Re: Wat heb je enzovoort....deel 660
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ik heb het warm.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Op de fiets met mijn nichtjes naar de bios geweest. We hebben de Minions gezien. De corgi's die meedoen zijn hilarisch!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

De onschuld zelve meldt zich. 
Het was helemaal per ongeluk dat ik de autodeur opendeed en komdankomdanpoepiedoepiesvanme zei.
Ze zijn ook zo überschattig, die twee (Katie en Kenzo)! 
De papegaai van Jacqueline negeerde mij compleet.
Het was helemaal per ongeluk dat ik de autodeur opendeed en komdankomdanpoepiedoepiesvanme zei.
De papegaai van Jacqueline negeerde mij compleet.
Je mag hier je hart wel op komen halen hoorAnne in Duitsland schreef:
De papegaai van Jacqueline negeerde mij compleet.![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Weet je het zeker? Jacqueline had mij ook een laagvliegend projectiel beloofd, maar toen ie mij zag, stak hij z'n snavel onder z'n veren en viel ie in slaap. Ik verdenk Jacq ervan dat het stiekem een speelgoedpapegaai is.Kaela schreef: Je mag hier je hart wel op komen halen hoor! Als de ene zijn snavel houdt, tettert de ander wel in je oren
. Dan denk je verlangend terug aan de papegaai van Jacqueline
![]()
Ja hoor! En je hoeft meneer K niet eens lief aan te kijken om haar mee te mogen nemen. Je moet het alleen in gebarentaal vragen, want hij is inmiddels zo ongeveer doof van haar gekwaakAnne in Duitsland schreef: Weet je het zeker? Jacqueline had mij ook een laagvliegend projectiel beloofd, maar toen ie mij zag, stak hij z'n snavel onder z'n veren en viel ie in slaap. Ik verdenk Jacq ervan dat het stiekem een speelgoedpapegaai is.![]()
Jacqueline had gewoon de batterijen vergeten vanmorgen!
Het dak is lek. Hadden we eerder al lek in de Verakamer en keuken. Nu Verakamer, keuken, halletje, woonkamer, slaapkamer.
Oww fuck 
Anne in Duitsland schreef: Weet je het zeker? Jacqueline had mij ook een laagvliegend projectiel beloofd, maar toen ie mij zag, stak hij z'n snavel onder z'n veren en viel ie in slaap. Ik verdenk Jacq ervan dat het stiekem een speelgoedpapegaai is.![]()
- Angelique
- 5-sterren

Dat is echt rukkefuckdukkoekje schreef: Het dak is lek. Hadden we eerder al lek in de Verakamer en keuken. Nu Verakamer, keuken, halletje, woonkamer, slaapkamer.
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 660
Oh dat is wel heel erg kl*te zeg.koekje schreef: Het dak is lek. Hadden we eerder al lek in de Verakamer en keuken. Nu Verakamer, keuken, halletje, woonkamer, slaapkamer.
Ik heb niet met pannen en emmers hoeven zeulen, maar was wel blij dat ik nog steeds de keuken niet heb geverfd.
Meneer zei net dat het toch nog van de regenpijpen kan komen. Hij gaat er morgen eens naar kijken.
Meneer zei net dat het toch nog van de regenpijpen kan komen. Hij gaat er morgen eens naar kijken.
Kkkoeeekkk de dijken zijn doorgebroken!!
Maar welke dijk dan in de boutershemstraat? Sinds wanneer zitten daar dijken?
Wij hebben daar overigens nog geen last van, wqnt wij wonen hoger
Wij hebben daar overigens nog geen last van, wqnt wij wonen hoger
https://www.google.nl/maps/place/Boutershemstraat+1+Bergen+op+zoom/@51.4926958,4.2797856,1976m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x47c46cc25d9b4b2f:0xae969276acd7049b!6m1!1e1
Nou, agge nou zo kijkt zou t die van de binnenschelde kunnen zijn
Nou, agge nou zo kijkt zou t die van de binnenschelde kunnen zijn