Dat is fijn! Ik weet dat ik het ook een enorme opluchting vond, dat Wodka goed alleen kan zijn.cj schreef: Mmmm Eelke weet er alles van. Hier ook opvang vanwege ziekte maar gaat gelukkig goed.
Mooi Pauline.
Vandaag de laatste administratie van Cees gedaan; opzeggen hondenbelasting, laatste rekeningen opgestuurd naar verzekering en crematie betaald. Zag er tegenop, het is zo definitief.
Maar ondanks het verschrikkelijke gemis van Cees, ook goed nieuws.
Joepie doet het zo goed!!! Lijkt wel of hij meer in z'n element is dan met Cees erbij. Alleen blijven bouwen we op, maar gaat subliem. Hij is lief en strontmakkelijk. Moet hem nog even helpen herinneren dat hij een teckel is.
Saskia
Re: Wat heb je enzovoort....deel 660
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Vanwege het weer heb ik mijn breiwerkje maar weer bovengehaald. Sokken breien op de bank bij de tv. Slapende corgi naast me op de bank.
Kiiiiiim hoe was de vakantie? Nu nog ff vrij?
Hoe wist je dat ik er weer waseelke schreef: Kiiiiiim hoe was de vakantie? Nu nog ff vrij?
Vakantie was heeeeeeeerlijk
Weggaan deed heel veel zeer
Maar we zijn weer thuis, en ik ga morgen weer aan het werk. Zucht. Maar ook wel weer zin in.
We zijn ook weer stiekem aan het kijken voor een nieuwe hond!
Ooohh morgen al weer!
Ik heb er 3 nu! Kan je kiezen!
Ik heb er 3 nu! Kan je kiezen!
Op internet staan er heul veul duizend. Kan ik heul veul kiezen 
Ja da's waar, maar deze zijn bewezen leuk!
We willen graag eentje met heul weinig haar. Ik heb namelijk geen centjes voor een robotstofzuiger 
Heb ik ook in de aanbieding!
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 660
leuk!!! Een bloterik!Kim_S schreef: We willen graag eentje met heul weinig haar. Ik heb namelijk geen centjes voor een robotstofzuiger![]()
- Angelique
- 5-sterren

Morgen werken...owwww aftaaier. Fijn dat de vakantie heerlijk wasKim_S schreef: Hoe wist je dat ik er weer was![]()
Vakantie was heeeeeeeerlijk
Weggaan deed heel veel zeer![]()
Maar we zijn weer thuis, en ik ga morgen weer aan het werk. Zucht. Maar ook wel weer zin in.
We zijn ook weer stiekem aan het kijken voor een nieuwe hond!
Hopelijk vind je snel een leuke nieuwe blaffer. Zal best stil zijn nu op het erf.
Dat dan weer net niet. Ik wil wel, de rest van de family nietMowgli schreef: leuk!!! Een bloterik!
Vachtje in de categorie dalmaat, weimaraner, dobermann, stafford, etc.
Nu nog een hond vinden die in zo'n velletje zit en ook nog bij ons past
Volgens mij zag ik bij Yvette van Alert een stafford voorbij komen. Hope heet ze...Kim_S schreef: Dat dan weer net niet. Ik wil wel, de rest van de family niet
Vachtje in de categorie dalmaat, weimaraner, dobermann, stafford, etc.
Nu nog een hond vinden die in zo'n velletje zit en ook nog bij ons past![]()
Ok, ik hang dus een briefje bij de bel boven om niet aan te bellen omdat Maxi nog op bed ligt, de deur beneden gaat immers gewoon open vanaf 05:00 voor de krantenmeneer, drukt meneer de tegelzetter beneden voor een wijd openstaande deur alsnog op de bel! Pffff.
- Charlie Angel
- Moderator
Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad Kim! Veel succes weer met de eerste werkdag.