanse kaas erover! Had ook nog 2 forelletjes over,lekker erbij gegeten! Jammie restjesdag is verrukkelijk!
Zooo hier was het ook lekker zeg!
-
frodo quin
- 5-sterren

Zelfgemaakte volkoren spelt wraps met salsa met adukibonen, guacamole en een lik veganaise.
Pannenkoeken 
Oreotaart

Oh ja en als avondeten bloemkool, citroen-honing kip en krieltjes uit de oven. Was ook wel lekker.

Oh ja en als avondeten bloemkool, citroen-honing kip en krieltjes uit de oven. Was ook wel lekker.
Lekker, die taart!
Wij hadden een pizza en Leo had een verse van de AH. Waarop hij zei "gut, ik geloof dat ik de kartonnen doos aan het opeten ben". Niet lekker dus. Dus vanavond maar eens heeeeeerlijke verse spekboontjes uit de moestuin van Marga
! Met een aardappeltje en een vega ding.
Wij hadden een pizza en Leo had een verse van de AH. Waarop hij zei "gut, ik geloof dat ik de kartonnen doos aan het opeten ben". Niet lekker dus. Dus vanavond maar eens heeeeeerlijke verse spekboontjes uit de moestuin van Marga
Als ze lekker zijn zullen er nog wel meer volgen
Wij eten pannenkoeken en poffertjes , de kleinkinderen komen een nachtje logeren...
Wij eten pannenkoeken en poffertjes , de kleinkinderen komen een nachtje logeren...
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 40
Nog geen idee.
Pasta. Met sla uit eigen tuin. 1 kropje lijkt wat weinig, maar ik wil mijn tweede kropje niet slachten en dan voor de helft weg gooien omdat het weer teveel is...
Lasagne. Mijn zoon kookt en ik lig lekker lui buiten te wachten tot het klaar is.
Frieten.