Re: Wat heb je enzovoort....deel 660
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ja, meneer had al het internetkastje gereset, maar daar lag het niet aan. Hij zei ook dat het probleem bij ziggo lag.
BP laadt hier trouwens ook geweldig. De rest allemaal niet.
Ik heb precies hetzelfde... ik kan niet internetten alleen op barfplaats?
Nouja dat is goed genoeg
Nouja dat is goed genoeg
Ik kan nu ook niet meer op barfplaats.
Aan Facebook te zien ligt t er in heel Nederland uit. Had ook t kastje al gereset.
Aan Facebook te zien ligt t er in heel Nederland uit. Had ook t kastje al gereset.
Je mag hier meer dan 160 tekens gebruiken ;-)abmiS schreef: Is dit een soort van twitter?
Lijkt inderdaad storing bij ziggo te zijn. Ik heb er hier ook last van en allestoringen.nl laat ook grote piek zien van meldingen sinds een uurtje of 22:00 uur. Ook de site van ziggo is onbereikbaar.
Balen want ik wilde slimste mens kijken via uitzending gemist......
Tja... dan wordt het uitzending gemist gemist...dinky89 schreef: Je mag hier meer dan 160 tekens gebruiken ;-)
Lijkt inderdaad storing bij ziggo te zijn. Ik heb er hier ook last van en allestoringen.nl laat ook grote piek zien van meldingen sinds een uurtje of 22:00 uur. Ook de site van ziggo is onbereikbaar.
Balen want ik wilde slimste mens kijken via uitzending gemist......
Ik heb ff de DNS veranderd en nu doet ie het weer 8)
Netwerkcentrum - adapterinstellingen - dan je modem selecteren - eigenschappen - naar beneden scrollen - internetprotocop versie 4 tcp/ipv4 aanklikken - eigenschappen - en dan onderin bij voorkeur dns server 8 8 8 8 invullen en bij alternatieve dns server 8844
Netwerkcentrum - adapterinstellingen - dan je modem selecteren - eigenschappen - naar beneden scrollen - internetprotocop versie 4 tcp/ipv4 aanklikken - eigenschappen - en dan onderin bij voorkeur dns server 8 8 8 8 invullen en bij alternatieve dns server 8844
Meneer heeft inmiddels ook een andere dns geselecteerd.
Dan zal ik eerst een computer op moeten starten denk ik?
Ja, zo met "hocus pocus" gaat het niet werken!dinky89 schreef: Dan zal ik eerst een computer op moeten starten denk ik?
Alleen mobiel lukt t me nog niet 
Haha dat snap ik ;-) dacht misschien dat het ook kan via tablet of mobiel ;-)Ronald schreef: Ja, zo met "hocus pocus" gaat het niet werken!
Ronald, valt dit ook onder normaal huis tuin en keuken-computer gebruik? Op zich niet echt toch?
Gisteren zoooooooooo boos geweest. Een week lang niet fatsoenlijk kunnen werken omdat ik de melding kreeg dat t document in een beveiligde weergave geopend werd omdat het mogelijk onveilig was. Gemeld via de service site, 3 keer voor gebeld, nog niet opgelost, krijg ik gisteren iemand aan de lijn die zei; ja maar dan kun je gewoon op 'beveiligde weergave uitschakelen' klikken hoor. Ik reageerde met dat meeeeeeeeeeeeeen je niet, loop ik daarom nu een week achter met mijn werk?
Zegt hij lachend; ja dat valt gewoon onder standaard word kennis hoor.
Ik kon hem wel.
Waarom konden zijn ict vriendjes me dat dan niet gewoon uitleggen. Nondejuu zeg.
Gisteren zoooooooooo boos geweest. Een week lang niet fatsoenlijk kunnen werken omdat ik de melding kreeg dat t document in een beveiligde weergave geopend werd omdat het mogelijk onveilig was. Gemeld via de service site, 3 keer voor gebeld, nog niet opgelost, krijg ik gisteren iemand aan de lijn die zei; ja maar dan kun je gewoon op 'beveiligde weergave uitschakelen' klikken hoor. Ik reageerde met dat meeeeeeeeeeeeeen je niet, loop ik daarom nu een week achter met mijn werk?
Zegt hij lachend; ja dat valt gewoon onder standaard word kennis hoor.
Ik kon hem wel.
Waarom konden zijn ict vriendjes me dat dan niet gewoon uitleggen. Nondejuu zeg.
Had volgens mij dns wel kunnen instellen via mobiel want daarmee kon ik op modem inloggen ;-)
Was nodig voor de wifi, anders had ik alleen laptop.
Was nodig voor de wifi, anders had ik alleen laptop.
Hoe dan?