Gisterenavond/opgenomen cardio/adres
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
judith1967
- 5-sterren

Re: Gisterenavond
Jeetje zeg

-
nikèdog2000
- 5-sterren

teeeeeeeeeeeeeeeeeeeering
wat heftig
maar goed dat het nu gebeurd is
stel je voor ......
sterkte ellen
wat heftig
maar goed dat het nu gebeurd is
stel je voor ......
sterkte ellen
Zo, dat is schrikken zeg.............
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Jemig zeg, dat is zeker schrikken.
Wat een schrik!!
Ik hoop en duim heel hard dat dit zijn dromen niet in de weg zal gaan zitten!!!
Ik hoop en duim heel hard dat dit zijn dromen niet in de weg zal gaan zitten!!!
Pfff wat een schrik! Hoop dat dromen toch uitkomen.... Ga duimen voor een goeie uitslag
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Dat is als moeder een schrik, maar als sporter is dat zo erg! Al die uren, dagen training, hard werken om dat niveau te halen.... Ik hoop zo dat hij een goede uitslag krijgt!! Voor jullie allebei
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Daar schrik je zeker van. Hopelijk kan zijn grote wens toch in vervulling gaan. Sterkte morgen.
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

jemig zeg wat een narigheid! 
heel veel sterkte voor jullie!
heel veel sterkte voor jullie!
Verdikke......dat is schrikken...ik hoop dat het bij jullie net als hier destijds eigenlijk zonder gevolgen blijft. Mijn zoon was dan wel nog maar 12 en speelde enkel jeugdvoetbal dus op dat vlak viel het bij ons ook nog mee. Hier was het op een tornooi op 15 augustus (is hier in Belgie een feestdag) en 't was heel warm. Bert ging zoals al jaren voetballen en tijdens de match is hij onwel geworden, duizelig, hartkloppingen, bleek, zweten... Van de cardioloog na de onderzoeken en testen kreeg hij een toestel aan om de hartwerking te registreren gedurende 48 uur. twee dagen later, 2uur na het inleveren van het toestel echter telefoon van de cardioloog dat hij al een afspraak voor ons had gemaakt in een UZ omdat de resultaten zo afwijkend waren. De 3 dagen daarna liepen we als verdooft. Uit de verdere onderzoeken is nooit een oorzaak gekomen, latere testen en metingen lieten niet de minste afwijking zien......volgens de dokter kon zoiets een gevolg van een tekenbeet zijn maar daarvoor zat er tussen de beet en de problemen teveel tijd (5jaar) maar ook het gevolg van een allergische reactie......het enige wat er toen heeft kunnen meespelen was een zalf die hij gesmeerd had tegen een pijnlijke knie door het vele trampoline springen. Inmiddels is het 17j geleden en ik moet zeggen.....echt gerust zijn wij (en hij ) er niet meer in. Hij sport nog, fietst en voetbalt en voelt niks maar toch. Sterkte met het wachten tot je meer uitleg krijgt en ik duim voor een dikke meevaller zodat hij z'n fel verdiende droom kan waarmaken.
Och jee dan heb je toch echt een complete hartverzakking zeg!
Hoop zo dat alles meevalt voor jullie en dat zijn droom door kan gaan
Hoop zo dat alles meevalt voor jullie en dat zijn droom door kan gaan
Wat een schrik!, Hopelijk vallen de uitslagen mee.
Ik duim voor jullie.
Ik duim voor jullie.
-
frodo quin
- 5-sterren

Dat moet enorm schrikken geweest zijn,... Hopelijk blijkt het toch mee te vallen.
Zo, dat is schrokken zeg! Ik hoop inderdaad ook dat het meevalt. Ik wens jullie heel veel sterkte toe en duim heel hard dat hij zijn droom waar kan maken!