Verzamelgroep: Gelderland
Moderator: Charlie Angel
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Verzamelgroep: Gelderland
Gecondoleerd. Sterkte.
Hoi Ingrid.
Wat vreselijk voor je! Veel sterkte!
Judith
Wat vreselijk voor je! Veel sterkte!
Judith
Gecondoleerd en heel veel sterkte.
Ik heb geen belangstelling voor kipkarkas, dus dan doe ik deze levering niet mee.
Ik heb geen belangstelling voor kipkarkas, dus dan doe ik deze levering niet mee.
Wat erg Ingrid
. Gecondoleerd!! Je vertelde al dat ze ernstig ziek was, maar ik wist niet dat het zo slecht met haar ging. Ik vind het zo rot voor je!!
Mocht je rijden, is het kipkarkas goed bevleesd? Ik denk dat vrienden van me veel interesse hebben.
Mocht je rijden, is het kipkarkas goed bevleesd? Ik denk dat vrienden van me veel interesse hebben.
-
Anthraciet
- 5-sterren

Meestal is het wel redelijk bevleesd, maar het verschilt wel eens in hoeveelheid.Ulrike schreef: Wat erg Ingrid![]()
. Gecondoleerd!! Je vertelde al dat ze ernstig ziek was, maar ik wist niet dat het zo slecht met haar ging. Ik vind het zo rot voor je!!
Dus ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar mij bevallen ze altijd wel.
Het gaat overigens in zakken van 10 kilo, maar het is vers, dus we zouden het ook kunnen verdelen.
Wat erg
, gecondoleerd en heel veel sterkte!
De kipkarkas is van reguliere kippen?
-
Anthraciet
- 5-sterren

Dank je wel....Jolanda M schreef: Wat erg, gecondoleerd en heel veel sterkte!
Ik denk wel dat het 'reguliere' kippen zijn, ik denk dat anders de prijs wel een stuk hoger zou zijn geweest
Sterkte, Ingrid 
- DaantjeArnhem
- 1-ster

Hoi, Hoe bestel ik als nieuweling hier met jullie mee? Zoals slagerij west? Tot nu toe bestel ik zelf bij lotgering (rond de 20e van deze maand ga ik (locatie Arnhem noord) weer een bestelling plaatsen. Misschien is er iets te combineren?).
Niemand interesse in gans van jagende jurgen...?
Bij grote hoeveelheden wil hij het malen, zie topic.
- dreumelaartje
- 3-sterren

Gemalen zeker interesse, 10 of 20kg!plant schreef: Niemand interesse in gans van jagende jurgen...?
Dat lusten ze hier helaas niet.plant schreef: Niemand interesse in gans van jagende jurgen...?
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Ze eten hier alleen het spiervlees tot nu toe. Zou best een keer een karkas willen proberen, maar geen bulk. Vrees namelijk dat ze net als met alle andere wilde vogelkk ze hun neus ophalen. Terwijl spiervlees van gans, wilde eend en zwaan wel wordt gegeten.
Ik heb 'n déjà vu met DizaBlissSpirit schreef: Ze eten hier alleen het spiervlees tot nu toe. Zou best een keer een karkas willen proberen, maar geen bulk. Vrees namelijk dat ze net als met alle andere wilde vogelkk ze hun neus ophalen. Terwijl spiervlees van gans, wilde eend en zwaan wel wordt gegeten.
Zijn er mensen regio Duiven/Arnhem die mee willen bestellen bij Dogmeat en Lotgering?
Ik kan aan runderpens, strot en long komen. Prijs per stuk. Pens: €5,00, long met strot: €3,00 Er komen nog vervoerskosten bij maar dat kost je de kop niet
Wel ophalen in Duiven
Ik kan aan runderpens, strot en long komen. Prijs per stuk. Pens: €5,00, long met strot: €3,00 Er komen nog vervoerskosten bij maar dat kost je de kop niet