Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
De buienradar is leugenaar!
True, true... Maar geldt dat niet voor alle weersvoorspellende zaken?Kaela schreef: De buienradar is leugenaar!
Het is in elk geval niet meer te droog hier 
Jij deed net een voorspellingRonald schreef: True, true... Maar geldt dat niet voor alle weersvoorspellende zaken?
Betrapt!Kaela schreef: Jij deed net een voorspelling![]()
Meer ik deed niet echt een voorspelling hè... Dat deed buienradar 8)
Laatst gewijzigd door Ronald op za 15 aug 2015, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is half negen, het wordt bijna spannendRonald schreef: Betrapt!
Meer ik deed niet echt een voorspelling hè... Dat deed buienradar 8)
Nou, helemaal niets dus!Kaela schreef: Het is half negen, het wordt bijna spannend![]()
Ik zei het toch!Ronald schreef: Nou, helemaal niets dus!
Maar later heeft het nog wel geregend. Al heb ik daar niets van gemerkt want voor de verandering lag ik eens lekker te slapen.
Je hebt helemaal gelijk...Kaela schreef: Ik zei het toch!
Maar later heeft het nog wel geregend. Al heb ik daar niets van gemerkt want voor de verandering lag ik eens lekker te slapen.
Ben toch wel blij dat het vannacht nog een beetje geregend heeft. Anders waren de plantjes wel èrg droog geworden!
Heeeeeeeeeeerlijk hihihihi.Ronald schreef: Je hebt helemaal gelijk...
Ben toch wel blij dat het vannacht nog een beetje geregend heeft. Anders waren de plantjes wel èrg droog geworden!
Vandaag ook nog wel wat druppies gehad. Echt zoden aan de dijk zet het niet, maar het scheelt toch een dag gieters sjouwen.
- Angelique
- 5-sterren

Hier zaikt het al de hele dag en het gaat zo te zien vandaag niet meer goedkomen. 
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Vanaf 10 uur tot 15.15 op de hondenclub in de regen gelopen, toen waren we er klaar me en zijn we allemaal naar huis gegaan. Bah! Maar wat is het fijn om droge kleren aan te kunnen doen!
Zo zie je maar weer: elk nadeel hep ze voordeel!
we hoeven de vijver voorlopig niet bij te vullen...
wat een kötweer.
Bij ons lijkt zich de geschiedenis te herhalen van juni. Gisteren caravan op de camping gezet, lekker in het zonnetje, vanaf een uur of 5 begon het te regenen en daar is het niet meer mee gestopt. Vandaag ook niet en we zijn maar naar huis gegaan. Had geen zin om weer een heel weekend in een voortent door te brengen. Dinsdag moeten we weer gaan werken en dan is het eeer mooi weer, en de voorspellingen voor het volgende weekend geven ook al weer regen aan. Bahbahbah.